تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشنود گر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806937386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دفاع از فلسطين به عنوان حفظ منافع ملت بر ما واجب است


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: دفاع از فلسطين به عنوان حفظ منافع ملت بر ما واجب است
رضاپور- دفاع از فلسطين به عنوان حفظ منافع ملت، بر ما واجب است، همان طور كه دفاع از افغانستان و عراق بر ما واجب بوده و هست.

امام جمعه بيرجند در خطبه هاي نمازجمعه اين شهر گفت: همه ما مي دانيم حمله به افغانستان مقوله اي براي حمله به ايران بود ولي در سايه توجه به عترت و عنايت حضرت ولي عصر (عج) امروز كشور و ملت اسلامي ما سرفراز و پيروز، آبرومندترين ملت دنياست.

حجت الاسلام حسين صادقي با بيان اين كه اسلام حد و مرز جغرافيايي نمي شناسد افزود: مسئله دفاع مقدس از فلسطين بر خلاف حرف هاي ضد ديني و ارزشي افراد جاهل و مزدور يك ضرورت براي مسلمانان جهان است.

وي اضافه كرد: امروز دنياي كفر و استكبار در برابر اسلام چاره اي جز تسليم ندارد و به بركت قيام مردم، بيداري اسلامي و ضربه مرگباري كه در جنگ 33 روزه حزب الله بر پيكره صهيونيست وارد شده، آرزوي از نيل تا فرات ديگر برآورده شدني نيست.

رحيم زاده از نهبندان هم گزارش داد امام جمعه اين شهر در خطبه هاي نماز جمعه گفت: ائمه معصومين و پيامبر (ص) از آمدن ماه مبارك رمضان استقبال كرده و با پايان يافتن اين ماه پر بركت نيز با اعتكاف در مساجد با اين ماه بزرگ وداع مي كردند.

حجت الاسلام خزاعي با تقدير از حضور باشكوه مردم در راهپيمايي روز قدس اين روز را يادگار امام راحل (ره) دانست و افزود: امام با اين اقدام خود مسئله قدسي را كه به فراموشي سپرده شده بود احيا و به يك موضوع جهاني تبديل كرد

به گفته وي پيام مردم در اين راهپيمايي اين است كه قدس شريف بايد به جهان اسلام برگردد و قراردادهاي صلح و سازش ننگين بقاي اسرائيل در منطقه نخواهد شد زيرا توده ميليوني مردم اين را نمي خواهند.

باكمال از فردوس هم گزارش داد امام جمعه اين شهر با اشاره به روز جهاني قدس گفت: از قرآن استفاده مي شود كه خداوند با بني اسرائيل پيمان بست كه رفتارهاي مثبت و سازنده اي داشته باشند تا مورد حمايت و عنايت الهي قرار گيرند ولي پيمان شكني كردند و به عهدنامه خود عمل نكردند بنابراين خداوند قطع نامه اي شديد اللحن عليه آنان صادر فرمود.

حجت الاسلام حسيني مقدم افزود: زشت ترين عمل يهوديان بعد از پيمان شكني، دروغ بافي، جعل واقعيات و تبليغات مسموم عليه دين بود.

وي تصريح كرد: نابودي اسرائيل نيازمند 3 مولفه وحدت جهان اسلام، باز شناخت صهيونيست هاي سنگدل و از كار انداختني ابهت استكبار است.

حقاني از قاين هم گزارش داد امام جمعه اين شهر از خطبه هاي نماز جمعه گفت: امروز نفرت جهاني عليه آمريكا و اسرائيل رو به افزايش است و شعارهاي مرگ بر آمريكا و اسرائيل در دنيا بلند است.

حجت الاسلام اصفهاني افزود: ادعاي حقوق بشر، آزادي و دموكراسي غربي ها با توجه به كشتار هر روزه مردم بي دفاع فلسطين شرم آور و ننگين است.به گفته وي حضور يكپارچه مردم در راهپيمايي روز قدس تو دهني محكم به آمريكا، اسرائيل و استكبار جهاني بود.وي ادامه داد: كشورهاي اسلامي بايد باتاسي از ملت قهرمان ايران در حمايت از ملت مسلمان فلسطين قيام كنند.

موسوي از سرايان هم گزارش داد امام جمعه اين شهر در خطبه هاي نماز جمعه افزود: بندگي، مال، ثروت، مقام و حزب و جناح از اسباب و عوامل غفلت محسوب مي شود و اين موارد همه در راستاي تامين اهداف و دام هاي شيطان است و انسيان را از ياد خدا دور مي كند.

حجت الاسلام تاجي افزود: برخي افراد آن قدر سرگرم معيارهاي مادي و حزبي و گروهي مي شوند كه دين خود را با منافع حزبي مي سنجند.وي تنها مسير بندگي خدا را پيروي و اطاعت از ولايت و امامت برشمرد و گفت: هر كه در اين مسير قرار گيرد در زمره حزب الله است.

شفيعي از سربيشه هم گزارش داد امام جمعه اين شهر در خطبه هاي نماز جمعه گفت: مسئله يهوديت از صدر و قبل از اسلام يك موضوع مهم و مورد توجه بوده است.

حجت الاسلام محمدي خاطر نشان كرد: از منظر قرآن يهود افكار و اعتقادات خاص خود را دارد و معتقدند هر آن چه فساد و گناه انجام دهند بخشوده مي شوند و خداوند آنان را عذاب نمي كند و وارد جهنم نمي شوند مگر در چند روز معدود اما خداوند به پيامبر مي فرمايد كه به آنان بگو آيا شما در رابطه با اين ادعا ميثاق نامه با خدا بستيد كه شما را عذاب نكند.وي ادامه داد: به گفته آنان هر آن چه در دست غير يهود است برايشان مباح بوده و غير از يهود هر انساني را كه خدا خلق كرده بايد در خدمت يهود باشد.
 شنبه 6 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن