تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819734716




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قدس 87؛ ناطق نوري:مقاومت اسلامي اركان رژيم صهيونيستي را به لرزه درآورده است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: قدس 87؛ ناطق نوري:مقاومت اسلامي اركان رژيم صهيونيستي را به لرزه درآورده است
تهران / واحد مركزي خبر / مكتوب 1387/07/05
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: مقاومت اسلامي اركان رژيم صهيونيستي را به لرزه درآورده است.
به گزارش خبرنگار واحد مركزي خبر، علي اكبر ناطق نوري در سخنراني پيش از خطبه هاي نمازجمعه امروز تهران با بيان اينكه حضرت امام (ره) با نام گذاري روز جهاني قدس مي خواستند عمق فاجعه فلسطين را براي جهان اسلام و جهانيان بيان كنند افزود: امام راحل با نام گذاري روز قدس اين راه را به ما نشان دادند كه مسئلة فلسطين تنها به فلسطينيان اختصاص ندارد و هدف اشغالگران قدس، مقابله با اسلام، كشورهاي اسلامي و سيطره و سلطه بر كل جهان است.
وي با اشاره به تاريخچه شكل گيري رژيم اشغالگر قدس، افزود: از زمان تشكيل سازمان جهاني صهيونيستي در 120 سال پيش، مقابله با اسلام، تسلط بر خاورميانه كه بخش عظيمي از انرژي جهان را در خود جاي داده است و در نهايت سلطه بر جهان طراحي شد كه اين طرح حساب شده و مبتني بر روحية نژادپرستانه بود.
ناطق نوري تأكيد كرد: آواره شدن ملتي با هويت مشخص و وطن گزيني برخي از يهوديان بي هويت كه با اشغال، جنايت و زور جايگزين ملتي با هويت اصلي شدند از پيامدهاي طرح سازمان جهاني صهيونيستي است.
وي گفت: سازمان جهاني صهيونيستي در طرح حاكم كردن دولتي صهيونيستي در محدودة نيل تا فرات، آسوده كردن اروپا از اقليتي فقير و تهيدست، استفاده از جمعيت مازاد اروپا به سود اميال خود، كم كردن شر يهوديان از سر مسيحيان و ايجاد دژي در خاورميانه براي تأمين منافع خود را پيگيري مي كرد.
ناطق نوري با بيان اينكه تشكيل حكومت صهيونيستي، سلطه بر خاورميانه و تشكيل حكومت نيل تا فرات و سيادت قوم يهود بر جهان از اهداف صهيونيست ها بود افزود: اكنون نيز جريان تلفيقي مسيحي- صهيونيستي كه نمونة آن حاكمان آمريكا هستند،‌ اين اعتقاد را دنبال مي كند.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با اشاره به اينكه صهيونيست ها تا كنون دولت هاي مهم غربي مانند آمريكا و انگليس را مهار سياسي كرده اند، اضافه كرد: كنگرة آمريكا به تمام معنا زير سلطة تشكل هاي صهيونيستي است و رئيس جمهور اين كشور را نيز آنها انتخاب مي كنند.
وي افزود: اينكه نامزدهاي انتخابات آمريكا به نفع صهيونيست ها و بر ضد مخالفان آنان سخن مي گويند به دليل اينست كه پول صهيونيست ها در نتيجه انتخابات اين كشور بسيار تأثيرگذار است.
ناطق نوري گفت: اكنون بيشتر شبكه هاي خبري دنيا براي جوسازي و تحريف واقعيت ها، بيشتر باشگاه هاي ورزشي دنيا براي نفوذ اعتقادي بر ورزشكاران، شبكه هاي سرگرمي و بيشتر مراكز پولي و مالي غرب در اختيار صهيونيست ها قرار دارد و آنها با اين ابزار توانسته اند مخوف ترين نظام نفوذ را ايجاد كنند.
وي با بيان اينكه برخي شاهان كشورهاي عربي همان ابتدا توافقنامه اي را براي تشكيل رژيم صهيونيستي پذيرفتند، افزود: سكوت امروز برخي سران كشورهاي عربي دربارة جنايات صهيونيست ها تعجب برانگيز است.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام تأكيد كرد: شهرك سازي صهيونيست ها در سرزمين هاي اشغالي براي هويت بخشيدن به يك مشت غاصب و بي هويت است و اطلاق واژة مردم به چنين جنايتكاراني كاري نادرست و نابجاست.
سخنران پيش از خطبه هاي نمازجمعه تهران گفت: همة مردم اسرائيل عضو ارتش احتياط اين رژيم غاصب هستند كه بايد سالانه مدتي را به آموزش نظامي مشغول باشند.
وي با بيان اينكه بسياري كشورهاي عربي امروز درقبال جنايت هاي رژيم صهيونيستي بي خاصيت و بي تفاوتند افزود: ملت فلسطين در مقابل رژيم اشغالگر، مردانه ايستاده است و مقاومت مي كند.
ناطق نوري با اشاره به اينكه ايجاد مقاومت اسلامي، حادثه اي بود كه تمام معادلات رژيم صهيونيستي را به هم ريخت، گفت: اين مقاومت حرف نخست را در مقابل صهيونيست ها مي زند و اسرائيل را سخت به وحشت انداخته است.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام پيروزي انقلاب اسلامي ايران را عامل اصلي ايجاد مقاومت اسلامي مردم فلسطين خواند و اضافه كرد: مقاومت ضد صهيونيستي فلسطينيان به بهانه هاي مذاكره و امتياز گرفتن از رژيم اشغالگر قدس از اصل خود منحرف نشده است و با شناسايي ريشة فساد كه خود رژيم صهيونيستي است،‌ در مقابل جنايات آن ايستادگي مي كند.
ناطق نوري افزود: مفهوم جهاد و شهادت اكنون در ميان مقاومت اسلامي مردم فلسطين، موضوعيت يافته و اين واژه ها كابوسي براي صهيونيست ها شده است.
وي با تمجيد از شهيد شيخ احمد ياسين گفت: وي تأكيد مي كرد مقاومت و جهاد تنها گزينة ماست و در راه پيروزي بايد شهيد و خون تقديم كنيم.
ناطق نوري همچنين با اشاره به جنگ 33 روزه و شكست خفت بار اشغالگران قدس گفت: اين جنگ نشان داد گروه هاي مقاومت اسلامي به رغم تبليغات گستردة غرب و صهيونيست ها، تروريست نيستند.
عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام با بيان اينكه اسرائيل نمي تواند در مسيري گام بردارد كه حقوق غصب شده فلسطينيان را به آنان بازگرداند، گفت: رژيم اشغالگر قدس تا كنون به هيچ يك از پيمانهايش عمل نكرده است.
وي دربارة تبليغ موضوع صلح از جانب صهيونيست ها نيز افزود: رژيم صهيونيستي پس از جنگ 33 روزه ناچار است با روي آوردن به تبليغات صلح از فشار رواني ناشي از شكست كم كند.
ناطق نوري تأكيد كرد: اگر به فرض محال رژيم صهيونيستي به ما حمله كند تنها اسرائيل طرف مقابل ما نيست بلكه همه كشورهايي كه با آنها همدلي و هماهنگي دارند طرف مقابل ما هستند.
كد 0001/10107
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 202]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن