تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس به صداى قارى‏اى كه بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت مى‏كند گوش دهد، براى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819914504




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آخرين هشداروزارت بهداشت به توليد كنندگان و واردكنندگان محصولات دخاني


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: آخرين هشداروزارت بهداشت به توليد كنندگان و واردكنندگان محصولات دخاني
بر اساس قانون جامع كنترل دخانيات صنف خواربارفروش و سوپرماركت مجاز به فروش محصولات دخاني در فاصله حداقل 100 متر دور تر از مراكز فرهنگي، آموزشي ورزشي و مذهبي هستند.
مسوول كنترل دخانيات وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي اعلام كرد: توليدكنندگان و واردكنندگان محصولات دخاني تا اول بهمن امسال فرصت دارند تا برچسب هاي هشدار دهنده و مصور بر روي بسته بنديهاي محصولات خود را الصاق كنند.
اگر توليدكنندگان و وارد كنندگان محصولات داخلي اقدام به اجراي اين دستورالعمل نكنند،مطابق با قانون حق عرضه محصولات را نخواهند داشت. از اول تيرماه سال جاري اجراي اين دستورالعمل بخشنامه شده بود و ستاد كشوري كنترل دخانيات نظارت دقيق دراين زمينه را دارد و در صورت عدم اجراي اين دستورالعمل ،از سوي توليدكنندگان و وارد كنندگان به مراجع قضايي معرفي خواهند شد.
دستورالعمل صدور مجوز براي عاملين مجاز عرضه محصولات داخلي نيز در حال اجرا است ، بر اساس اين دستورالعمل مكان هاي مجاز عرضه محصولات دخاني مشخص مي شوند و فروش سيگار نيز توسط اين افراد به نوجوانان زير 18سال ممنوع خواهد بود.
اين دستورالعمل از سوي وزارت بازرگاني در حال پيگيري است و عاملين واجد شرايط تا اول بهمن ماه سال جاري فرصت انجام اين كار را دارند.
بر اساس قانون جامع كنترل دخانيات صنف خواربارفروش و سوپرماركت مجاز به فروش محصولات دخاني در فاصله حداقل 100 متر دور تر از مراكز فرهنگي، آموزشي ورزشي و مذهبي هستند.
براي اجراي "20 ماده قانون جامع كنترل و مبارزه با دخانيات " نيازمند ايجاد مقدماتي هستيم، مطابق ماده 13 اين قانون، نبايد دخانيات در ادارات دولتي و وزارتخانه‌ها استعمال ‌شود.
در استان همدان در ابتكاري نو با همكاري استانداري و وزارت بهداشت گروه نظارت بر نحوه اجراي قانون در سازمانها تشكيل شده است، سالهاست كه بر روي ممنوعيت كامل تبليغات دخانيات فعاليت مي‌شود و دستورالعمل ضوابط صدور پروانه فروش براي محصولات دخاني آماده و تا پايان سال عملياتي خواهد شد.
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 167]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن