تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن زود خشنود و دير ناراحت مى شود و منافق زود ناراحت و دير خشنود مى گردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812717701




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كوتاه از هفته دفاع مقدس


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: كوتاه از هفته دفاع مقدس
رژه نيروهاي نظامي
قشم - خبرنگار كيهان: مراسم رژه نيروهاي نظامي و انتظامي شهرستان قشم در هفته دفاع مقدس باشكوه هرچه تمامتر برگزار شد. در اين مراسم نيروهاي ناوتيپ 112 ذوالفقار، ناحيه مقاومت بسيج سپاه شهرستان، نيروي انتظامي، راهنمايي و رانندگي و بسيج مردمي در صفوف منظم رژه رفتند. همچنين تجهيزات و ادوات نظامي به نمايش گذاشته شد.
نمايشگاه عكس انفرادي
¤همزمان با هفته دفاع مقدس نمايشگاه عكسي با عنوان «با راويان حماسه» با حضور مدير كل فرهنگ و ارشاد اسلامي و معاون فرهنگي هنري و ساير هنرمندان در خرم آباد افتتاح شد.
به گزارش روابط عمومي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي شهرستان خرم آباد همچنين نمايشگاه عكس» تمام ناتمام» با موضوع «كاروان راهيان نور» در محل نگارخانه مجتمع فرهنگي هنري ارشاد خرم آباد برپا شد.
در اين نمايشگاه 50 قطعه عكس رنگي با موضوع «كاروان راهيان نور» متعلق به «سيد يدالله ميكاييلي موسوي» به نمايش گذاشته شد.
رژه نيروهاي مسلح
¤ روابط عمومي سپاه ناحيه اقليد گزارش داد، همزمان با سالروز آغاز هفته دفاع مقدس يگان هاي نمونه مسلح گردان هاي عاشورا و پايگاه هاي مقاومت بسيج رژه رفتند. در اين مراسم باشكوه كه با حضور بسيجيان، خانواده هاي معظم شهدا، ايثارگران، جانبازان و مسئولان صورت گرفت بسيجيان در مقابل قرآن كريم و تمثال امام راحل و رهبر معظم انقلاب رژه رفتند. قرائت قرآن كريم، نواختن مارش هاي نظامي و مديحه سرايي به مناسبت شهادت امام علي (ع) شور و حال خاصي به اين مراسم بخشيده شد.
نمايشگاه يادواره شهدا
بادرود - خبرنگار كيهان: نمايشگاه يادواره شهداي بادرود در محل حسينيه اعظم به مناسبت هفته دفاع مقدس افتتاح شد. سرهنگ پاسدار حسين جهانباني فرمانده حوزه مقاومت سيدالشهدا (ع) اهداف برگزاري اين نمايشگاه را بزرگداشت ياد و خاطره شهيدان دفاع مقدس، ترويج فرهنگ ايثار و شهادت و همچنين تجليل از نيروهاي جان بركف بسيجي و ايثارگران در زمينه هاي فرهنگي و دفاعي بيان كرده و گفت: عطر افشاني و غبارروبي قبور مطهر شهدا، ديدار با خانواده هاي معظم شهدا و برگزاري ادعيه مختلف از جمله برنامه هاي اين هفته است.
عمليات اجرايي 144 واحد مسكوني
اسفراين - خبرنگار كيهان: عمليات اجرايي 144 واحد مسكوني بسيجيان در شهرستان اسفراين آغاز شد واحدهاي مسكوني بسيجيان در مجاورت بيمارستان امام خميني شهرستان اسفراين كه شامل 12 بلوك در پنج طبقه با زيربناي هر واحد 75 مترمربع و هر بلوك در زميني به مساحت 231 مترمربع ساخته خواهد شد.
اوج آمادگي دفاعي ارتش
تبريز- خبرنگاركيهان: نفرات غيرتمند ارتش، اجازه هيچ تجاوزي را به دشمن نمي دهد و هم اكنون در اوج آمادگي دفاعي و رزمي قرار دارند.
امير «مصطفي ارضي فرد» فرمانده ارشد ارتش در آذربايجان شرقي و اردبيل و فرمانده لشكر 21 حمزه آذربايجان در مراسم رژه نيروهاي مسلح مستقر در تبريز گفت: مردم، ارتش و سپاه مثلث توانمند دفاع از نظام مقتدر و مقدس جمهوري اسلامي ايران هستند و همان طور كه در 28 هزارو 777 روز دفاع مقدس ثابت كرديم كه در دفاع از ميهن، تعارفي نداريم، اين بار نيز با هر متجاوزي برخوردي به مراتب قوي تر از هشت سال جنگ تحميلي خواهيم كرد.
رژه حماسي نيروهاي مسلح
سبزوار - خبرنگار كيهان: در نخستين روز از هفته دفاع مقدس رژه حماسي نيروهاي مسلح و بسيجي در سبزوار برگزار شد. در اين آيين باشكوه نيروهاي مسلح نظامي و انتظامي مستقر در اين شهرستان با اجراي سان و رژه توان رزمي و دفاعي خود را به معرض ديد امت حزب الله گذاشتند.
اين بسيجيان و نظاميان با اجراي باشكوه رژه حماسي علاوه بر تجديد ميثاق با امام راحل و شهدا مشتي محكم بر دهان استكبار و تمام دشمنان اسلام و اين مرز و بوم كوبيدند.
گسترش فرهنگ ايثار
رشت- خبرنگاركيهان: مهندس روح الله قهرماني چابك استاندار گيلان با تاكيد بر هرچه باشكوهتر برگزار كردن مراسم هفته دفاع مقدس با اشاره به اينكه دشمنان امروز بدنبال ايجاد تفرقه و توطئه عليه كشورهاي اسلامي بويژه ايران هستند گفت: دشمنان بايد بدانند با هدايت رهبر فرزانه انقلاب تمامي نقشه هاي آنان نقش بر آب و با شكست مواجه مي شوند.
 يکشنبه 7 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 87]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن