تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820004311




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتفاضه فلسطين شكست توطئه‌ حذف فلسطين در صحنه سياسي بود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: انتفاضه فلسطين شكست توطئه‌ حذف فلسطين در صحنه سياسي بود
گروه خبرنگاران افتخاري / ميترا توسلي: مدير‌كل تبليغات اسلامي گلستان گفت: انتفاضه فلسطين دستاوردهاي بسياري براي ملت فلسطين به ارمغان آورده و راه را بيش از گذشته براي تحقق آرمان‌ها هموار كرد.
به گزارش خبرنگار افتخاري خبرگزاري قرآني ايران (ايكنا) به نقل از مركز خبر حوزه، حجت‌الاسلام «زين‌العابدين روحاني‌نيا» مدير‌كل تبليغات اسلامي استان گلستان با بيان اين‌كه انتفاضه فلسطين شكست توطئه‌اي به نام حذف فلسطين براي هميشه در صحنه سياسي و جغرافيايي بود گفت: عملكرد ملت فلسطين در جريان انتفاضه سبب شد تا طرح‌هاي سازش به كلي نابود شود.

وي خروج رژيم صهيونيستي از غزه، تشكيل دولت از سوي حماس و گروه‌هاي مقاومت، بيداري جهان اسلام و افكار عمومي جهان از تحولات فلسطين، تظاهرات گسترده در سراسر جهان در حمايت از ملت فلسطين و محكوميت رژيم صهيونيستي را از مهم‌ترين دستاوردهاي انتفاضه برشمرد و بيان كرد: عملكرد غرب و سازمان‌هاي جهاني در انتفاضه نشان داد كه آنان برخلاف شعارهاي خود نه براي صلح و امنيت جهان، بلكه در حمايت رژيم غاصب صهيونيستي و اجراي منافعشان فعاليت مي‌كنند.

مدير‌كل تبليغات اسلامي گلستان با اشاره نام‌گذاري روز قدس از سوي امام راحل تصريح كرد: بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي با نام‌گذاري روز قدس، يك جبهه كامل و همه جانبه را در مقابل رژيم غاصب صهيونيستي گشود و مقام معظم رهبري نيز روز قدس را روز اسلام ناميد و فلسطين را اولين مسأله اسلام برشمرد.

روحاني‌نيا ادامه داد: راهپيمايي روز قدس، زمان ظلم‌ستيزي در مقابل استكبار جهاني و حمايت از ملت مظلوم فلسطين است و وظيفه كشورهاي اسلامي درباره فلسطين اين است كه بايد اين حركت‌ها به صورت يك موضع منسجم و متحد ضد اسرائيلي تبديل شود.

وي درخصوص انديشه‌هاي امام خميني(ره) در خصوص روز قدس گفت: از ديدگاه امام خميني(ره) روز قدس، جهانى است و روزى نيست كه فقط اختصاص به قدس داشته باشد و روز مقابله مستضعفان با مستكبران است، روز قدس تنها روز فلسطين نيست، روز اسلام و حكومت اسلامى است.
 دوشنبه 8 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن