تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين اعمال، خداشناسى است، زيرا با وجود علم و معرفت، عمل، كم يا زياد تو را سود مى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820363480




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستگيري پدر و مادر فرزند فروش


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: دستگيري پدر و مادر فرزند فروش
پدر و مادري كه قصد فروش 2 فرزند خود را داشتند دستگير شدند.
برنا- عصر روز سه شنبه گذشته،زني در تماس با پليس از فروش يك نوزاد دختر توسط پدرش در خيابان گاندي خبرداد.ماموران كلانتري 103 گاندي به محل مورد نظر مراجعه كردند.

پس از حضور در محل زن جواني به ماموران گفت: فكر كردم پير مرد و دختر خردسالش متكدي هستند به همين خاطر به آنها مقداري پول كمك كردم ولي متوجه شدم پيرمرد به دنبال من مي آيد وقتي علت را جويا شدم مدعي شد حاضر است فرزندش را به قيمت 3ميليون تومان به من بفروشد. من هم كه به موضوع مشكوك شده بودم به پليس اطلاع دادم.

پس از اظهارات زن جوان ماموران بلا فاصله پير مرد را دستگير كردنداما وي مدعي شد براي تهيه شير خشك براي بچه اش آنجا بوده است و همسرش به همراه فرزند ديگرشان در خيابان پايين منتظر آنها هستند.
پس از ادعاي محمد ماموران همسر وي را نيز دستگير كردند.

ماموران در بازرسي از زن ميان سال موفق شدند مقداري ترياك كشف كنند.پس از انتقال متهمان به كلانتري به علت نبود مدارك كافي محمد آزاد شد ولي همسر وي به دليل همراه داشتن ترياك بازداشت شد.

صبح امروز و با انتقال پدر و مادر كودكان خردسال به دادسراي امور جنايي، محمد و همسرش به داديار رضوانفر گفتند:عصر روز سه شنبه براي پيگيري كار اداري از حوالي بيرجند به تهران آمديم و من براي تهيه شير خشك بچه ها به آن محل رفته بودم.

در ادامه بازجويي ها زن 38 ساله گفت:من معتاد نيستم و فيروزه دختر يك ساله ام دختر يك ساله ام چون هفت ماه به دنيا آمده بود و مداوم گريه مي كرد من با خريد ترياك و خوراندن به وي قصد داشتم او را آرام كنم.

در ادامه محمد پدر بچه ها گفت: ماهي 300 هزار تومان در آمد دارم ولي نمي توانم با اين پول زندگي كرد و خرج بچه ها بيشتر از اين است.

وي در ادامه بازجويي ها گفت:مي خواستيم بچه ها را بين 3 تا 4 ميليون تومان بفروشيم كه موفق نشديم.

گفتني است فهيمه و فيروزه دختران يك و سه ساله تحويل بهزيستي شدند .

همچنين پدر و مادر بچه ها به جرم فروش فرزند و داشتن مواد مخدر با قرار موقت روانه زندان شدند.
 شنبه 13 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 78]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن