تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820630483




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شهروندان شاهرودي:شركت درراهپيمايي روزجهاني قدس وظيفه ديني واسلامي است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: شهروندان شاهرودي:شركت درراهپيمايي روزجهاني قدس وظيفه ديني واسلامي است
داخلي. اجتماعي. روزقدس.

برخي از شهروندان شاهرودي مي‌گويند: شركت گسترده و پرشور مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس وظيفه ديني،اسلامي و الهي است.

آنان مي‌افزايند:شركت در اين راهپيمايي به منزله مخالفت با جنايات رژيم صهيونيستي ،آمريكا و حمايت از مردم مظلوم فلسطين است.

به گفته اين افراد در زماني كه رژيم صهيونيستي برفشار به ملت مظلوم فلسطين افزوده و اقدام به نسل كشي در سرزمين‌هاي فلسطين كرده نبايد مسلمانان درمقابل اين جنايات ساكت باشند.

يك شهروند شاهرودي در اين خصوص مي‌گويد: روز جهاني قدس نقطه عطفي در تاريخ اسلام و همبستگي كشورهاي اسلامي عليه استكبار جهاني و زورگويان عالم است.

"محمد صفري " افزود: دشمنان اسلام سعي دارند با هجمه تبليغاتي نداي آزاديخواهي ملت فلسطين را كمرنگ كنند ولي حضور گسترده مسلمانان جهان به ويژه مردم ايران در راهپيمايي روز قدس ، اراده آهنين مسلمانان در پاسداري از حرمت ملت فلسطين را به جهانيان نشان مي‌دهد.

يك فرهنگي شاهرودي نيز برگزاري باشكوه و مردمي مراسم روز جهاني قدس را نشان‌دهنده عظمت دنياي اسلام و وحدت و يكپارچگي ملل مسلمان در دفاع از آرمانهاي عدالت خواهانه مردم مظلوم فلسطين دانست.

"محسن اسدي" افزود: باتوجه به سياستهاي رژيم صهيونيستي در محاصره نوار غزه و كشتار مردم فلسطيني ، حمايت و پشتيباني مردم و ملتهاي مسلمان در روز قدس ، دشمن صهيونيستي را رسواتر خواهد ساخت .

يك دانشجوي شاهرودي نيز گفت: مسلمانان جهان با حضور گسترده خود در راهپيمايي روز قدس خشم و انزجار خود را از دولت‌هاي ستمگر و اشغالگر به نمايش مي‌گذارند.

"احمد آقايي" با اشاره به ابتكار بنيانگذار جمهوري اسلامي در نامگذاري جمعه آخر ماه مبارك رمضان به عنوان روز جهاني قدس تصريح كرد شركت مردم دراين راهپيمايي باعث دلگرمي مبارزان فلسطيني خواهد شد.

وي افزود: امروز دولتمردان آمريكايي و اسراييلي به واسطه اقدامات ضد انساني خود جزو منفورترين چهره‌ها هستند .

او اظهارداشت روز جهاني قدس باعث شد كه مساله فلسطين در كانون توجه جهانيان قرار گيرد.

امام جمعه شاهرود نيز حضور گسترده مردم در راهپيمايي روز جهاني قدس را يك رزمايش دفاعي براي حمايت از مردم مظلوم و بي‌دفاع فلسطين دانست.

حجت‌الاسلام "محمود ترابي" افزود:جمهوري اسلامي جمعه آخر ماه مبارك رمضان را به عنوان روز جهاني قدس و روز همبستگي با مردم مظلوم فلسطين اعلام كرده كه اين بهترين شكل حمايت از مردم مظلوم و رنجديده فلسطين است.

وي اظهار داشت: شركت مردم در راهپيمايي روز قدس از همان سالهاي اول پيروزي انقلاب آنقدر باشكوه بود كه اين روز به روزي جهاني براي ابراز تنفر و انزجار از اسراييل غاصب تبديل شده است.

امام جمعه شاهرود ، بهترين تكيه‌گاه براي سربلندي اسلام و مسلمين جهان را قدس شريف خواند و اظهار داشت: پرچم قدس عزيز امروز بر زمين افتاده است و وجود اسراييل غاصب نشانه حضور دشمن در خانه مسلمين جهان است.

وي با دعوت از مردم براي حضور گسترده در روز جهاني قدس اضافه كرد: تنها راه مقابله با خواسته‌هاي نامشروع استكبارجهاني مقاومت وايستادگي مسلمانان است. ك/‪۴‬
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن