تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):مردم به انجام روزه امر شده اند تا درد گرسنگى و تشنگى را بفهمند و به واسطه آن فقر و بيچا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819626938




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده افغان:انگلستان با مذاكره با گروه طالبان بازي سياسي جديدي درپيش دارد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: نماينده افغان:انگلستان با مذاكره با گروه طالبان بازي سياسي جديدي درپيش دارد
كابل / واحد مركزي خبر/ سياسي 1387/7/15

يك عضو مجلس نمايندگان افغانستان گفت انگليس با طرح مذاكره با گروه طالبان، بازي سياسي جديدي را در اين كشور در پيش گرفته است .
" آزيتا رفعت " در مصاحبه اختصاصي با خبرنگار واحد مركزي خبر با اشاره به اينكه گروه طالبان با حمايت آمريكا و انگليس قدرت يافتند افزود حاميان اصلي طالبان امروز به اين نتيجه رسيده اند كه دراين مدت مار در آستين پرورش مي دادند و بايد در بازي سياسي جديد به شكل ديگري از اين مهره ها استفاده كنند .
اين عضو مجلس نمايندگان افغانستان گفت براي مردم اين كشور جاي تعجب است كه نيروهاي انگليسي بعد از هفت سال مبارزه ، خواهان مذاكره با يك گروه تروريستي هستند .
وي افزود انگلستان در چهار دوره جنگ ، طعم تلخ شكست را از مردم افغانستان چشيده است و ديگر نمي خواهد براي بار پنجم اين شكست تكرار شود .
رفعت با اشاره به اينكه پيش از اين هم انگلستان بصورت پنهاني با طالبان مذاكره مي كرد ، گفت : همزمان با آمادگي آمريكا براي اعزام نيروي بيشتر به افغانستان طرح مذاكره از طرف انگلستان نشان از سياستهاي دوگانه لندن و واشنگتن دارد .
وي افزود : انگلستان در پي نقش برجسته تري در مقايسه با آمريكا در افغانستان است و با طرح مذاكره مي خواهد نقش تعيين كننده خود را به رخ مقامات كاخ سفيد بكشد .
كد 133
 دوشنبه 15 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن