تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده‏اش در هر روز نصيحتى عرضه مى‏كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819626248




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايده خطرناك سفير انگلستان براي افغانستان


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: ايده خطرناك سفير انگلستان براي افغانستان
سفير انگلستان در افغانستان در اظهاراتي محرمانه كه محتواي آن به بيرون درز كرده، اعلام كرده است كه تنها راه براي آرامش در افغانستان پذيرش يك ديكتاتور قابل قبول است.
سفير انگلستان در افغانستان در اظهاراتي محرمانه كه محتواي آن به بيرون درز كرده، اعلام كرده است كه تنها راه براي آرامش در افغانستان پذيرش يك ديكتاتور قابل قبول است.
هفته نامه فرانسوي "كانار آنشنه" نسخه اي از يك سند اظهارات محرمانه "ژان فرانسيس فيتو" ديپلمات فرانسوي به دست آورده كه وي گزارشي را از ديدار خود با "سر شرارد كوپر كولز" سفير انگليس در افغانستان ارائه مي دهد.
در اين ديدار سفير انگليس در رابطه با وضعيت افغانستان مي گويد: وضعيت فعلي در افغانستان بد، و اوضاع امنيتي رو به وخامت است و مقوله فساد نيز از همين موضوع پيروي مي كند و تمامي اعتمادها به دولت از دست رفته است.
سفير انگليس همچنين در اين گزارش افزايش نيروهاي ناتو را بي تاثير مي داند و مي گويد: اين مسئله نتيجه اي عكس خواهد داشت، حضور نظامي نه راه حل مسئله، بلكه بخشي از مشكل بشمار مي رود و افزايش نيروها ما را به عنوان يك نيروي اشغالگر نشان خواهد داد.
سر كوپر كولز همچنين اعتقاد دارد كه تنها شيوه حفظ كنترل بر افغانستان در دهه آينده قبول يك ديكتاتور قابل پذيرش خواهد بود و به عقيده وي كشورهاي عضو ناتو بايد افكار عمومي را براي پذيرش اين مسئله آماده سازند.
گرچه مقام هاي فرانسوي به شدت از انتظار اين اخبار در رسانه ها ابراز تاسف كردند، اما مقام هاي وزارت خارجه انگليس عنوان مي كنند كه اين موارد بيانگر ديدگاه سفير اين كشور نيست.
 شنبه 13 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن