تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814294489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

250 غرفه درميادين ميوه تهران به تشكلهاي توليدي كشاورزي واگذار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: 250 غرفه درميادين ميوه تهران به تشكلهاي توليدي كشاورزي واگذار مي شود
مديرعامل سازمان مركزي تعاون روستايي گفت: با انعقاد تفاهمنامه اي بين سازمان مركزي تعاون روستايي و سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري تهران250 غرفه عرضه محصولات كشاورزي در مرحله اول در اختيار تشكل‌هاي تعاوني كشاورزي و توليدكنندگان قرار مي گيرد.


به گزارش روز دوشنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي وزارت جهاد كشاورزي، سيدمحمد موسوي افزود: واگذاري غرفه‌ها در ميادين ميوه وتره بار شهر تهران به تشكل‌هاي توليد بخش كشاورزي تا 700 غرفه قابل افزايش است و اكنون سرگرم شناسايي و معرفي اين تشكل ها به سازمان ميوه و تره بار شهرداري تهران هستيم.
وي با اشاره به اينكه 20 تا 30 درصد بازار مصرف محصولات كشاورزي در تهران قرار دارد، اظهار داشت: هدف از اين اقدام، عرضه مستقيم محصولات و فرآورده هاي كشاورزي با قيمت مناسب‌ تر، با كيفيت ‌تر و به صورت راحت ‌تر به دست مصرف كنندگان است ضمن آنكه سود بيشتري نيز نصيب توليدكنندگان و كشاورزان مي‌شود.
موسوي تاكبد كرد: واگذاري غرفه‌هاي ميادين ميوه و تره بار شهر تهران به تشكل‌هاي توليدي بخش كشاورزي از اواسط شهريور ماه امسال آغاز شده و تاكنون اتحاديه مرغ گوشتي 3 غرفه، اعضاي تعاوني استان‌هاي اصفهان و خراسان رضوي 2 غرفه، اتحاديه دامداران 5 غرفه و اتحاديه مرغداران تخم گذار 3 غرفه براي توزيع محصولات كشاورزي در ميادين ميوه و تره بار تهران در اختيار گرفته‌اند.
وي با بيان اينكه تا اواخر پاييز امسال 250 غرفه به تشكل‌هاي توليد بخش كشاورزي اختصاص مي يابد، تصريح كرد: طبق قانون، قيمت محصولات كشاورزي بايد 20 درصد زير قيمت شهر عرضه شود.
مديرعامل سازمان مركزي تعاون روستايي اضافه كرد: همزمان با اجراي تفاهمنامه مذكور، كميته نرخ گذاري با مشاركت نمايندگان سازمان تعاون روستايي، وزارت بازرگاني و شهرداري تهران نيز تشكيل شده كه هر دو هفته يك بار قيمت محصولات را تعيين مي‌كنند.
به گفته وي در مرحله اول، محصولات كشاورزي مانند گوشت، مرغ، پياز و سيب زميني كه ماندگاري بيشتري دارند از طريق غرفه ها توزيع مي‌شود و در مراحل بعدي همه محصولات كشاورزي در اين غرفه قابل عرضه خواهد بود.
موسوي افزود: ما درصدد هستيم از طريق تشكيل يك شبكه، فرآيند قبل از توليد، بعد از توليد توسط تشكل‌هاي تعاوني و توليدي بخش كشاورزي مديريت شود تا فرآينداستاندارد سازي عرصه محصولات و ارتقاي كيفيت آن را در پي داشته باشد.
وي با اشاره به فعاليت 12 ميدان اصلي ميوه و تره بار و 110 بازارچه عرضه محصولات در سطح تهران، تاكيد كرد: هدف ما اين است كه علاوه بر اتحاديه هاي سراسري، اتحاديه هاي استاني نيز در توزيع محصولات در غرفه‌هاي ميادين ميوه وتره بار تهران مشاركت داشته باشند.
موسوي درخانمه با بيان اينكه، تفاهمنامه ميادين سازمان مركزي تعاون روستايي و سازمان ميادين ميوه و تره بار تهران در 6 بند تنظيم شده است، اظهار داشت: براين اساس وظايف متقابل اين سازمان‌ها، چگونگي انتخاب تشكل‌هاي مناسب، مكانيزم نظارت و هدايت و چگونگي ارايه عرضه محصولات تعريف و مورد تأكيد قرار گرفته است.
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن