تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):قلب‏هاى ما جايگاه خواسته ‏هاى الهى است؛ هرگاه او بخواهد ما نيز مى‏&...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820541417




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

100 درصد كمك مدارس به جشن عاطفه ها به همان مدارس برگشت مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:خراسان: 100 درصد كمك مدارس به جشن عاطفه ها به همان مدارس برگشت مي كند
مشمولي: 100 درصد كمك هاي هر مدرسه به جشن عاطفه ها، براي مساعدت به دانش آموزان بي بضاعت همان مدرسه برگشت خواهد كرد.

رئيس كميته امداد امام خميني (ره) خوسف در جلسه برنامه ريزي براي برگزاري جشن عاطفه ها با بيان اين كه از مجموع كمك هاي نقدي و غير نقدي جمع آوري شده در اين جشن 70 درصد براي حمايت از دانش آموزان بي بضاعت به آموزش و پرورش و بقيه به كميته امداد امام خميني (ره) تعلق دارد، افزود: امسال در طرح جمع آوري كمك هاي مدارس، براي تشويق كاركنان و دانش آموزان، هر مدرسه به هر مقدار كه كمك كند 100 درصد آن به صورت چك در وجه مدارس پرداخت مي شود تا براي دانش آموزان بي بضاعت همان مدرسه هزينه شود.حسيني از استقرار پايگاه هاي ثابت در شهر خوسف و روستاهاي معدن قلعه زري، خور، تقاب، سيوجان و معصوم آباد خبر داد و گفت: پايگاه هاي سيار هم براي جمع آوري كمك هاي جشن عاطفه ها به تمام روستاهاي منطقه اعزام مي شود.

به گفته وي سال گذشته استقبال مشاركت روستاها در اين امر معنوي بسيار چشمگير و ميزان كمك هاي جمع آوري شده از شهر خوسف هم بيشتر بود.

وي اضافه كرد: سال گذشته با وجود محروميت و خشكسالي چند ساله 16 ميليون ريال به جشن عاطفه ها كمك شد و امسال اعلام شده كه اين ميزان بايد به 23 ميليون ريال افزايش يابد و تحقق اين امر مساعدت و همكاري همه جانبه مسئولان بخش را مي طلبد.

به گفته وي در اين خصوص 3 نفر از كاركناني كه بيشترين فعاليت را داشته باشند، از سوي سازمان آموزش و پرورش استان تقدير خواهند شد.وي ادامه داد: براي تشويق كودكان و نوجوانان به شركت در اين امر خداپسندانه در كنار يكي از پايگاه هاي شهر خوسف ايستگاه مسابقه نقاشي با جايزه با عنوان ايتام و كودكان را فرزندان خود بدانيم در نظر گرفته مي شود.

وي درباره جمع آوري فطريه هم گفت: علاوه بر پايگاه هاي مستقر در محل برگزاري نمازهاي عيد فطر، پاكت هاي فطريه هم بين مردم، ادارات و دانش آموزان مدارس توزيع مي شود.

مسئول اداره تبليغات اسلامي خوسف هم خاطرنشان كرد: وظيفه انساني ما حكم مي كند با شركت در جشن عاطفه ها از كودكان و فرزندان بي سرپرست دلجويي كنيم و با اين كار جاي خالي والدين و خانواده را براي آنان جبران كنيم.

حجت الاسلام صادقي خواه از آمادگي روحانيون مستقر در روستاها در خصوص تبليغات و همكاري با پايگاه ها خبر داد.

براتي رئيس اداره آموزش و پرورش خوسف هم شركت در اين جشن را وظيفه همگان دانست و گفت: اين نهاد از نظر فكري، علمي، مالي، مديريتي، نيرو و امكانات در اين زمينه همكاري خواهد داشت.

محمدي فرمانده حوزه مقاومت بسيج شهيد چمران خوسف هم از اهداي 50 كيلوگرم برنج و 10 كيلوگرم روغن به جشن عاطفه ها خبر داد و افزود: در اين زمينه تمام پايگاه هاي محلات و روستاهاي منطقه با اعضاي پايگاه هاي سيار روستاها همكاري خواهند كرد.

رضوي، مسئول روابط عمومي اداره آموزش و پرورش خوسف هم خاطرنشان كرد: جشن عاطفه ها گل روي دانش آموزان بي بضاعت است و هر كس به هر طريقي بتواند لبخندي بر لبان آن ها بنشاند، كاري خداپسندانه و خدمتي صادقانه انجام داده است.در اين جلسه بر تبليغات و همكاري تمام مسئولان ادارات و نهادها در خصوص نيرو، امكانات و وسايل نقليه از جمله نهادهاي آموزش و پرورش و كميته امداد امام خميني (ره) تاكيد شد.
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خراسان]
[مشاهده در: www.khorasannews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 113]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن