تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نگاه مؤمن عبرت آميز و نگاه منافق سرگرمى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820646367




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بخش خصوصي بدون هيچ محدوديتي بايد مورد حمايت قرار گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:بازتاب آنلاین: بخش خصوصي بدون هيچ محدوديتي بايد مورد حمايت قرار گيرد
استاندار گيلان در نخستين نشست رؤسا و دبيران تشكل هاي كارفرمايي غيردولتي اين استان گفت: بخش غير دولتي اطمينان داشته باشد كه خواسته هاي قانوني آنها برطرف مي شود
به گزارش بازتاب آنلاين مهندس قهرماني چابك افزود: بخش خصوصي بدون هيچ محدوديتي بايد مورد حمايت قرار گيرد و مديران با اعضاي بخش غير دولتي تبادل فكر و انديشه داشته و كليه دستگاه ها در جهت تسريع فعاليت بخش غيردولتي و تحقق اصل 44 قانون اساسي هماهنگ و همدل باشند .
استاندار گيلان بيان داشت: دستگاه هاي دولتي بايد تمام فعاليت هاي خود را جهت جذب و حمايت از بخش غير دولتي معطوف نمايند و مطمئن باشند كه ميزان كار آمدي و توانايي آنها با ميزان موفقيت آنها در جذب سرمايه گذاران بخش خصوصي و حمايت از آنان سنجيده مي شود .
مهندس قهرماني چابك در ادامه گفت : بخش خصوصي داراي موجوديت است و بخش دولتي بعنوان همراه اين بخش نقش پشتيبان و تداركات آنها را برعهده دارد .
وي خاطرنشان ساخت : اگر بخش خصوصي وجود نداشته باشد هيچ ضرورتي براي فعاليت بخش دولتي وجود نخواهد داشت بويژه در شرايطي كه تمام مايحتاج و اشتغال افراد جامعه به اين حوزه وابسته است .
استاندارگيلان تأكيد كرد : ارزيابي مديران از ديد مردم به خروجي اقداماتي است كه توسط بخش غيردولتي مي بايست انجام شود و اين فعاليت ها منجر به صادرات گردد؛ نجات كشور در بخش اقتصادي ، توليد بيشتر و بازاريابي مناسب ، افزايش صادرات ، كاهش واردات و قيمت توليد است و اين كار مهم چون برعهده بخش خصوصي خواهد بود بايد همه امكانات در خدمت بخش خصوصي قرار گيرد .
وي گفت : مابايد شرايطي را در استان مهيا نماييم كه تمامي سرمايه گذاران بخش خصوصي بدون ترس ، سرمايه گذاري كنند . بخش غير دولتي خون تازه اي است كه به رگ هاي جامعه و دولت مي تواند تزريق شود و مديران و رؤساي دولتي بايد خود را با نيازهاي قانوني بخش غيردولتي تطبيق دهند .
مهندس قهرماني چابك با اشاره به تفكر رايج در جامعه اظهار داشت : متأسفانه تفكر جامعه ما دولتي است و بخش خصوصي نتوانسته ميدان داري نمايد زيرا بسياري از مقدرات اين بخش بدست دولتي ها است و امروز همه ما موظفيم فضا را براي فعاليت اين بخش مهياكنيم و از امانت هايي كه در اختيار ما قرار داده شد براي رفاه حال اين بخش استفاده نماييم و تا زماني كه بخش غير دولتي را با اعتقاد كامل در صدر قرار ندهيم و به اين موضوع كه آبرو وحيثيت كاري همه ما به بخش خصوصي بستگي دارد در نگهداري امانتي كه به ما سپرده شده خيانت كرده ايم .
استاندار گيلان بيان داشت : همه ما بايد خدمتگزار مردم باشيم ؛ مردم جامعه نيازمند شغل و جامعه اي غني هستند كه ازاين طريق بخش خصوصي و تعاوني در چهار چوب اصل 44 قانون اساسي محقق مي شود .
وي با تأكيد برحمايت از سرمايه گذاران بخش غير دولتي گفت : بخش خصوصي بايد اطمينان داشته باشد كه خواسته هاي قانوني آنها برطرف خواهد شد و دستگاهي در اين زمينه موفق است كه تعامل دوسويه برقرار نمايد .
گفتني است در پايان اين جلسه هريك از رؤساء و دبيران تشكلهاي كارفرمايي غير دولتي نقطه نظرات خود را بيان داشتند و تصميماتي نيز اتخاذ گرديد .
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: بازتاب آنلاین]
[مشاهده در: www.baztabonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن