تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820555453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس سازمان بهزيستي كردستان اعلام كرد ساماندهي 130 كودك كار خياباني در كردستان


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: رئيس سازمان بهزيستي كردستان اعلام كرد ساماندهي 130 كودك كار خياباني در كردستان
خبرگزاري فارس: رئيس سازمان بهزيستي استان كردستان گفت: در طرح ساماندهي كودكان كار خيابان بهزيستي، امسال بيش از 130 نفر از برنامه‌هاي تابستاني بهزيستي استان بهره‌مند شدند.
محمدتقي پيرحياتي امروز درگفتگو با خبرنگار فارس در سنندج افزود: سازمان بهزيستي استان كردستان به منظور دوري كودكان از معرض آسيب‌هاي اجتماعي با مراجعه به محل تجمع كودكان دستفروش در چهار راه‌ها و خيابان‌هاي شلوغ آنها را در اوژانس اجتماعي گردآورده و در برنامه‌هاي تابستاني ساماندهي كرده است.
وي اظهار داشت: طرح ساماندهي كودكان كار خياباني در كردستان با هدف حذف آنها در معرض خطر آسيب‌هاي اجتماعي بعد از دو سال اجرا و به عنوان طرح نمونه كشوري شناخته شده است.
رئيس سازمان بهزيستي استان كردستان افزود: شركت در كلاس‌هاي ورزشي، دريافت پول توجيبي به صورت هفته‌اي 25 هزار ريال، شركت در برنامه‌هاي فرهنگي و اجتماعي از جمله برنامه‌هاي ويژه سازمان براي افراد زيرپوشش اين طرح بوده است.
پيرحياتي هزينه ساماندهي كودكان كار خيابان را در تابستان امسال بيش از 160 ميليون ريال اعلام كرد و افزود: همكاري تربيت بدني، كميته امداد، نيروي انتظامي، كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان و استانداري كردستان عاملي موثر در كاهش هزينه‌هاي اين طرح بوده است.
وي با اشاره به استقبال خانواده‌ها و كودكان از اين طرح افزود: اجراي اين طرح در سال گذشته كمتر از 90 نفر را زير پوشش قرار داده بود كه با توجه به استقبال خانواده‌ها و كودكان اين آمار امسال رشد زيادي داشته و در آينده نيز بيشتر خواهد شد.
پيرحياتي اظهار داشت: در طرح ساماندهي كودكان كار علاوه بر استفاده رايگان از فضاهاي ورزشي و تفريحي، حرفه‌آموزي در اين دوره دو بار بن خواروبار به خانواده‌هاي آنها داده شده و در پايان طرح نيز هزينه لباس و لوازم‌تحرير به آنها پرداخت شد.
وي دور نگه‌داشتن كودكان سنين 11 تا 17 سال را اقدامي اساسي براي دوري آنها از آسيب‌هاي اجتماعي بيان كرد و افزود: تحقق اين امر در گرو مشاركت دولت و تامين اعتبار بيشتر است.
رئيس سازمان بهزيستي استان كردستان توجه به اين طرح را عاملي موثر در پيشگري بزهكاري و ناهنجاري آينده جامعه دانست و هزينه كردن در اين زمينه را بهترين نوع سرمايه‌گذاري خواند.
به گفته وي، كمتر از 25 درصد افراد زيرپوشش اين طرح جزو مددجويان سازمان بهزيستي هستند.
انتهاي پيام/ش
 چهارشنبه 27 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن