تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820568792




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حجت‌الاسلام شيرازي: آمريكا براي گريز از تزلزل بايد دست از حمايت اسرائيل بردارد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: حجت‌الاسلام شيرازي: آمريكا براي گريز از تزلزل بايد دست از حمايت اسرائيل بردارد
گروه سياسي: آمريكا و اسرائيل اگر بخواهد دستشان را در دست هم نگه دارند،‌ هر دو با هم غرق خواهند شد و آمريكا براي گريز از تزلزل بايد دست از حمايت اسرائيل بردارد.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومي نيروي دريايي سپاه، حجت‌الاسلام والمسلمين علي شيرازي، مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در نيروي دريايي سپاه در جمع مديران و كاركنان سازمان جهاد و تحقيقات خودكفايي اين نيرو با اشاره به سرنوشت محتوم غاصبان و اشغالگران گفت: پايه‌هاي حاكميت رژيم صهيونيستي در حال فروپاشي است.

وي با تحليل روند تحولات جهاني خاطرنشان كرد: امروز استكبار جهاني و در رأس آن آمريكاي جنايتكار نيز بيش از هر زمان ديگري پايه‌هاي حكومت خود را متزلزل مي‌بينند كه يكي از دلايل آن دنباله‌روي از سياست مطرود غصب و اشغال و حمايت از رژيم غاصب و جنايتكار اسرائيل است و براي گريز از تزلزل حاكيمت خود بايد دست از حمايت اسرائيل بردارد.

حجت‌الاسلام شيرازي افزود: آمريكا و اسرائيل اگر بخواهد دستشان را در دست هم نگه دارند،‌ هر دو با هم غرق خواهند شد و آمريكا براي گريز از تزلزل بايد دست از حمايت اسرائيل بردارد.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در نيروي دريايي سپاه با اشاره به تخلف‌ناپذير بودن قوانين الهي و رهنمودهاي كلام وحي گفت: قرآن سرنوشت پايداري مردان خدا را پيروزي و انتهاي راه دشمنان خدا را شكست و سقوط مي‌داند.

وي اضافه كرد: هرقدر ميزان و صبر و تحمل و پايداري خود را در راه خدا بالا ببريم، ميزان جلب توفيق و نصرت الهي را افزايش داده‌ايم: «ان تنصرالله ينصركم و يثبت اقدامكم».

شيرازي در ادامه با تبيين جايگاه انقلاب اسلامي در جهان و پايداري ملت ايران در برابر استكبار جهاني گفت: انقلاب اسلامي امروز در بهترين شرايط جهاني قرار دارد.

وي اين عزت و اقتدار را مرهون عزم و ايمان و معنويت و پايداري مردم و نظام دانست و تأكيد كرد: بر اساس قانون خدا و وعده الهي اگر اين انقلاب همچنان پشتوانه ايماني داشته باشد، ‌در زير چتر حمايت خدا قرار خواهد داشت.

حجت‌الاسلام شيرازي در ادامه با بيان اين كه اساس حركت انقلاب اسلامي مقابله با مكتب‌هاي مادي،‌ انحرافي و الحادي است و فروپاشي مكتب كمونيسم از پيامدهاي اين حركت و تقابل بود، گفت: ادامه اين حركت سقوط مكتب سرمايه‌داري غرب را رقم زد.

مسئول نمايندگي ولي‌فقيه در نيروي دريايي سپاه با تأكيد بر نقش ايمان و پايداري و ابتكار و خلاقيت جوانان اين مرز و بوم در دستيابي به دستاوردهاي عظيم فني و تجهيزاتي در عرصه دفاعي اظهار كرد: ما در آغاز دفاع مقدس، فشنگ نداشتيم؛ ما در آن مقطع حتي سيم خاردار هم در اختيار نداشتيم و بايد از خارج وارد مي‌كرديم و دشمن به اين بهانه كه سيم خاردار داراي كاربري دوگانه است، آن را جزو و موارد تحريمي قرار داده و فروش آن را به ما ممنوع كرده بود.

وي افزود: اما امروز به نقطه و مرحله‌اي از توان و خودكفايي و رشد فناوري رسيده‌ايم كه وقتي رزمايشي برگزار مي‌كنيم، با دستيابي به فناورهاي روز دنيا، موشك‌هاي ضد ناو با فناوري انحصاري بومي و موشك‌هايي با برد مؤثر 1000 و 2000 كيلومتر با موفقيت پرتاب مي‌شود و بي‌سبب نيست كه وزير خارجه آمريكا با توجه به همه اين عوامل صراحتا اعلام مي‌كند كه ديگر با اين ايران نمي‌توان مقابله كرد.

شيرازي خاطرنشان كرد: اينها همه به بركت ايمان و تقوا و معنويت است كه دشمن را به وحشت انداخته است چراكه بسياري ديگر از كشورها تجهيزاتشان از ما هم بيشتر است و حتي بمب اتم هم در اختيار دارند امّا نقشي كه ايران در معادلات دارد و ترس و وحشتي كه در دل استكبار ايجاد كرده است، قابل مقايسه با آنها نيست و اين ايمان است كه تعيين‌كننده است و اگر رفتار ما همچنان پشتوانه ايمان داشته باشد، وعده حق كه همانا پيروزي نهايي جبهه حق است، محقق مي‌شود كه «فان حزب‌الله هم الغالبون».
 دوشنبه 1 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن