تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820494398




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ايرانيان مقيم ژاپن مراسم نخستين شب قدر را برگزار كردند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: ايرانيان مقيم ژاپن مراسم نخستين شب قدر را برگزار كردند
خبرگزاري جمهوري اسلامي(ايرنا): توكيو- ايرانيان مقيم ژاپن پنجشنبه شب مراسم شب نوزدهم رمضان، نخستين شب قدر را در فضايي معنوي برگزار كردند.


به گزارش ايرنا، در اين مراسم كه در محل اقامتگاه سفير جمهوري اسلامي ايران در ژاپن برگزار شد ، علاوه بر "سيد عباس عراقچي" سفير كشورمان و اعضاي نمايندگي ، روساي نهادهاي ايراني ، تجار ايراني و جمعي از ايرانيان و دانشجويان مقيم اين كشور به همراه خانواده‌هاي خود حضور داشتند.
حجت الاسلام والمسلمين "محمدحسن شريعت زاده خراساني" در اين مراسم درباره رمضان ، جايگاه و اهميت شب هاي قدر و همچنين جايگاه و شخصيت ارزشمند و والاي حضرت امير مومنان، حضرت علي (ع) سخناني بيان كرد.
شريعت زاده خراساني با استناد به آيات و روايات در خصوص اهميت شبهاي قدر ، جايگاه دعا به ويژه در اين شبها و نيز آيين قرآن بر سر گرفتن ، گفت: آيين قرآن بر سر گرفتن از اهميت بسيار برخوردار بوده و از سنت معصومين (ع) است.
دوستداران اهل بيت عصمت و طهارت (ع) امشب پس از بجاي آوردن نماز جماعت به قرائت دعاي جوشن كبير پرداختند و سپس آيين بر سر گرفتن قرآن را در فضايي بسيار معنوي برگزار كردند.
در اين مراسم دوستداران اهل بيت عصمت و طهارت در فضايي معنوي و آكنده از غم و اندوه ، در شب ضربت خوردن حضرت مولي الموحدين علي ابن ابيطالب (ع) به عزاداري پرداختند.
مداحان اهل بيت عصمت و طهارت (ع) نيز در اين مراسم به مداحي و نوحه سرايي پرداختند و شركت‌ كنندگان در غم شهادت امير مومنان حضرت علي (ع) اشك ماتم ريختند.
شركت كنندگان در اين مراسم در ادامه براي پيروزي اسلام و مسلمين و ظهور هر چه زودتر حضرت امام زمان (عج) دست به دعا برداشتند.
آساق**4**280**1184شبك
 پنجشنبه 28 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن