تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820439988




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معاون ستاد ديه: شركت‌هاي بيمه‌گزار متخلف 10 برابر ديه جريمه مي‌شوند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: معاون ستاد ديه: شركت‌هاي بيمه‌گزار متخلف 10 برابر ديه جريمه مي‌شوند
خبرگزاري دانشجويان ايران - ساري
سرويس: فقه و حقوق - حقوق اجتماعي

معاون ستاد ديه گفت: شركت‌هاي بيمه گزار موظفند به تعهداتشان در خصوص تصادفات منجر به فوت و جرح سرنشين و عابر عمل كنند كه در صورت تخلف 10 برابر ديه همان سال جريمه خواهند شد.

به گزارش ايسنا- منطقه مازندران، محمدعلي ساري در جشن گلريزان آزادي زندانيان آبرومند با اشاره به اين‌كه ديگر هيچ كس به علت نپرداختن ديه در زندان نخواهد بود، افزود: چنانچه هر يك از ادارات، سازمان ها و نهادهاي مرتبط به درستي وظايف خود را انجام دهند ديگر هيچ كس به علت عدم پرداخت ديه راهي زندان نمي‌شود.

ساري ادامه داد: طبق آمار به عمل آمده بيش از 67 درصد زندانيان مربوط به ديه فاقد بيمه نامه بودند كه اگر به اين عمل توجه و قوانين رعايت شود مشكلاتي از اين دست پيش نخواهد آمد.

معاون ستاد ديه گفت: شركت‌هاي بيمه‌اي موظفند به تعهداتشان در خصوص تصادفات منجر به فوت و جرح سرنشين و عابر عمل كنند كه در صورت عدم عمل به تعهد 10 برابر ديه همان سال جريمه خواهند شد.

وي افزود: آشنايي مردم با كمك‌هاي اوليه نيز از موضوعات مهمي است كه با پيگيري‌هاي صورت گرفته مقرر شد از طريق هلال احمر تمامي رانندگان آموزش ببينند و راهنمايي و رانندگي كشور نيز اين قول را داد كه يكي از شرايط اخذ گواهينامه رانندگي گذراندن دوره آموزش كمك‌هاي اوليه باشد.

ساري خاطرنشان كرد: وضعيت زنداني يك وضعيت بحراني است و با به زندان رفتن يك فرد در واقع خانواده‌اي بي سرپرست مي‌شود كه اين خود مشكلات زيادي را در پي خواهد داشت و اين در حاليست كه بررسي‌هاي به عمل آمده نشان مي‌دهد اكثر افرادي كه در بزرگسالي بزهكار مي‌شوند در كودكي فاقد سرپرست بوده‌اند.

معاون ستاد ديه كشور با اشاره به اين‌كه زندانيان، نيازمند كمك‌هاي خيرين هستند، گفت: كمك‌هاي خيرين باعث شد كه تاكنون 18 هزار زنداني آزاد شود.

وي افزود: در سال گذشته 4 هزار و 700 نفر نيز توسط ستاد ديه كشور از زندان آزاد شدند و در حال حاضر 24 هزار زنداني ديگر داريم كه 50 درصد از زندانيان در مرخصي و 12 هزار نفر ديگر نيز در زندان‌ها هستند.

ساري ادامه داد: از تعداد فوق 24 هزار زنداني 14 هزار نفر محكوم به ديه و 10 هزار نفر ديگر محكوم به چك بلامحل و مهريه هستند.

انتهاي پيام
 جمعه 29 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 152]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن