تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):بر خداوند است كه هيچ گرفتارى به زيارت من نيايد مگر آن كه او را شادمان بازگردانم و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819757704




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بيانيه نهادها ، سازمان ها و گروه ها براي دعوت مردم به شركت در راهپيمايي روز جهاني قدس


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: بيانيه نهادها ، سازمان ها و گروه ها براي دعوت مردم به شركت در راهپيمايي روز جهاني قدس
تهران / واحد مركزي خبر / مكتوب 1387/07/03
بنياد شهيد و امور ايثارگران با صدور بيانيه اي به مناسبت روز جهاني قدس، با يادآوري رشادت شهداي قدس از ملت ايران به خصوص خانواده هاي شهدا و ايثارگران خواست با حضور در مراسم راهپيمايي روز قدس ، بار ديگر حمايت خود را از مردم مظلوم اين سرزمين اعلام كنند .
در اين بيانيه آمده است : جدايي فلسطين به عنوان پاره اي از سرزمين اسلام غيرممكن است و همه مسلمانان جهان در قالب يك پيكر واحد بايد براي حمايت از فلسطين تلاش و مبارزه كنند .
ــــــــــ
جمعيت وفاداران انقلاب اسلامي همراه با ملت غيور ايران در روز جهاني قدس در راهپيمايي شركت و تنفر و انزجار خود را از صهيونيست هاي غاصب و آمريكاي ستمگر اعلام مي كند و با حضرت آيت الله خامنه اي در دفاع از آرمان هاي امام خميني(ره) و انقلاب اسلامي و مستضعفان جهان تجديد پيمان مي كند .
ــــــــــ
سازمان نظام پرستاري در بيانيه اي به مناسبت روز جهاني قدس تاكيد كرد : در اين برهه حساس زماني حضور آحاد مردم مسلمان در راهپيمايي روز جهاني قدس بسيار مهم و حياتي است .
سازمان نظام پرستاري با اعلام حضور در اين همايش جهاني از آحاد مردم مسلمان به خصوص كاركنان زحمتكش پرستاري دعوت مي كند براي اثبات وحدت و قدرت اسلامي در اين راهپيمايي دوشادوش ديگر مردم مسلمان حضور يابند .
ــــــــــ
جمعيت ايثارگران انقلاب اسلامي در كنار ملت شريف ، قهرمان و هميشه در صحنه ايران اسلامي با حضور در راهپيمايي روز جهاني قدس به جهانيان نشان خواهد داد كه حاميان آرمان فلسطين وظيفه خود را از ياد نبرده اند .
در اطلاعيه اين جمعيت آمده است : ملت فلسطين ، مقاومت را براي خود تكليف مي داند و بي توجه به اينكه آيا ديگر كشورها در قبال فلسطين به وظيفه خود عمل مي كنند يا خير ، سرسختانه مقاومت مي كند و با مقاومت جانانه خويش، هراس و نگراني بيش از پيش صهيونيست ها را از نابودي نشان مي دهد .
ــــــــــ
ائتلاف بانوان نخبه ايران با ديگر مردم سلحشور ايران در روز جهاني قدس با شعار مرگ بر اسرائيل و مرگ بر استكبار شركت خواهد كرد .
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن