تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اندكى حقّ، بسيارى باطل را نابود مى كند، همچنان كه اندكى آتش، هيزم هاى فراوانى را م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812846014




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

هفته دهم رقابتهاي ليگ برتر؛ استقلال برابر سربازان ،پيام برابر ملوانان


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: هفته دهم رقابتهاي ليگ برتر؛ استقلال برابر سربازان ،پيام برابر ملوانان
------------

هفته دهم رقابتهاي ليگ برتر فوتبال كشور امروز و فردا با انجام 9 بازي برگزار مي شود.

در مهمترين ديدارهاي هفته دهم استقلال تهران ميزبان مقاومت شهيد سپاسي شيراز است. برق شيراز نيز به مصاف سپاهان مي رود و پرسپوليس بايد در مشهد با ابومسلم ديدار كند.

* استقلال تهران - مقاومت شهيد سپاسي شيراز داور: رحيم رحيمي مقدم
استقلال تهران پس از تساوي در دربي تهران و در شرايطي كه در آخرين لحظات بازي 3 امتياز شيرين دربي بزرگ تهران را از دست داد، اكنون در خانه ميزبان مقاومتي است كه با 10 امتياز در رده هشتم قرار دارد و تنها با يك امتياز كمتر در كنار استقلال رده هفتمي قرار گرفته است.

بي ترديد اگر استقلال كه از بازي مقابل استقلال اهواز ناگهان پوست انداخته و رشد سريعي را آغاز كرده، بتواند همان تيم سه هفته اخير باشد مي تواند به 3 امتياز اين ديدار دل ببندد.

اما، در مقابل شاگردان غلام پيرواني نيز نشان داده اند كه همواره در تهران رقيبي سرسخت براي دو تيم بزرگ پايتخت بوده اند. پيرواني برخلاف قلعه نويي در دربي شهر خود ناكام مانده است و اين بار با مقاومت به تهران مي آيد كه شايد بتواند استقلال را متوقف كند.

سرمربي تيم فوتبال استقلال تهران گفت: سه امتياز بازي مقابل مقاومت سپاسي را به دست مي آوريم.

امير قلعه نويي اظهار داشت: بازي مقابل مقاومت شهيد سپاسي براي استقلال اهميت بسياري دارد، بايد امتياز از دست رفته در بازي مقابل پرسپوليس را جبران كنيم و به طور حتم براي كسب پيروزي به ميدان مي رويم.

وي افزود: مقاومت از بازيكنان جوان با انگيزه و مربي بسيار خوبي برخوردار است. ما احترام بسياري براي حريف قائليم، اما استقلال بايد سه امتياز اين ديدار را كسب كند تا نتايج خوب تيم تداوم داشته باشد.

قلعه نويي خاطرنشان كرد: بازيكنان استقلال بلافاصله پس از دربي تمرينات خود را آغاز كرده و از آمادگي بالايي براي بازي سه شنبه برخوردار هستند. خوشبختانه بازيكنان مشكل خاصي ندارند.

* پيكان قزوين - پگاه گيلان، داور: احمد صالحي
پيكان بي ترديد يكي از تيمهاي موفق ليگ هشتم بوده است.
شاگردان مدير روستا با 15 امتياز در مكان سوم جدول قرار دارند و آماده مي شوند در يك ديدار خانگي مقابل پگاه گيلان كه با 7 امتياز در جايگاه چهاردهم قرار گرفته 3 امتياز بازي را به دست آورند.

برتري پيكان در اين بازي موقعيت ذوالفقارنسب را در پگاه گيلان به خطر مي اندازد. بنابراين اين تنها انگيزه اي است كه تيم شمالي را براي كسب امتياز در قزوين صاحب انگيزه مي سازد. در هر صورت انديشه هاي مدير روستاي جوان در اين بازي مقابل يكي از مربيان باسابقه و زيرك ايران محك مي خورد.

* برق شيراز - سپاهان اصفهان، داور: سعيد مظفري زاده
برقي ها آن قدر خوب بازي كرده اند كه حتي اگر نام حريف اين تيم سپاهان اصفهان نيز باشد باز هم مي توان به تيم برق براي موفقيت اميد صددرصد داشت.

شاگردان محمد عباسي با 17 امتياز و در حالي كه يك بازي از ساير رقيبانشان در صدر جدول كمتر انجام داده اند بر رده نخست تكيه زده اند. آنها براي آ ن كه جايگاه خود را به ذوب آ هن ندهند، بايد ديگر نماينده اصفهان را در ورزشگاه حافظيه قرباني كنند. سپاهان اصفهان نيز با 12 امتياز در جايگاه ششم قرار دارد.

بي ترديد نتيجه اين بازي براي آن كه سپاهان بار ديگر خود را مدعي سازد اهميت بسياري دارد، اما فيرات و شاگردانش بدون شك روز دشواري را در شيراز تجربه خواهند كر د.

* ذوب آهن اصفهان - راه آهن شهر ري، داور: نويد مظفري
تيم دوم جدول رده بندي با 17 امتياز به مصاف تيم شانزدهم جدول با 6 امتياز مي رود. بي ترديد بر روي كاغذ بايد تيم خوب ذوب آهن را در ورزشگاه فولاد شهر برنده اين بازي دانست. اما در مقابل راه آهني ها نيز محمود ياوري را كه سابقه كار با ذوب آهن را داشته است در رأس كادر فني خود مي بينند و اميدوارند كه تجربه هاي مربي كار بلد فوتبال ايران بتواند آنها را از قعر جدول نجات دهد.

بي ترديد يك امتياز از اين بازي نيز براي راه آهن حياتي خواهد بود هر چند كه شاگردان منصور ابراهيم زاده به كمتر از 3 امتياز قانع نخواهند بود.

* سايپا - پاس داور، شاهين حاج بابايي
سايپا در اين فصل به هيچ عنوان توقعات را برآورده نساخته است. آنها پس از گلباران شدن در مقابل ذوب آهن و در حالي كه با 5 امتياز در مكان هفدهم جدول قرار دارند در يك بازي خانگي به مصاف پاس همدان مي روند هر چند كه اين موضوع به صورت رسمي اعلام نشده، اما اگر سايپا نتواند پاس همدان را شكست دهد بي ترديد آينده شغلي سرمربي آلماني اين تيم به خطر خواهد افتاد به خصوص اگر تيم همداني بتواند 3 امتياز اين بازي را به دست آورد.

جدال انديشه هاي پير ليت بارسكي سرمربي سايپا و وينگوبگوويچ سرمربي پاس از مربيان خارجي ليگ برتر ايران مي تواند در اين ديدار جذابيتهاي ويژه اي را به همراه داشته باشد.

* فولاد خوزستان - مس كرمان داور، يدا... جهانبازي

شايد اين هم يكي از بدشانسي هاي هميشگي مجيد جلالي باشد كه در روزهاي فراز و نشيب كاريش بايد با تيمهاي قدرتمند روبرو شود.

فولاد خوزستان تيمي كه با 8 امتياز در رده دوازدهم قرار گرفته است در يك بازي خانگي پذيراي مس كرمان 15 امتيازي و رده پنجمي خواهد بود.

بي ترديد تماشاگران اهوازي تحمل از دست دادن امتياز در اين بازي را نخواهند داشت و شاگردان مجيد جلالي ناچار به كسب پيروزي در مقابل مس كرمان هستند. اما در مقابل مس نيز با پرويز مظلومي كه خود سالها تجربه حضور در فوتبال خوزستان را داشته نشان داده اند كه توانايي كسب امتياز از هر بازي را دارند و شايد مظلومي حكم پايان كار مجيد جلالي را در فولاد خوزستان امضا كند.

* صبا باتري قم - استقلال اهواز داور، تورج حق وردي
صباباتري با پشت سر گذاشتن ناكاميهاي ابتداي فصل به آرامي در جدول پيشرفت مي كند اين تيم با 10 امتياز در رده نهم جدول قرار دارد.

در مقابل تيم استقلال اهواز در حالي به ميدان مي رود كه با كسب 3 امتياز دربي اهواز جان تازه اي گرفته و با 9 امتياز در رده يازدهم جدول قرار دارد. بي ترديد جالبترين نكته اين بازي مصاف فيروز كريمي و اكبر ميثاقيان با يكديگر است و هر دو تيم به 3 امتياز اين بازي نياز دارند بخصوص اكبر ميثاقيان كه نمي خواهد تجربه ناموفق ديگري را در تيم اهوازي سپري كند. البته نام فيروز كريمي در استقلال اهواز همواره در كنار يكديگر مطرح بوده است و سرمربي صباباتري انگيزه بسياري دارد تا باشگاهي را كه در ابتداي فصل به همكاري با او رضايت نداد، شكست دهد.

* ملوان انزلي - پيام خراسان داور ، سعادت باغبان

تيم ملوان با 7 امتياز در مكان پانزدهم جدول و پيام با 3 امتياز در جايگاه هجدهم قرار دارد. در نبرد ته جدولي ها ملوان به دنبال كسب پيروزي و صعود در جدول است.

هر چند كه پيام نيز چيزي براي از دست دادن ندارد و به اميد كسب امتياز پاي در ميدان خواهد گذاشت. نتيجه اين بازي نيز تأثير مستقيم در ادامه فعاليت محمد احمدزاده و خداداد عزيزي سرمربيان دو تيم خواهد داشت.

مشهديها در اين ديدار هاشمي نسب و خداداد و حسين پاس را به دليل محروميت در اختيار ندارند. بدين ترتيب خداداد در روزي كه از روي سكوها بايد بازي را تماشا كند در خط دفاعي با مشكلات عديده اي رو به رو خواهد بود. احتمالاً او در نبود هاشمي نسب از تركيب ارزاني، ماكسيمو، شكوري و بهرامي استفاده كند و كمربند مياني تيمش را با مطوري و اميدي محكم كند. براي لوزي خط حمله برگي زر و اريفي در دو قطر قرار مي گيرند و ديگر قطرها را با كوشكي و سهيمي تشكيل خواهد داد.

پيامي ها البته به واسطه فشار رواني كمي كه تحمل مي كنند جسورانه تر از ملواني ها بازي خواهند كرد و اين نكته اي است كه احمدزاده هم از آن ترس دارد.

سرمربي تيم فوتبال ملوان انزلي گفت: بايد در بازيهاي خانگي پيروز شويم؛ اما پيام مشهد حريف دردسرسازي است.
محمد احمدزاده عنوان كرد: در انزلي بايد پيروز شويم و چاره اي نداريم. پيام مشهد را ديده ام. آنها فوتبال را خوب بازي مي كنند؛ هرچند امتيازهاي كمي جمع كرده اند، اما نبايد غفلت كنيم.

احمدزاده درباره اينكه ملوان دوباره به اوج بازخواهد گشت، گفت: در خارج از خانه خوب نتيجه گرفته ايم. در 5 مسابقه، 5 امتياز گرفته ايم؛ اما بايد در انزلي نيز موفق باشيم تا بتوانيم به شرايط ايده آل برسيم.
فردا هم دو تيم ابومسلم و پرسپوليس در مشهد به مصاف هم خواهند رفت و تمامي بازيهاي هفته دهم در ساعت 15/45 دقيقه بعدازظهر برگزار مي شود.
 سه شنبه 16 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 206]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن