تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هر كس فكرش به جايى نرسد و راه تدبير بر او بسته شود، كليدش مداراست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806969348




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فردي كه از طريق اينترنت حساب مالي افراد را خالي مي كرد دستگير شد


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: فردي كه از طريق اينترنت حساب مالي افراد را خالي مي كرد دستگير شد
رييس پليس فرماندهي انتظامي تهران بزرگ گفت: فردي كه با استفاده از اينترنت حساب بانكي افراد مختلف را خالي مي كرد با تلاش كارآگاهان پليس آگاهي پايتخت دستگير شد
سرهنگ عباسعلي محمديان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار اجتماعي ايرنا افزود: چندي پيش يك شهروند تهراني با مراجعه به اداره پانزدهم پليس آگاهي گفت،در روزهاي 27 تا 30 مردادماه گذشته مبالغي به حساب بانكي خود واريز كردم كه پس از مدتي متوجه شدم سه ميليارد و 500 ميليون ريال از طريق سيستم اينترنتي از حساب بانكي ام برداشت شده است.
وي تصريح كرد: با توجه به ادعاي شاكي ماموران آگاهي ضمن شناسايي IP فرد وصول كننده متوجه شدند وجوه مذكور به سه حساب بانكي ديگري بنام "عليرضا - د" واريز شده است.
سرهنگ محمديان اظهار داشت: پس از انجام تحقيقات مقدماتي مخفيگاه متهم توسط ماموران پليس در بلوار فردوس تهران شناسايي شد و فرد مورد نظر در يك عمليات ضربتي دستگير و به پليس آگاهي منتقل شد.
وي تاكيد كرد: فرد دستگير شده در تحقيقات اوليه اعتراف كرد عامل اصلي انتقال وجوه نقد به حساب هاي بانكي وي فردي بنام "وحيد - ض" است كه تحقيقات پليس در اين زمينه و شناسايي اين فرد ادامه دارد.
رييس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي تهران بزرگ همچنين در خبر ديگري اعلام كرد: سر دسته باند بزرگ سرقت لوازم داخلي خودرو كه بيش از يك هزار و 300 پرونده تبهكاري و سرقت داشت با تلاش و هوشياري ماموران پليس آگاهي پايتخت دستگير شد
عباسعلي محمديان افزود: اعضاي اين باند به سر كردگي "م _ الف " 22 ساله به صورت سازمان يافته در نقاط مختلف پايتخت اقدام به سرقت لوازم با ارزش درون خودرو و به ويژه لوازم صوتي و تصويري خودروهاي مدل بالا مي كردند.
وي تصريح كرد: اين فرد با انتخاب چند سارق سابقه دار آنها را اجير و هر كدام را به منطقه اي در تهران گسيل مي كرد و آنها نيز پس از انجام سرقت ها در فواصل زماني از پيش تعيين شده اموال مسروقه را به سر دسته باند تحويل داده و مبلغي را به عنوان حقوق دريافت مي كردند.
سرهنگ محمديان اظهار داشت: رييس اين باند براي اين كه از گزند پليس در امان باشد تنها از طريق واسطه هايي با سارقان تماس مي گرفت تا در صورت دستگير شدن همدستانش بتواند هويت خود را مخفي نگه دارد هر چند با اعمال مجموعه اين شگردها در نهايت توسط پليس دستگير شد.
وي تاكيد كرد: رسيدگي به اين پرونده براساس گزارش قابل تامل برخي از شهروندان به اداره بيستم پليس آگاهي در دستور كار ماموران قرار گرفت، در اين گزارش ها برخي از كسبه در منطقه اي كه سر دسته باند بيشترين تردد را داشت متوجه حضور مشكوك و رفتارهاي غير عادي او شده بودند.
سرهنگ محمديان يادآور شد: ملاقات مداوم وي با برخي از افراد مساله دار و خلافكار و تحويل گرفتن عمده لوازم صوتي از آنها هر چند به بهانه فروش از سوي متهم همراه بود اما ظن كسبه را نسبت به سرقتي بودن اموال برانگيخت و آنها نيز بلافاصله موضوع را به پليس آگاهي گزارش دادند.
رييس پليس آگاهي پايتخت گفت: با توجه به حساسيت موضوع كارآگاهان پليس براي اطلاع از صحت و سقم موضوع تحقيقات نامحسوس خود را در اين زمينه آغاز كرده و پس از چند روز تعقيب و مراقبت هاي ويژه و شبانه روزي پاتوق متهم را در يكي از مناطق جنوب تهران شناسايي كردند.
وي افزود: ماموران در تحقيقات خود دريافتند وي با چند مجرم سابقه دار در ارتباط است و از طريق آنها سرقت ها را هدايت مي كند در نهايت با محرز شدن فعاليت باند، متهم در يك عمليات ضربتي از سوي كارآگاهان پليس دستگير و در مراحل اوليه بازجويي ها به يك هزار و 300 فقره سرقت لوازم خودرو به كمك ساير اعضاي باند اعتراف كرد.
سرهنگ محمديان خاطر نشان كرد: بدنبال اعترافات متهم تلاش گسترده پليس براي دستگيري ساير اعضاي اين باند و خريداران اموال مسروقه ادامه دارد و متهم نيز به استناد حكم مقام قضايي روانه زندان شده است.
وي گفت: پليس آگاهي از ابتداي سال جاري برخورد شديد با سارقان و خريداران اموال مسروقه را با تدابير ويژه اي افزايش داده و براي رسيدن به اين هدف نيازمند همكاري شهروندان است.
 يکشنبه 7 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن