تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حقّ فرزند بر پدر ، آن است كه نام خوب بر او بگذارد و او را خوب تربيت كند و قرآن به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819758651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تصاویری از عینك آفتابی برای زنان و عوامل موثر در انتخاب عینك آفتابی


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: یادتان باشد عینک آفتابی مهمترین کاربردش جلوگیری از آفتاب نیست؛ عینک آفتابی شما نشانه شخصیت شماست؛ شخصیت را هم لزوما نباید از یک مغازه گرانقیمت خرید. گاهی یک دستفروش دورهگرد در خیابان عینکی به شما پیشنهاد میکند که هیچ مغازهداری در ویترینش ندارد. سعی کنید همیشه چشمها را بشویید تا جور دیگر ببینید.


کلید دوم

عینکی را انتخاب کنید که بتواند تمام سطح چشمهای شما را بپوشاند؛ این کار علاوه بر مساله جلوگیری از تابش آفتاب به چشمهای شما، میتواند چهره شما را آنقدر جدی و باکلاس نشان بدهد که اگر از چیزی ترسیدید یا ناراحت شدید، کسی چشمهای شما را نبیند؛ حتی میتوانید آنقدر عینک را بزرگ انتخاب کنید که کسی کلا چهره شما را نبیند. این روزها هر کس بیشتر قایم بشود، بیشتر در امان است.


کلید سوم

عینک آفتابی مناسب، عینکیست که آنقدر تیره باشد تا هیچکس نتواند رد نگاههای شما را بگیرد. به هر حال در زندگی موقعیتهایی هست که شما باید یک جایی یا یک شخصی یا یک جای شخصی را دقیق نگاه کنید و خوب، عینک آفتابی این امنیت را برای شما فراهم میکند. اگر خودش یا پدرش آمد و اعتراضی کرد، باید به آنها ثابت کنید که اصولا این عینک خیلی تیرهتر از آن است که بتوانند به شما تهمتی بزنند. حالا هر چه قسمتتان باشد، خیر است.


کلید چهارم

عینک آفتابی شما باید آنقدر گران و مشهور باشد که دیگران را مجذوب شما کند؛ افسانههایی که درباره ضریب جذب اشعههای مضر آفتاب و این مسایل میگویند، برای گمراه شدن شما از اهداف اصلی طراحی شدهاند؛ شما باید عینکی بخرید که بتواند روی دیگران را در مهمانی کم کند. بنابراین به جای آنکه بگویید فروشنده با دستگاهی که ممکن است دستکاریش کرده باشد، این اشعه بازیها را تست کند، باید شما را نسبت به ضریب روکمکنی عینک مطمئن کند.


کلید پنجم

به فکر سلامت روانی دیگران هم باشید؛ این روزها ممکن است شما کاری بکنید که دور و بریهای شما به شما بخندند، ولی غریبهها شاد شوند؛ خب اگر عینک آفتابی شما به هر دلیل اسباب شادی و خنده دیگران را فراهم کند، چه ایرادی دارد؟ بسیاری از مواقع کارها و حرفهای خندهدار شما میتواند دیگران را خنک کند.
کلید ششم

اگر از آنهایی هستید که زود از عینکتان خسته میشوید، میتوانید عینکهای ارزانقیمت را بهصورت فلهای خریداری کنید، تا تنوع منظمی در چهره شما حاصل شود؛ حالا هر بلایی هم سر چشمهایتان آمد، مهم نیست؛ چون پشت عینک هستند.


کلید هفتم

فراموش نکنید که یکی از مهمترین فاکتورها در انتخاب عینک آفتابی مناسب، قیمت آن است؛ کلید اول را که درباره دستفروشهای دورهگرد است، دوباره بخوانید. عینک آفتابی باید به دل شما بنشیند و کابردهای دیگر آن چندان مهم نیستند. در مناطق گرمسیر و خشک ایران آفتابهای مختلفی هستند که همیشه چشم را میزنند و عینک آفتابی نمیتواند جلوی آنها را بگیرد. بنابراین تلاش کنید در انتخاب عینک آفتابی چندان سختگیر نباشید. به آفتاب سلامی دوباره بدهید؛ آدم با آفتاب بسوزد، بهتر است تا جور دیگر بسوزد!





















این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن