تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):یک ساعت اندیشیدن در خیر و صلاح از هزار سال عبادت بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820335428




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس پليس اطلاعات و امنيت استان تهران: شناسايي 115 اوباشگر توسط نيروي انتظامي// استقرار گشت هاي پليس نامحسوس در اطراف مدارس// پلمپ 24 آرايشگاه زنانه متخلف


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: رييس پليس اطلاعات و امنيت استان تهران: شناسايي 115 اوباشگر توسط نيروي انتظامي// استقرار گشت هاي پليس نامحسوس در اطراف مدارس// پلمپ 24 آرايشگاه زنانه متخلف


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: رييس پليس اطلاعات و امنيت استان تهران با اعلام شناسايي 115 اراذل و اوباش توسط نيروي انتظامي گفت: در حال حاضر اين افراد در رصد پليس قرار دارند و در صورت مشاهده هر گونه جرم با آن ها برخورد مي شود.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، سرهنگ نادر سركاري رييس پليس اطلاعات و امنيت استان تهران صبح امروز در يك نشست خبري با تشريح آمار عملكرد واحدهاي پليس امنيت در اين استان گفت: طي شش ماه گذشته و تلاش ماموران نيروي انتظامي 230 قبضه سلاح غير مجاز، 45 هزار ليتر مشروبات داخلي، 67 هزار مشروبات الكلي خارجي، 845 هزار حلقه CD و فيلم هاي مستهجن كشف شده و عوامل آن به دستگاه قضايي معرفي شدند.
وي همچنين به شناسايي 115 اراذل و اوباش اشاره كرد و اظهار داشت: نيروي انتظامي كليه كساني كه بخواهند با مزاحمت هايي باعث ناامني و احساس وحشت بين مردم شوند قاطعانه برخورد كرده و با كسي شوخي ندارد.
سرهنگ سركاري با اعلام صدور 62 هزار جلد گذرنامه طي شش ماه گذشته گفت: در همين مدت 845 هزار حلقه CD غير مجاز كشف شد كه طي آن 13 هزار و 350 نفر دستگير و به مراجع قضايي معرفي شدند.
رييس پليس اطلاعات و امنيت استان تهران از طرح برخورد با اتباع خارجه غير مجاز خبر داد و خاطر نشان كرد: تاكنون سه هزار و 500 نفر توسط نيروي انتظامي دستگير و به اردوگاه هاي مربوطه انتقال داده شده اند.
سرهنگ سركاري همچنين از برخورد و پلمپ سه هزار و 500 واحد صنفي متخلف طي نيمسال اول 77 خبر داد و اظهار داشت: بيشترين تخلفات صورت گرفته مربوط به واحدهاي صنفي غير مجاز است كه بدون اخذ مجوز لازم اقدام به فعاليت مي كردند.

**دستگيري يك رمال كلاهبردار كه از خانم ها اخاذي مي كرد
رييس پليس اطلاعات و امنيت استان تهران از دستگيري يك رمال و فالگير خبر داد و خاطر نشان كرد: اين فرد با انگيزه كلاهبرداري و فالگيري در منزل شخصي خود از زنان ساده لوح كلاهبرداري كرده و آن ها را سركيسه مي كرد.
سرهنگ سركاري از مردم خواست فريب اين گونه افراد را نخورده و در صورت مشاهده عوامل را به پليس اطلاع دهند.
وي همچنين به فالگيرها و فالگيران گوشزد كرد كه پليس به هيچ وجه در برخورد با آن ها شوخي ندارد و در همين راستا نيروي انتظامي با همكاري دستگاه قضايي به عنوان مدعي العموم با اين گونه انگيزه هاي واهي كه سعي در فريب افكار عمومي دارند به صورت قاطعانه برخورد خواهد كرد.

**پلمپ 24 آرايشگاه زنانه متخلف
رييس پليس اطلاعات و امنيت استان تهران به اجراي طرح برخورد با آرايشگاه هاي زنانه متخلف اشاره كرد و افزود: در اين راستا حدود 460 واحد آرايشگاه مورد بازديد قرار گرفت كه طي آن 82 واحد مورد اخطار شفاهي، 26 واحد مورد اخطار كتبي و بالاخره 24 واحد به دليل رعايت نكردن قوانين منتشره در قانون نظام صنفي پلمپ شد.
وي همچنين از كشف بيش از 70 هزار حلقه CD غير مجاز و چهار دستگاه كيس حاوي اطلاعات غير مجاز كه برخلاف مظاهر اخلاقي است در آرايشگاه هاي متخلف خبر داد.

**استقرار گشت هاي پليس نامحسوس در اطراف مدارس
سرهنگ سركاري در بخش ديگري از سخنان خود در پاسخ به سوال خبرنگار ايسكانيوز در خصوص اقدامات پليس امنيت با توجه به بازگشايي مدارس گفت: تيم هاي مختلف گشت هاي پليس نامحسوس با هدف تامين امنيت و احساس آرامش به خصوص در ميان دانش آموزان دختر در اطراف مدارس خبر داد و خاطر نشان كرد: با كساني كه بخواهند امنيت دانش آموزان را محسوس كنند برخورد قاطعانه اي صورت مي گيرد.
وي در پايان در خصوص اجراي فازهاي مختلف طرح ارتقاي امنيت اجتماعي كه از سال گذشته شروع شد، گفت: همه اين طرح ها با قوت كامل ادامه دارد و تا زماني كه به عنوان دغدغه مردم مطرح باشد اين طرح ها با قاطعيت اجرا مي شود./06 /187/120
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 116]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن