تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نيت خوب صاحب خويش را به بهشت مى برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819628947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعطاي نشان ويژه خادمين فرهنگ عفاف و حجاب به رسانه هاي برتر


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: اعطاي نشان ويژه خادمين فرهنگ عفاف و حجاب به رسانه هاي برتر
دومين نشست شوراي اطلاع رساني نخستين جشنواره بين المللي نور با حضور نمايندگان رسانه هاي جمعي و مشاور رئيس و دبير شوراي اطلاع رساني جشنواره در سالن همايشهاي معاونت سياسي سازمان صداوسيما برگزار شد و موضوع اعطاي نشان ويژه خادمين فرهنگ عفاف و حجاب به رسانه هاي برتر اين عرصه در همايش اختتاميه جشنواره توليدات رسانه اي نور به تصويب رسيد.در ابتداي اين نشست، محمد صادق افراسيابي، دبير اين شورا از تصميم مسؤولان جشنواره براي اعطاي نشان ويژه خادمين فرهنگ عفاف و حجاب به رسانه هاي برتر در پنج حوزه خبرگزاريها و سايتهاي خبري، مطبوعات، برنامه هاي راديويي و تلويزيوني در سطح ملي، نرم افزارهاي چند رسانه اي و برنامه هاي ماهواره اي خبر داد.
در ادامه اين نشست، مريم جمالي عالم، سردبير هفته نامه همشهري خانواده با اشاره به اينكه توجه به امر ستاره سازي مي تواند يكي از راهكارهاي اصلي ترويج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تلقي شود، گفت: مناسب است تحقيقي در خصوص چگونگي ستاره سازي مرتبط با موضوع عفاف و حجاب از طريق رسانه ملي صورت گيرد و بر اين اساس توليداتي به صورت فيلمهاي داستاني، كوتاه، مستند، سريالها و برنامه هاي تركيبي با محوريت ستاره هاي محجبه ساخته شود.
منيژه شعاعي، مشاور مديرعامل خبرگزاري ايرنا نيز اظهار داشت: پرداختن به زندگي و افكار چهره هاي برتر علمي، پژوهشي و فرهنگي در قالب برنامه هاي مستند و گزارشي، يكي از بهترين راههاي ترويج فرهنگ عفاف و حجاب است؛ زيرا اين افراد عمدتاً افرادي محجبه و با حيا هستند و بخوبي مي توانند تأثير رعايت عفاف را بر موفقيتهاي شخصي خود بيان كنند.
زهره رضايي، كارشناس اجتماعي خبرگزاري فارس نيز يادآور شد: مقوله حجاب، فلسفه، فوايد و حدود آن هنوز بدرستي براي جوانان تبيين نشده است و علت بسياري از مشكلات اجتماعي ما در حوزه عفاف كم كاري نظام آموزشي و فرهنگي در اين زمينه است.
 چهارشنبه 17 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن