تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه خداى سبحان را مى شناسد، شايسته است دلش از بيم و اميد به او خالى نباشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820650960




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كميسيون حقوق بشر اسلامي برگزار مي‌كند: همايش حقوق و كرامت انساني


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: كميسيون حقوق بشر اسلامي برگزار مي‌كند: همايش "حقوق و كرامت انساني"


------------

همايش منطقه‌اي "حقوق و كرامت انساني از منظر قرآن كريم" از سوي دفتر منطقه 7 كميسيون حقوق بشر اسلامي ايران برگزار مي‌شود.

به گزارش خبرگزاري انتخاب ، دفتر منطقه هفت كميسيون حقوق بشر اسلامي مستقر در تبريز با همياري‌ سازمان‌هاي مختلف دولتي و غير دولتي از جمله اداره كل فرهنگ وارشاد اسلامي استان آذربايجان شرقي ، معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري تبريز، اداره كل امور خانواده و بانوان استانداري آذربايجان شرقي ، سازمان بهزيستي آذربايجان شرقي ، صدا وسيماي مركز آذربايجان شرقي ، هفته نامه آذرانديش ، دانشگاه آزاد اسلامي و دانشگاه تبريز اين همايش منطقه‌اي را در تاريخ 21 آذر ماه سال جاري همزمان با روز جهاني حقوق بشر ، در تالار استاد اقبال آذر مجتمع فرهنگي هنري تبريز برگزار خواهد نمود.

در اين همايش، سخنرانان و كارشناسان حاضر حول محورهايي از جمله كرامت انساني در قرآن كريم، بازتاب‌هاي اصل كرامت انساني در برخورداري از حقوق، ارزيابي نوع تعامل انديشه اسلامي با مفاهيم امروزي حقوق بشر و همچنين مقوله حقوق شهروندي و مصاديق نقض حقوق بشر در زندگي اجتماعي به بحث و تبادل نظر خواهند پرداخت.

بر پايه اين گزارش ، كميسيون حقوق بشر اسلامي ايران با توجه به محدوده فراگيري همايش مزبور كه به استان‌هاي اذربايجان شرقي، آذربايجان غربي، اردبيل و زنجان مربوط مي‌شود و با توجه به ارائه مقالات برگزيده كارشناسان استاني ذيربط در اين همايش، طي يك فراخوان از كارشناسان و صاحب‌نظران استان‌هاي ياد شده خواسته است كه مقالات خود را به آدرس دفتر منطقه هفت كميسيون در تبريز(تبريز - خ پاستور جديد - مجتمع پارسا - طبقه ششم - واحد ب - تلفكس 5432983- 0411) برابر زمان بندي‌هاي اعلام شده، ارسال و جهت كسب اطلاعات بيشتر با روابط عمومي دفتر مركزي كميسيون يا دفتر منطقه هفت در تبريز تماس حاصل كنند.

گفتني است قرار است در اين همايش حقوقدانان برجسته اي همچون آيت الله دكترسيد مصطفي محقق داماد ، آيت الله سيد محمد موسوي بجنوردي ، دكتر محمود آخوندي و آيت الله دكتر هاشم زاده هريسي به ايراد سخنراني حول محورهاي همايش بپردازند.
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 90]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن