تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820268221




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار كردستان: ارتقا استان در ساماندهي گلزار شهدا از رتبه هشتم به مقام پنج كشوري


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: استاندار كردستان: ارتقا استان در ساماندهي گلزار شهدا از رتبه هشتم به مقام پنج كشوري
خبرگزاري دانشجويان ايران - سنندج
سرويس: شهرستان‌ها

استاندار كردستان گفت: در راستاي اجراي طرح ساماندهي گلزار شهدا در كردستان اين استان از رتبه هشتم كشوري به مقام پنج كشور دست يافت.

به گزارش خبرنگار ايسنا، اسماعيل نجار در جلسه ساماندهي مزار شهداي استان با اعلام اين خبر گفت: براي ساماندهي گلزار شهداي استان در حال حاضر اعتباراتي از سوي دولت، استانداري استان و بنياد شهيد تخصيص يافته است.

وي اظهار كرد: اختصاص350 ميليون تومان از طرف استانداري، اختصاص 450 ميليون تومان از سوي دولت و بيش از يك ميليارد تومان از سوي بنياد شهيد و امور ايثارگران استان كردستان بيانگر توجه به جايگاه و مقام و منزلت شهيدان است.

وي خاطرنشان كرد: دولت توجه خاصي به شهيدان و بكارگيري فرزندان آنها دارد و در اين راستا نيز استان كردستان تلاش مضاعفي انجام داده است.

استاندار كردستان ضمن تاكيد بر همكاري دستگاههاي اجرايي ذيربط در راستاي ساماندهي گلزار شهدا خواستار تعامل و مساعدت شهرداري‌هاي شهرهاي استان با بنياد شهيد شد.

در ادامه اين جلسه كريم مهرشاد، معاون توسعه نيروي انساني استاندار كردستان نيز طي سخناني به جايگاه رفيع شهيدان والامقام انقلاب اسلامي اشاره كرد و امنيت امروز را نتيجه تلاش و ايثارگري‌هاي اين عزيزان دانست.

مهرشاد خاطرنشان كرد: براي رسيدن به نقطه مطلوب در ساماندهي گلزار شهدا و به كارگيري فرزندان آنها همت همگاني لازم است.

وي كسب رتبه ياد شده را براي استان كردستان بي‌سابقه دانست و بر همت مضاعف مسؤولان در راستاي ارتقاء اين مقام تاكيد كرد.

رئيس بنياد شهيد و امور ايثارگران استان كردستان نيز در اين جلسه طي سخناني به وجود 807 گلزار شهدا و 5 هزار و 149 مزار در استان اشاهر كرد و گفت: تا كنون كار ساماندهي 430 گلزار و يك هزار و 825 مزار شهدا در استان كردستان انجام شده است.

وي ساخت تعداد وگلزار و مزار باقي مانده در استان را نيازمند تامين اعتبارات و همكاري شهرداران دانست.

سليماني در ادامه سخنان خود از احداث مجتمع توانبخشي جانبازان استان با 4 هزار و 800 متر فضا در سنندج خبر داد و تصريح كرد: هم اكنون طراحي فاز اول و دوم اين طرح انجام شده است.

انتهاي پيام
 يکشنبه 14 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن