تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن را بر مؤمن، هفت حق است. واجب ترين آنها اين است كه آدمى تنها حق را بگويد، هر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820449299




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

خبرهايي درباره برگزاري شب قدر در چند شهرستان جنوبي


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: خبرهايي درباره برگزاري شب قدر در چند شهرستان جنوبي
***

* قشم * آيين احياي شب بيست و سوم ماه مبارك رمضان و سومين شب ليالي قدر در مساجد و اماكن مذهبي شهرستان قشم برگزار شد.جمع كثيري از عاشقان اهل بيت (ع) جزيره قشم بخصوص قشر جوان، شب گذشته همچون شب‌هاي نوزدهم و بيست و يكم ماه مبارك رمضان، در غم شهادت پيشواي آزادي و عدالت و نخستين شهيد محراب، تا پاسي از نيمه شب را عزاداري كردند.

***

* بندرعباس * مراسم‌احياي شب قدربابرگزاري دعاهاي ويژه و برگزاري سخنراني ومداحي در بندرعباس برگزار شد. مداحان ضمن بيان فضايل‌اخلاقي مولي الموحدين علي (ع)، به تبيين جايگاه والاي اولين شهيد محراب پرداختندو در خصوص فلسفه شب‌هاي پرفيض و بركت ليالي قدر، سخنراني كردند.

***

* بوشهر * روزه‌داران و مردم مومن و خداي جوي استان بوشهر، شب را تا سحر با پروردگار به دعا و نيايش پرداختند و در غم شهادت مولاي خود گريستند.

عاشقان اهل بيت عصمت و طهارت همچنين در اين مراسم پس از تلاوت قرآن و قرائت دعاهاي مخصوص اين شب از جمله دعاي جوشن كبير، قرآن بر سر گرفتند و با خداي خود راز و نياز كردند.

***

* شيراز *آيين شب قدردرمناطق مختلف استان فارس برگزار شد كه در شهر شيراز به عنوان سومين شهرمذهبي‌ايران،جلوه‌خاصي داشت.مردم باحضوردر بارگاه ملكوتي احمد بن موسي شاهچراغ (ع) به شب زنده داري در اين شب پرداختند.

***

* ياسوج * مردم روزه دار استان كهگيلويه و بويراحمد، با حضور در مساجد و حسينيه‌ها به گراميداشت شب قدر مبادرت كردند. مردم اين استان با شب زنده داري و خواندن دعاي جوشن كبير، قرآن و دعاي ابوحمزه ثمالي تا پاسي از شب به راز و نياز پرداختند.

***

* گناوه * آيين شب قدر و احيا در مساجد و حسينيه‌هاي شهرستان گناوه استان بوشهر، با حضور مردم مومن و روزه دار اين شهرستان برگزار شد.مردم اين خطه براساس آيين سنتي، تاپاسي از شب به قرائت قرآن و ذكر دعا پرداختند.

***

* كيش * آيين شب قدر باحضور مسلمانان ساكن در كيش و جمعي از مسافران در مساجد و حسينيه‌هاي كيش برگزار شد.

***

* گچساران * مراسم خواندن دعاو گرفتن قرآن بر سر ويژه شب قدر در شهرستان گچساران در استان كهگيلويه و بويراحمد ، برگزار شد.

***
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن