تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819760216




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيانيه گروه‌ها و سازمانها -3 روز قدس نمايش مشت‌هاي محكم و اراده‌هاي مستحكم براي نابودي صهيونيسم است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: بيانيه گروه‌ها و سازمانها -3 روز قدس نمايش مشت‌هاي محكم و اراده‌هاي مستحكم براي نابودي صهيونيسم است
خبرگزاري فارس: گروه‌ها، سازمانها و تشكل‌هاي مختلف در بيانيه‌هاي جداگانه، مردم انقلابي و روزه‌دار ايران اسلامي را براي حضور در راهپيمايي روز قدس دعوت كردند.


به گزارش خبرگزاري فارس، مجمع نيروهاي خط امام(ره) ضمن دعوت از آحاد مردم ايران و ملت‌هاي مسلمان و آزادي‌خواه جهان به شركت پرشور در مراسم روز قدس تاكيد كرد: ملت مظلومي كه اين روزها در منطقه غزه تنها به دليل پايبندي به اعتقادات دني و مطالبات ملي و حمايت از دولت مرديم حماس تحت محاصره قرار گرفته و از حداقل امكانات غذايي و دارويي محروم هستند. بدون شك هرگونه كوتاهي و ناديده انگاشتن اين وضعيت بغرنج انساني موجب گستاخي بيشتر اشغالگران و حاميان بين‌المللي آنان خواهد شد و راه را بر جنايات بيشتر آنان خواهد گشود.
مجمع نيروهاي خط امام همچنين از ملت و دولت مصر خواست كه نسبت به بازگشايي گذرگاه‌هاي مرزي به روي مردم اقدام نموده و به وظيفه ديني و انساني خود بيش از پيش توجه نمايند.
سازمان نظام پزشكي جمهوري اسلامي ايران به نمايندگي از جامعه پزشكي كشور اعلام كرد: در روز بزرگ قدس، قدرت خداوند در گام‌هاي استوار مردان و زنان مسلمان و درياي مواج و خروشان مسلمان روزه‌دار نمود مي يابد و جهانيان اين حقيقت را نظاره خواهند كرد كه جهان اسلام امروز بيش از هر زمان ديگري هوشيار و بيدار و در مبارزه با استكبار مصمم و راسخ است.
مجمع جهاني صلح اسلامي با صدور بيانيه‌اي با جلب توجه جهانيان به تهديدهاي فزاينده فراروي صلح در وضعيت معاصر و لزوم حمايت از مردم بيگناه فلسطين و مظلوميت بشريت در گستره سياست‌هاي قدرت‌طلبي حاكم بر روابط بين‌المللي كنوني، همبستگي همه انسان‌ها، ملت‌ها و دولت ها را به منظور جستجوي عدالت و خير براي همه آحاد بشر و رهائي از گسست جامعه واحدي بشري خواستار شد. مجمع جهاني صلح اسلامي، در اين روند همه صلح‌جويان و آزاديخواهان، دولت‌ها و ملت‌ها را به تفاهم، احترام متقابل به ارزش‌ها، اديان و فرهنگ‌ها دعوت و اعلالم كرد: روز جهاني قدس، مجالي براي تجديد التزام بشريت به نوع دوستي خواهد بود.
ائتلاف بانوان نخبه ايران نيز اعلام كرد: روز 5 مهر ماه سال 87 روز قدس مقارن با هفته دفاع مقدس، روز استقامت و پايداري جهان اسلام و شكستن هيمه كفر جهاني به سركردگي صهيونيست‌هاي غاصب و آمريكاي جنايتكار است و ائتلاف بانوان نخبه ايران با ديگر مردم سلحشور ايران در روز قدس با شعار مرگ بر اسرائيل و مرگ بر استكبار شركت خواهند نمود.
همچنين جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي با صدور بيانيه‌اي با دعوت از آحاد مردم براي شركت در راهپيمايي روز جهاني قدس، تاكيد كرد: شعارهاي كوبنده مسلمانان در روز قدس لرزه بر اندام آمريكا و صهيونيست‌هاي غاصب و حاميان آنها افكنده و پرده از چهره دروغين دفاع از حقوق بشر غربي‌شان برمي‌دارد؛ بحمدالله صهيونيست‌هاي غاصب هم از نظر نظامي ضربه هولناكي خوردند و هم از نظر افكار عمومي جهان و اكنون ضعف‌ها را به گردن يكديگر انداخته و مفاسد دوستان خود را برملا مي‌كنند.
حزب مردم سالاري با صدور اطلاعيه‌اي ضمن دعوت از مردم خداجوي ايران اسلامي جهت حضور هرچه باشكوهتر در مراسم روز جهاني قدس از طرح ارائه شده جمهوري اسلامي ايران به دبيركل سازمان ملل جهت برگزاري همه پرسي آزاد در سرزمين‌هاي اشغالي حمايت كرد و خواستار پيگيري همه جانبه دستگاه سياست خارجي جمهوري اسلامي ايران و تحقق ديپلماسي فعال در اين زمينه شد.
وزارت دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح با انتشار بيانيه‌اي با اشاره به تقارن روز جهاني قدس با پنجم مهر سالروز شكست حصر آبادان تصريح كرده است، رهايي از سلطه متجاوزان اشغالگر و شكست محاصره، تهديد و تحريم آنان جز در پرتو مقاومت، ايثار و از خودگذشتگي بدست نمي‌آيد.
در بخش ديگري از بيانيه وزارت دفاع اعلام شده است: كاركنان وزارت دفاع در سراسر كشور همگام با مردم هميشه در صحنه ايران اسلامي با حضور در راهپيمايي روز قدس و حمايت قاطع خود را از مردم مظلوم فلسطين در مبارزه عليه رژيم غاصب صهيونيستي و رهايي قدس شريف اعلام مي‌نمايند.
بسيج دانشجويي دانشگاه‌هاي استان تهران ضمن دعوت از ملت آگاه و فهيم ايران اسلامي و تمامي مسلمانان جهان در لبيك به فراخوان رهبري و اعلام حمايت از ملت فلسطين و رساندن داد ملت مظلوم فلسطين به تمام دنيا و اعلام انزجار از اسرائيل غاصب و اسكتبار جهاني در راهپيمايي بزرگ قدس اعلام كرد كه گفتمان سياسي اسلام دفاع از مظلومان جهان در برابر تجاوزگري‌هاي سفاكات ضحاك صفت است و مسلمانان بايد جهت دنبال نمودن اين گفتمان پيامبر بزرگ اسلام ذره‌اي از تلاش خود فروگذار ننمايند كه اين تكليفي است ديني بر همه آنها.
حزب مؤتلفه اسلامي نيز در بيانيه اي روز جهاني قدس را روز پايان حيات صهيونيسم جنايتكار از صحنه سياسي منطقه و جهان دانست و اعلام كرد: اين حزب در حالي روز جهاني قدس را گرامي‌ مي‌دارد كه سقوط رژيم المرت و شكست صهيونيست‌ها در جنگ 33 روزه را ناظر است و با افتخار بر دست و بازوي قهرمانان و پهلوانان حزب‌الله در اين نبرد نابرابر بوسه مي‌زند.
همچنين سازمان نظام پرستاري جمهوري اسلامي اعلام كرد: قدس قبله نخستين و حرم دومين مسلمانان جهان، سرزمين اصلي و وطن ميليون‌ها آواره مسلمانان فلسطيني است كه استكبار جهاني توسط صهيونيسم جنايتكار آن را از دست ساكنانش خارج ساخت و تحت سلطه نيروهاي اشغالگران قرار داد و اين درحالي است كه اين اشغالگري با سكوت مجامع بين‌المللي و حاميان اين رژيم غاصب هنوز ادامه دارد و امروزه محاصره غزه ابعاد جدي‌تري را به اين اشغالگري داده است؛ در اين برهه حساس زماني حضور آحاد مردم مسلمان در راهپيمايي روز جهاني قدس بسيار مهم و حياتي است.
سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ نيز در بيانيه اي اعلام كرد: ملت‌ها بيدار شده‌اند و در حال خيزش هستند و تا نابودي كامل صهيونيسم از پاي نخواهند نشست و بي‌ترديد ملت‌هاي مسلمان حقيقت را دريافته‌اند و خشم و كينه مقدس خود از صهيونيسم از پاي نخواهند نشست.
بي‌ترديد ملت‌هاي مسلمان حقيقت را دريافته‌‌اند و خشم و كينه مقدس خود را از صهيونيسم را در هر فرصتي به ويژه در روز جهاني قدس به گوش حق‌جويان عالم مي رسانند و با خروش انقلابي بر استكبار و ايادي جنايتكار آن، پيروزي عدالت بر ظلمت و عقلانيت بر جاهليت را در آينده نزديك نويد مي‌دهند.
انتهاي پيام/
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن