تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس نيّتش خوب باشد، توفيق ياريش خواهد نمود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820291932




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

لازم باشد براي هواداران دستگير شده وكيل مي گيريمرئيس هيات مديره جمعيت حاميان هواداران فوتبال:با انگيزه تحول فرهنگي در ورزشگاهها وارد ميدان شده ايم


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: لازم باشد براي هواداران دستگير شده وكيل مي گيريمرئيس هيات مديره جمعيت حاميان هواداران فوتبال:با انگيزه تحول فرهنگي در ورزشگاهها وارد ميدان شده ايم


تهران- خبرگزاري كار ايران
رئيس هيات مديره جمعيت حاميان هواداران فوتبال ايران گفت:‌ جمعيت حاميان هواداران فوتبال ايران از مرداد ماه سال جاري با مجوز وزارت كشور و ثبت اسناد در 42 ماده و 29 تبصره فعاليت خود را آغاز كرده است.

محمدرضا تهراني در گفت و گو با ايلنا، افزود: يكي از وظايف اين جمعيت حمايت از تيم هاي ملي فوتبال است و برايمان تفاوتي ندارد چه فردي رئيس فدراسيون و يا مربي تيم ملي باشد. البته همه تيم هايي كه از كشورمان به عنوان نماينده فوتبال ايران در مسابقات آسيايي و جهاني شركت مي كنند مورد حمايت ما خواهند بود.
وي ادامه داد :‌ در اولين اقدام جدي و عملي براي مسابقه تيم ملي فوتبال كشورمان در برابر كره شمالي كه روز 24 مهر ماه در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد و به دليل حساسيت اين بازي تدابير ويژه اي براي تشويق هر چه بهتر ملي پوشان و ايجاد يك فضاي مطلوب فرهنگي در نظر گرفته ايم.
تهراني اضافه كرد: حدود 400 هوادار با لباس و پرچم هاي يك دست تيم ملي در جايگاهي كه از قبل پيش بيني شده است،‌ روز 24مهر ماه در ورزشگاه آزادي مستقر خواهند شد تا ملي پوشان كشورمان را تشويق كنند. البته قرار است دو پلاكارد به زبان هاي انگليسي و كره اي تهيه شود تا به نوعي حضور كاروان كره شمالي در كشورمان را خيرمقدم بگوييم.
رئيس هيات مديره جمعيت حاميان هواداران فوتبال كشور گفت:‌ شعارهاي مناسبي براي زمان هاي مختلف مسابقه در نظر گرفته شده تا ديگر شاهد عدم هماهنگي در بين هواداران نباشيم. تمامي اين طرح ها طي جلساتي با فدراسيون فوتبال مورد موافقت و هماهنگي مديران اين فدراسيون قرار گرفته است.
وي افزود: كانون هاي هواداران شهرستان ها نيز طي تماس هايي با جمعيت حاميان هواداران فوتبال اعلام آمادگي كرده اند تا با حضور در ورزشگاه آزادي به تشويق تيم ملي بپردازند و قرار است لباس هاي يكدستي هم براي آنها در نظر گرفته شود.
تهراني گفت: كميته رفاه جمعيت حاميان هواداران فوتبال در صورت مصدوميت هركدام از اين هواداران در حين تماشاي بازي حمايت هاي مالي و معنوي را از وي انجام خواهد داد و همه آنها بيمه خواهند شد كه البته يكي از طرحهاي بلند مدت ما بيمه تمامي هواداران فوتبال درورزشگاههاست.

رئيس هيات مديره جمعيت حاميان فوتبال در خصوص دستگيري 30 هوادار در جريان مسابقه دربي بين تيم هاي استقلال و پرسپوليس گفت:‌‏ كميته حقوقي جمعيت حاميان هواداران فوتبال كه در راس آن يك قاضي مجرب دادگاه حضور دارد سخت پيگير آزادي اين عده از هواداران است و اگر لازم باشد براي تماشاگران دستگير شده وكيل خواهيم گرفت. ضمن اينكه اگر هم ضمانت خواستنددر صورتيكه مسولان قضايي تشخيص بدهند آنها را ضمانت هم خواهيم كرد.
تهراني در باره طرح مسائل فرهنگي در ورزشگاهها گفت :فرهنگ سازي در ورزشگاهها را با شعار و صدور چند اطلاعيه نمي توان به سر انجام رساند و ما با انگيزه تحول در فضاي فرهنگي ورزشگاهها به صورت عملي وارد كارزار شده ايم و از همه نهادهاي مسول و به خصوص رسانه ها مي خواهيم كه جمعيت را در اين را تنها نگذارند.
تهراني ادامه داد :ما در چارچوب مسائل نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران و تحت تابعيت قانون با عشق و علاقه و با دعوت از هوادران واقعي فوتبال كار خود را آغاز كرده ايم و از آنجا كه هدف ما يك هدف بزرگ و معنوي است با توكل بر خداوند و حمايتهاي مسئولين نظام موفق خواهيم شد.

وي گفت : ما وابسته به هيچ دسته و گروه و هيچ باندي نيستيم و هدف ما اعتلاي نام مقدس جمهوري اسلامي ايران در ميادين بين المللي فوتبال است و در اين راه دست همه دلسوزان را به گرمي مي فشاريم.
رييس هيات مديره جمعيت حاميان هواداران فوتبال در ادامه به ايلنا گفت : طرح شعارهاي سالم در بازي با كره شمالي اگر چه با 400 نفر آغاز مي شود اما اين جرياني است كه مي خواهد همه هواداران فوتبال را به سمت خود سوق دهد و يقينا روز به روز بر تعداد هواداران واقعي فوتبال افزوده خواهد شد و اميدوارم روزي فرا برسد كه تمامي يكصدهزار هواداري كه به ورزشگاه ازادي مي آيند خود را عضو جمعيت ما بدانند و مطمئن باشند كه ما هم اكنون هم آنها را عضوي از خود مي دانيم.
پايان پيام

كد خبر: 449635
 يکشنبه 14 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن