تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):کسی که عبادت های خالصانه خود را به سوی خدا فرستد، پروردگار بزرگ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820374574




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

روز قدس ، روز حمايت از ملل مسلمان


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: روز قدس ، روز حمايت از ملل مسلمان
سمنان/ واحد مركزي خبر/ سياسي

امام جمعه سمنان گفت : روز جهاني قدس ، روز حمايت از دين اسلام و ملت هاي مسلمان است.
حجت الاسلام و المسلمين سيد محمد شاهچراغي امروز در خطبه هاي نمازجمعه سمنان افزود : حمايت گسترده مسلمانان از مردم مظلوم فلسطين و انزجار و نفرت بيش از پيش آنان از رژيم غاصب صهيونيست و آمريكا در راهپيمايي روز جهاني قدس به نمايش گذاشته مي شود.
وي حضور گسترده مردم به خصوص جوانان و نوجوانان در اين راهپيمايي را به منزله پاسخ محكم جمهوري اسلامي ايران به تهديدات استكبار جهاني عنوان كرد .
نماينده ولي فقيه در استان سمنان با اشاره به توطئه هاي روزافزون دشمنان عليه فرهنگ اسلامي گفت : مردم ايران اسلامي همانطور كه در دوران دفاع مقدس ، كشور را مقابل تهاجم نظامي دشمنان براي هميشه بيمه كردند بايد در جبهه فرهنگي و اقتصادي نيز با تهاجم و تهديد و تحريم دشمن مقابله كنند.
خطيب جمعه سمنان ، بهانه جويي هاي پي در پي درباره دانش هسته اي صلح آميز جمهوري اسلامي ايران را توطئه استكبار جهاني براي ضربه زدن به اسلام و مسلمانان عنوان كرد.
حجت الاسلام والمسلمين شاهچراغي در آستانه آغاز سال تحصيلي از مسئولان خواست به پرورش و تربيت ديني دانش آموزان و دانشجويان بطورجدي توجه كنند.
وي همچنين از مردم روزه دار خواست در شب هاي قدر با حضور در مساجد از بركات بي شمار شب زنده داري و مناجات و راز و نياز با خداوند بهره مند شوند .
0002
 جمعه 29 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 106]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن