تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 3 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

بلیط اتوبوس پایانه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817932901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش - فينال زودرس سري A


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ورزش - فينال زودرس سري A


ورزش - فينال زودرس سري A

امشب دويست‌وشصت‌وپنجمين داربي شهر ميلان برگزار مي‌شود. نگاهي به آمار نشان مي‌دهد كه قرمزپوشان ميلاني عملكرد بهتري نسبت به پسرعموهاي آبي‌پوش‌شان دارند. ميلان در برابر اينتر 105 پيروزي، 91 باخت و 430 گل زده و 396 گل خورده در كارنامه دارد. داربي قبلي براي اينتر بسيار حساس بود و نراتزوري مي‌توانست با پيروزي مقابل روسونري قهرماني در سري A را جشن بگيرد، اما تيم روبرتو مانچيني در آن بازي 2 بر يك باخت، تا نه‌تنها هواداران اينتر با عصبانيت ورزشگاه را ترك كنند، بلكه سرنوشت قهرماني هم به‌ روز آخر بكشد. گفته مي‌شود حكم اخراج مانچيني كه با حذف از ليگ قهرمانان روي ميز گذاشته شده بود با آن شكست امضا شد. اما مورينيو آن اشتباه را تكرار نخواهد كرد. مربي پرتغالي زماني كه در لندن بود 22 بار در 33 داربي اين شهر پيروز شد، بنابراين مي‌توان گفت خوزه داربي‌ها را كاملا جدي گرفته و مي‌داند چقدر براي هواداران مهم است.

از سوي ديگر ميلان نيز توانسته از شروع كابوس‌گونه‌اش خلاص شده و با كسب سه پيروزي در ليگ و جام حذفي آرامش را به اردويش بازگرداند. آلكساندر پاتو و ماركو بوريلو زوج خوبي را در خط حمله تشكيل داده‌اند، اما با مصدوم‌شدن دومي در بازي با رجينا به نظر مي‌رسد آندري شوچنكو كه هميشه به اينتر خوب گل مي‌زند،‌ در كنار پاتو بازي را آغاز كند. شوچنكو با 13 گل‌زده بزرگ‌ترين كابوس مدافعان اينتر است، هرچند كه به نظر مي‌رسد مورينيو با شناختي كه از او دارد بتواند او را مهار كند. البته در اين ميان نبايد انگيزه‌هاي شوچنكو براي شكست‌دادن مورينيو را دست‌كم گرفت. اين اوكرايني هيچگاه در چلسي جايگاه خوبي نيافت و همواره گفته مي‌شد آبراموويچ او را به مورينيو تحميل كرده است. ميلان كه در حال حاضر چهار امتياز از اينتر عقب است، اگر مي‌خواهد در كورس قهرماني سري A باقي بماند بايد پيروز شود. اسكودتو هدف اصلي كارلو آنجلوتي در اين فصل است، در حالي‌كه ليگ قهرمانان اروپا هدف اصلي مورينيو است. آنجلوتي تاكنون دوبار مورينيو را شكست داده است، يك‌بار در سال 2003 در سوپرجام اروپا با تيم پورتو و يك‌بار نيز در يك بازي دوستانه با چلسي اما اين دو مربي علاوه بر تفاوت‌هاي فني از نظر شخصي نيز تفاوت‌هايي دارند كه روزنامه گاتزتا آنها را پيدا كرده است: كارلو ساعت رولكس مي‌بندد، اما مورينيو ساعت اسپرت‌ريچاردميله. كارلو آئودي مي‌راند و خوزه يك فراري دارد. كارلو سه سگ به نام‌هاي پلوگا، نلسون و گوتي دارد و مورينيو صاحب يك يوركشايرترير به نام لياست.
آنچلوتي: داربي نجات‌مان مي‌دهد
كارلو آنچلوتي معتقد است پيروزي در داربي مي‌تواند، آغاز فاجعه‌آميز ميلان را به فراموشي بسپارد. ميلان در دو بازي ابتدايي فصل به بولونيا و رجينا باخت، اما بعد از آن مقابل زوريخ در جام يوفا پيروز شد و به دنبال آن دو پيروزي برابر لاتزيو و جنوا در سري A به‌دست آورد و اكنون بار ديگر همه چشم‌ها به آنجلوتي دوخته شده است: «فكر نكنم بتوان گفت تيمي شانس بيشتري دارد. شايد عده‌اي بگويند اينتر، اما هر احتمالي در بازي وجود دارد. اگر ما ببريم كاملا مي‌توانيم آن دو شكست افتضاح آغاز فصل را بي‌اثر كنيم و اگر هم ما برنده نشويم به زماني براي بازگشت نياز پيدا خواهيم كرد، اما من مطمئنم چنين اتفاقي نمي‌افتد.» آنجلوتي همچنين در مورد مصدوميت بورليو گفت: «فهرست نهايي را تا آخرين لحظه اعلام نمي‌كنم، براي اينكه مي‌خواهم بازيكنان تا روز بازي اشتياق‌شان را حفظ كنند. در مورد شوچنكو نيز بايد بگويم درست است كه او 13 گل به ثمر رسانده، اما من به دنبال آمار نيستم، بلكه با توجه به آنچه بازيكن در زمين انجام مي‌دهد، تصميم مي‌گيرم.»
موراتي: اميدوارم رونالدينيو نباشد
گرچه در بازي قبلي اينتر به ميلان باخت، اما قبل از آن ماسيمو موراتي مالك اينتر 3 پيروزي را در برابر ميلان جشن گرفت:‌ «خيالم از داربي راحت است. مورينيو به‌خوبي از پس آن برمي‌آيد، پس اوضاع ما خوب است. اينگونه بازي‌ها هميشه مرا اذيت مي‌كند و اين به زمان كودكي‌ام كه از «گونارنوردال»‌ مي‌ترسيدم، بازمي‌گردد.» اين بازيكن افسانه‌اي دهه 50 ميلان، هشت‌گل به اينتر زده است. اين داربي از اكتبر 2004 به اين‌سو با تساوي بدون گل پايان نيافته است، در اين ميان سهم ميلان پنج برد و سهم اينتر چهار برد بوده است: «اگر از من بپرسيد يك نمايش ضعيف با برد را ترجيح مي‌دهم يا يك فوتبال زيبا به همراه شكست؟ بدون شك پاسخ مي‌دهم، برد. حتي اگر افتضاح بازي كنيم. ضمن اينكه اميدوارم رونالدينيو روي نيمكت باشد، چون بازيكن فوق‌العاده‌اي است.»
منبع: فوتبال ايتاليا
 يکشنبه 7 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن