تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810412024




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

samsung jet هوشمندتر از یک تلفن همراه هوشمند


واضح آرشیو وب فارسی:فان پاتوق: شرکت سامسونگ samsung jet را معرفی میکند.







سئول، لندن، دبی، سنگاپور، پانزده ژوئن 2009- شرکت Samsung electronics از جدیدترین نوآوری خود در تلفنهای همراه تحت عنوان Samsung jet در یک سری برنامههای تبلیغاتی جهانی پردهبرداری خواهد کرد.samsung jet حائز امتیاز ویژگیهای پیشرفته یک تلفن همراه هوشمند و رابط آسان کاربری یک گوشی تلفن همراه معمولی است. Samsung jet صرفا یک نوع دیگر از تلفن همراه لمسی نیست، این محصول برای مشتریان امروزی مفهومی جدید از تلفن همراه است (هوشمندتر از یک تلفن همراه هوشمند). Samsung jet تمامی ویژگیهای جدید smart phone را که شامل multi task manager و Microsoft exchang activesync است را ساپورت میکند و امکان حرکت آسان بین منوها را در طرحی فشرده و شیک به ارمغان میآورد.

این محصول از لحاظ فناوری نمایش و سرعت عملکرد در ردههای اول جهان قرار دارد. سیستم پیشروی صفحه نمایش 3.1 اینچی مدل 16m WVGA Amoled ، شفافترین و رنگینترین تجربه یک گوشی تلفن همراه تمام لمسی را ممکن میسازد، صفحه نمایش WVGA Amoled، وضوحی 4 برابر یک صفحه نمایش WVGA را فراهم میآورد. پردازشگر 800 mhz (مگاهرتز) آن سرعتی نفسگیر و عملکردی شگفتآور را ارائه میدهد که این خصوصیت آن را تبدیل به سریعترین گوشی تلفن همراه تمام لمسی میسازد.

رابط touch wiz 2.0 با صفحه نمایش درخشان و خیرهکنندهاش تجربهای بینظیر را فراهم میآورد و شامل ویژگیهای جدید آیکنی مثل motion ui ، smart unlock ،customizable widget screen میباشد. Dolfin internet brow سامسونگ طوری طراحی شده تا جستوجو در اینترنت و دسترسی وبسایتهای محبوب بخصوص سایتهای شبکهای اجتماعی را با سرعت و راحتی ممکن سازد. این browser با ایجاد امکان نمایش حداکثر 5 صفحه وب در آن واحد و نمایش وبسایتهای مورد علاقه در صفحه اصلی تلفن همراه، تجربه اینترنتی تلفن همراه را ارتقا میدهد. سیستم ad-blocker (مسدود کننده آگهیها)، ویژگی down loading چندگانه و downloading زمینه و فیلد آدرسهای چندمنظوره باعث بهبود این تجربه میشود و در عین حال zoom تک انگشتی و منحصر به فرد dolfin به کاربران امکان zoom به داخل و بیرون صفحات وب را تنها با یک دست فراهم میآورد.

آقای JK shin، معاون اجرایی و رئیس بخش ارتباطات سیار شرکت Samsung electronics اینگونه نوضیح میدهد که " Samsung jet ، به خاطر فناوری پیشروی ما و دنبال نمودن صنعتگری حرفهای، تجربهای بینظیر و بیرقیب از یک تلفن همراه را فراهم میآورد. هدف ما نهایت رضایت مشتری است و من معتقدم که Samsung jet پاسخگوی تمامی کاربران تلفن همراهی است که متقاضی ویژگیهای هوشمند و رابط کاربری آسان هستند. این محصول یک استراتژی کاملأ مشتری محور را به نمایش میگذارد.

بر خلاف بسیاری از تلفنهای همراه هوشمند که امکانات را فدای عامل شکل و ظاهر میکنند، این محصول تمامی این ویژگیها را در بدنهای بسیار شیک و فریمی بسیار زیبا جای داده است. همچنین، Samsung jet انبوهی از امکانات چندرسانهای شامل دوربین 5 مگا پیکسل، gps تعبیه شده، فناوری افکت صوتی DNS ، SRS را برای کیفیت بهتر صدا و پشتیبانی تصویری Divx و XVID برای download و نمایش بدون مشکل ویدئویی دارا میباشد.

امروز Samsung jet ، در برنامههای Samsung mobile unpacked در لندن، دبی و سنگاپور به نمایش در میآید. این برنامهها با نشان دادن جدیدترین وقایع در فناوریها و سرگرمیهای زنده، تجربه عملی مهیجی از این تلفن همراه جدید را ارائه میدهند. این برنامه مهمترین برنامه تبلیغاتی جهانی را نشان خواهد داد که در آن یک برنده خوش شانس از هر کشور جهبه یک دستگاه تلفن همراه Samsung jet را به طور زنده برای اولین بار باز خواهد کرد. لطفأ برای اطلاعات بیشتر به وبسایت http://press.samsungmobile.com/iet مراجعه فرمایید.

Samsung jet هوشمندتر از یک تلفن همراه هوشمند
"Samsung mobile " افتخار دارد تا از Samsung jet پردهبرداری کند- آخرین نوآوری- تا در تلفنهای همراه تمام لمسی، فصلی جدید را رقم بزند. این محصول که امکاناتی را در خود جای داده، بهترین قدرت، سرعت و درخشندگی را که همگی در طرحی شیک جای داده شده ارائه میدهد تا تجربهای منحصر به فرد از یک تلفن همراه لمسی را به وجود آورد.

امکانات هوشمند، همراه با رابط کاربر پسند
امکانات نوآورانه شبیه به تلفن همراه هوشمند در این محصول این تلفن همراه را هوشمندتر از یک تلفن همراه هوشمند میسازد. عملکرد بالای Dolfin Web Browser که دنیای جدیدی از تجربه وب را به روی ما باز میکند در داخل کشور تولید شده و امکان جستوجوی فوقالعاده سریع و آسان در اینترنت را فراهم میآورد. همچنین، Samsung jet امکان browsing چند پنجرهای را جهت جستوجوی چند صفحه وب تا 5 صفحه به طور همزمان فراهم میآورد.

این فناوری browsing اینترنتی چند پنجره و book marking را برای ذخیرهسازی وبسایتهای مورد علاقهتان ممکن میسازد. Samsung jet دارای امکان Multi task manager است که کار را کمی آسانتر میسازد. علاوه بر این Multi background download ، فیلد Multi purpose address و Ad-blocker تنها نیاز کاربران به تمرکز بر آنچه واقعا میخواهند را مرتفع میسازد. Samsung jet اولین تلفن همراه است که با سیستم ایمیل Microsoft Exchange Activsync سازگار است و به خاطر Push- email کارآمد جهت کاربران تجاری حائز رابط کاربری آسانتری میباشد.

Samsung jet با فرار از فناوری Multi Touch zoom که نیازمند استفاده از انگشت یا دو دست بود از طریق ارائه مفهومی کاملا جدید تحت عنوان "One finger zoom" که فرد را قادر میسازد عملیات Zoom in و Zoom out را تنها با یک دست انجام دهد، نهایت کاربری، قابلیت حمل و راحتی را برای مشتریان فراهم میآورد. فناوری One finger zoom را نه تنها میتوان برای Browser اینترنتی به کار برد بلکه میتوان از آن برای Browser عکس و نمایشگر فایل جهت مشاهده فایلهای TXT، PDF و PPT با اندازهای 4 برابر تنها با اشاره یک انگشت در هنگام حرکت استفاده کنید. منوی اصلی سه صفحهای و صفحه نمایش Widget سه صفحهای، جستجوی آسان و سریع و استفاده مجدد از آن را فراهم میسازد.

امکانات قدرتمند، تفریحی و آسان
همچنین، Samsung jet دارای برنامه A-GPS میباشد تا خدمات ناوبری را به صورت زنده و سه بعدی ارائه دهد و مکانها ، اطلاعات و جهتها را به صورت واقعی نمایش دهد. این برنامه دارای 3D MAP Navigation (ناوبری سه بعدی نقشهای)، GPS بر روی نقشههای گوگل و خدمات مبتنی بر مکان میباشد. این سیستم GPS دارای ویزگی برچسبگذاری زمینی (Geo-labeling) میباشد که این قابلیت از طریق سنسور ژئو مغناطیس برای ارسال اطلاعات محلی و بروز رسانی شرلیط ترافیکی از طریق SMS، پیوند اطلاعاتی محلی با اطلاعات ناوبری و یک قطب نما فعال میشود. برنامه GPS این محصول در حالتهای "Driveto" یا "Walkto" قابل اجراست.

وقتی که صحبت از موسیقی میشود، امکانات منحصر به فرد Samsung jet به کاربران گزینهای را میدهد تا آنها بتوانند در محیط Library موزیک تلفن همراه بطور همزمان با پخش صوت کار کنند و روی فایلها حرکت کنند. در مورد ویدئو، ضبط تصویری DVD مانند آن نمایش بینظیر ویدئویی بدون پرش و Downlod و نمایش فرمتهای Div x و Xvid را بدون نیاز به تبدیل و تغییر حجم با کیفیتی همچون HD بر روی صفحه نمایش درخشان Amoled آن ممکن میسازد.

صفحه نمایش فوقالعاده درخشان AMOLED
Samsung Jet دارای صفحه نمایشی است که کیفیت و درخشندگی بینظیری را به کاربران آن ارائه میدهد. این صفحه نمایش 1/3 اینچی مدل WVGA AMOLED چهار برابر واضحتر از یک صفحه نمایش WQWGA میباشد. صفحه نمایش Samsung Jet تصاویری خیرهکننده فوقالعاده روشن و واضح را با رنگهای فوقالعاده طبیعی همراه با وضوح بسیار بالا برای نمایش مولتی مدیا فراهم میآورد.

صفحه نمایش درخشان Samsung Jet دارای زاویه نمایش 180 درجه بوده و عکس العمل فوق سریع لمسی بوده و در مصرف باطری دارای بازدهی بسیار بالا است. Samsung Jet به لطف فناوری WVGA AMOLED نسبت به تلفنهای همراه دیگر مجهز به صفحه نمایش TFT-LCD ، 40 درصد کمتر انرژی مصرف میکند.

کیفیت تصویری چشمگیر آن محتوای تلفن همراه را به تصاویری خیره کننده تبدیل میکند. Samsung Jet با درخشندگی 480dbi در صفحه نمایش WVGA AMOLED تجربه مولتی مدیا با کیفیت بالا و تبدیل تصاویر ویدئویی موبایل به تصاویر شفاف و لذت بخش را هدیه میدهد.

عملکرد سریع با استفاده از پردازشگر تقویت شده
Samsung Jet با سرعت متحول کننده اش معنای عملکرد در تلفنهای همراه را به سطحی دیگر رسانده که همگی آنها به خاطر پردازشگر 800MHZ آن میباشد. این پردازشگر پیچیده و با عملکرد فوقالعاده از سرعت Jet میباشد که چندین برنامه را در تجربهای بینظیر و فوقالعاده ادغام کرده است. عکسالعمل سریع رابط لمس سه بعدی با سرعت حس لامسه برابری میکند. پردازشگر تسریع شده آن میتواند چندین عملکرد را مثل ناوبری و نمایش با هم ادغام کند. بنابراین کاربران میتوانند به تمامی این امکانات بدون تاخیر زمانی معمول که مدت این تجربه را از بین میبرد دست یابد.

تعمل بیواسطه با Touch Wiz 2.0
Samsung Jet برای حصول اطمینان از استفاده بدون مشکل و خالص کاربر دارای رابط کاربری Touch Wiz 2.0 می باشد که خود نسخهای بروزرسانی شده از رابطهای کاربری Touch Wiz قبلی است که در مدل F480 ودیگر تلفنهای لمسی سامسونگ به چشم میخورد. Samsung Jet به اساس اعتبار زیاد F480، Touch Wiz 2.0 پیشرفته را تولید کرده که در Browsing آنلاین قابلیت لمسی قابل ملاحظه و قدرتمند و عکسالعمل سریع را فراهم میآورد. از طریق پردازشگر قدرتمند Jet چندین برنامه به طور همزمان و بینظیر اجرا میشوند که کاربران را قادر میسازد تا مطابق میلشان وارد امکانات این تلفن همراه شوند یا از آنها خارج شوند.

کاربران میتوانند با استفاده از UI 3D media gate و Motion response UI از تجربهای پویا و با محتوا لذت ببرند. 3D media gate در این محصول امکان دسترسی سریع به 6 ویژگی کلیدی چندرسانهای مثل آلبوم عکس، پخش موزیک، پخش ویدئویی، رادیو FM، بازی و اینترنت که همگی از طریق حرکت یک مکعب 6 وجهی UI بر روی صفحه نمایش به زاحتی دسترسی هستند، وجود دارد.

Samsung Jet دارای ویژگی Motion gate میباشد. این ویژگی موتور تشخیص حرکت سامسونگ است که امکان دسترسی به مولتیمدیا مورد علاقه شما و همچنین Speed Dialing را تنها با زاویه دادن با برگرداندن گوشی فراهم میکند. سامسونگ برای افزایش کارایی صفحه نمایش تمام لمسی آن Smart unlock را معرفی کرده که این ویژگی به کاربران امکان باز کردن قفل تلفن همراه و اجرای مستقیم منو از طریق رسم یک حرف الفبا را میدهد. کاربران میتوانند با توجه به حروف الفبا از Z تا A، مستقیما وارد منوی سفارشی جهت کار با تلفن همراه و نهایت شخصیسازی را میدهد.

Samsung Jet برای دسترسی به برنامههای مفید تلفن همراه و دریافت اطلاعات زنده مثل آب و هوا، اخبار و موتورهای جستوجوگر دارای عملگر Online Widget میباشد. بیش از 30 Widget در این محصول موجود است و کاربران میتوانند تعداد بیشتری را از وبسایت دریافت کنند. اینها شامل Widget شخصیساز هستند که با طرح صفحه نمایش و Wallpaper سازگاری دارند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فان پاتوق]
[مشاهده در: www.funpatogh.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن