تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820656410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير عامل ستاد ديه آذربايجان غربي: زمينه آزادي تمام زندانيان جرايم غيرعمد در آذربايجان غربي فراهم شده است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير عامل ستاد ديه آذربايجان غربي: زمينه آزادي تمام زندانيان جرايم غيرعمد در آذربايجان غربي فراهم شده است
خبرگزاري فارس: مدير عامل ستاد ديه آذربايجان غربي گفت: زمينه آزادي تمام زندانيان جرايم غيرعمد در آذربايجان غربي فراهم شده است.


يحيي سلطاني امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در سردشت افزود: دولت با اختصاص بيش از 20 ميليارد ريال اعتبار در قالب تبصره‌هاي مختلف زمينه آزادي زندانيان جرايم غير عمد استان را فراهم كرده است.
وي اضافه كرد: امسال مردم آذربايجان غربي با كمك 2 ميليارد و 700 ميليون ريال به ستاد ديه استان زمينه آزادي 100 نفر از زندانيان جرايم غير عمد نيازمند را فراهم كرده‌اند.
بنا به گفته وي در يك سال گذشته 372 نفر با كمك‌هاي مردمي و دولتي آزاد شده اند و هم اكنون 415 زنداني جرايم غيرعمد نيازمند با 120 ميليارد ريال بدهي در زندان‌هاي استان وجود دارد.
سلطاني اذعان كرد: با تلاش ستاد ديه استان هم اكنون بيمه خودرو اجباري شده و جلوگيري از تردد خودروهاي فاقد بيمه، همكاري با پليس راه، جلوگيري از آسيب به خانواده‌هاي قربانيان و آسيب‌ديدگان و تلاش براي احقاق حقوق آنها از ديگر اهداف ستاد ديه آذربايجان غربي است.
وي در زمينه زندانيان جرايم غيرعمد شهرستان سردشت هم گفت: شش نفر زنداني واجد شرايط اين شهرستان با كمك 130 ميليون ريالي مردم طي برگزاري در جشن گلريزان در سال جاري، با كمك دولت و تسهيلات كم بهره بانكي تا پايان مهر ماه آزاد خواهند شد.
انتهاي پيام/م
 سه شنبه 9 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن