تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):درهاى آسمان در اولين شب ماه رمضان گشوده مى‏شود و تا آخرين شب آن بسته نخواهد شد. 
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820362326




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با انتقاد از عدم استفاده از تكنولوژي در جاده‌ها فرمانده پليس‌راه:تا كي با تكيه بر نيروي انساني ترافيك جاده‌اي را هدايت كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با انتقاد از عدم استفاده از تكنولوژي در جاده‌ها فرمانده پليس‌راه:تا كي با تكيه بر نيروي انساني ترافيك جاده‌اي را هدايت كنيم
خبرگزاري فارس: فرمانده پليس‌راه كشور با بيان اينكه اگر يك لحظه در جاده‌ها حضور نداشته باشيم وضعيت ترافيك جاده‌اي بحراني مي‌شود، گفت: عدم استفاده از تكنولوژي در جاده‌ها و تغيير نكردن سطح معابر باعث شده تا تمام نيروهاي پليس در تعطيلات در جاده‌ها باشند كه اين موضوع باعث فرسودگي اين افراد مي‌شود.


سرهنگ عليرضا اسماعيلي در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعي فارس با اشاره به افزايش حجم سفر در ايام تعطيلات گفت: سفر كردن حق طبيعي مردم است ولي علي‌رغم افزايش ميل به سفر سطح معابر و جاده‌ها خصوصا جاده‌هاي شمالي كشور هيچ افزايشي نداشته است كه در كنار آن عدم استفاده از تكنولوژي‌هايي مانند نصب دوربين باعث شده تا فقط با تكيه برنيروي انساني پليس ترافيك جاده‌اي را كنترل كنيم.
وي با انتقاد نسبت به عدم نصب 800 دوربين كنترل سرعت در جاده‌هاي كشور علي‌رغم وعده‌هاي داده شده گفت: اين موضوع سبب شده كه نيروهاي پليس راه در تمامي ساعت شبانه‌روز در جاده حضور داشته باشند و اين حضور باعث فرسودگي‌ آنها مي‌شود.
سرهنگ اسماعيلي با اشاره به افزايش حجم سفر در تعطيلات چند روز گذشته گفت: در اين گونه تعطيلات مردم ترجيح مي‌دهند تا در مسافتهاي كوتاه سفر كنند و همين امر باعث مي‌شود تا جاده‌هاي شمالي كشور با ترافيك سنگين مواجه شود.
وي با اشاره به بروز ترافيك سنگين در روز چهارشنبه كه مصادف با اولين روز تعطيلات بود، گفت: از بامداد روز چهارشنبه تا ظهر كليه جاده‌هاي شمالي كشور با بار سنگين ترافيك به سمت شمال مواجه شدند و جهت جلوگيري از قفل نشدن جاد‌ه‌ها نيز پليس راه تدابيري جهت بازگشت مسافران انديشيده است كه از جمله آن يكطرفه كردن بعضي از جاده‌هاي شمالي به سمت تهران است.
سرهنگ اسماعيلي با انتقاد از يكطرفه كردن جاده‌ها گفت: پليس جهت قفل نشدن جاده‌ها مجبور به اين كار است ولي اين اقدام باعث بروز بار رواني شديد براي ماموران است و ما اصلا موافق چنين كاري نيستيم.
وي گفت: تا كي پليس راه بايد با ايجاد ممنوعيت و محدوديت جهت روانسازي ترافيك اقدام كند و چرا هيچ اقدامي جهت افزايش سطح معابر نمي‌شود.
وي با تاكيد بر مديريت كردن سفر در كشور گفت: بايد تعطيلات در كشور مديريت شود تا پليس مجبور نباشد در يك تعطيلي چند روزه تمامي نيروهاي خود را به صورت شبانه‌روزي در جاده‌ها بگذارد بطوريكه كه ماموران ما طي سه روز تعطيلي اخير 10 ساعت هم استراحت نداشته‌اند. زيرا اگر يك لحظه هم از جاده‌ها غافل شويم با انسداد جاده‌اي و ماندن مردم در جاده‌ها روبرو مي‌شويم.
سرهنگ اسماعيلي ادامه داد: تاكي فقط بايد با نيروي انساني ترافيك را هدايت كنيم هم‌اكنون در بسياري از كشورهاي دنيا از تكنولوژي‌هاي روز براي كنترل ترافيك استفاده مي‌كنند ولي در ايران هنوز بايد نيروهاي پليس در جاده‌ها حضور داشته باشند.
وي گفت: دو سال است كه وعده مي‌دهند 800 دوربين كنترل سرعت در جاده‌هاي كشور نصب مي‌شود ولي چرا تاكنون به اين وعده عمل نشده كه پليس جهت جبران اين كاستي مجبور باشد از تمامي توان افسران خود بصورت شبانه‌روزي استفاده كند.
وي گفت: هم‌اكنون ترافيك جاده‌هاي شمالي كشور با كوچكترين تلنگري به وضعيت بحراني تبديل مي‌شود و اين درحاليست كه هيچ اقدامي جهت افزايش معبر اين جاده‌ها نشده است.
انتهاي پيام/ز
 جمعه 12 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن