تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه كسى مستحق دوستى خداوند و خوشبختى باشد، مرگ در برابر چشمان او مى‏آيد و آرز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820682707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار ويژه كيهان// طلاق بگيريد خلاص! چرا به همديگر لگد مي زنيد// دچار هپروت بوديم اسمش را اصلاحات گذاشتيم// كشك چي؟ تحريم چي؟!// خودكشي ناموفق رئيس جمهور مخملين


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: اخبار ويژه كيهان// طلاق بگيريد خلاص! چرا به همديگر لگد مي زنيد// دچار هپروت بوديم اسمش را اصلاحات گذاشتيم// كشك چي؟ تحريم چي؟!// خودكشي ناموفق رئيس جمهور مخملين
خبرگزاري آريا- كيهان در شماره امروز خود (27 شهريور)، چند خبر ويژه دارد.

طلاق بگيريد خلاص! چرا به همديگر لگد مي زنيد(خبر ويژه)

عليرضا علوي تبار سردبير روزنامه توقيف شده صبح امروز تأكيد كرد شعار برخي اصلاح طلبان مبني بر همه با هم در انتخابات با شعار توسعه سياسي جور درنمي آيد.

وي در گفت وگو با يك خبرگزاري اصلاح طلب تأكيد كرد: زماني كه اصلاح طلبان در قدرت بودند عده اي با انگيزه حفظ قدرت، عده اي با انگيزه كسب قدرت و عده اي هم با انگيزه اصلاح قدرت آمده بودند.

علوي تبار خواستار انكار نكردن تمايزها ميان گروه هاي مختلف اصلاح طلب و به رسميت شناختن آن شد و گفت: اگر اين تمايزهاي موجود انكار شود، اصلاح طلبان در آينده دچار مشكلات عديده اي مي شوند. چرا اصلاح طلبان بايد بار همديگر را به دوش بكشند و از آن دفاع كنند در حالي كه برخي حرف هاي يكديگر را قبول ندارند. برخي از گروه هاي عضو جبهه 10 عضو هم ندارند.

وي در دوران حاكميت اصلاح طلبان و بروز اختلاف ميان آنها تاكيد كرده بود «اصلاح طلبان به سربالايي رسيده اند و مانند اسب هاي درشكه به هم لگد مي زنند همديگر را گاز مي گيرند» و «هدايت تشكيلات روشنفكري، گله باني گربه هاست» اما اكنون مي گويد: برخي انشعاب ها در جبهه اصلاحات ضروري است و اتفاق هم خواهد افتاد و تأخير دادن به آن جايز نيست.

علوي تبار همچنين در توضيح شكست اصلاح طلبان گفت: در انقلاب سال 57 ما خودمان را براي مردن آماده كرده بوديم]؟![ اما اينكه نسلي بخواهد اتوي شلوارش خراب نشود اما به همه چيز برسد، نشان مي دهد كه يك جاي كار لنگ است و اين جريان خودش را در شرايط متناسب با هدف قرار نداده است.

دچار هپروت بوديم اسمش را اصلاحات گذاشتيم(خبر ويژه)

عضو جريان گروهكي موسوم به ملي-مذهبي مي گويد: بسياري از اصلاح طلبان نگاه انتزاعي دارند و اپوزيسيون هم دچار توهم است.

تقي رحماني طي سخناني گفت: من بيرون از ساختار حاكميت فعلي تعريف مي شوم اما اگر گروهي مي خواستند در داخل اين ساختار پرچم اصلاحات را دست بگيرند و از راه هاي ممكن آن را اصلاح كنند سخناني از قبيل اين كه كربلا نتيجه جنگ بدر بود و مسايل اينچنيني قطعا بي فايده و فاقد اهميت بود.

رحماني در عين حال گفت: در دوران آقاي خاتمي خيلي از وزرا به گفتمان مطروحه توسط او يعني جامعه مدني عمل نمي كردند برخوردهاي صورت گرفته با معلمان در دوران خاتمي و يا برخوردهاي امنيتي كه با چايكاران شمالي شد نشاني از تقويت جامعه مدني حتي با تعريف مدينه النبي آن هم نداشت.

وي با انتقاد از اصلاح طلبان گفت: انتظار اين بود كه ابتدا برنامه و سپس مكانيزم وحدت و در انتها كانديدا را معرفي كنند اما اين گونه نشد و كانديداها معرفي شدند كه اين به خاطر توهم نيروهاي موجود است.

رحماني با انتقاد از برخي شعارهاي اصلاح طلبان در حمايت از خاتمي گفت: يك جناح با سر دادن شعار يا اين يا هيچكس تمامي آينده اصلاحات را به يك فرد گره مي زند در حالي كه در سياست اين نوع شعارها وجود ندارد و سياستمداري كه چنين رفتار مي كند در نهايت دروغ هم بايد بگويد.

رحماني با اشاره به اين كه فرد محور بودن انتخابات ناشي از نابالغي است گفت: بايد مهمتر از خود انتخابات براي ما روش ها باشد. اپوزيسيون نيز بايد ضمن ارائه برنامه، مطابق با آن شرايطي را ايجاد كند. اپوزيسيون در اين ميان مي تواند كانديداي اختصاصي داشته باشد و يا نداشته باشد اما مهم تر آن است كه در ارزيابي نسبت به موقعيت خود دچار توهم نباشد.

اين سخنراني خيلي معنادار بود(خبر ويژه)

سردبير نشريه توقيف شده آدينه كه اينك در آلمان اقامت دارد، طي مقاله اي در راديو فردا از بي برنامگي اصلاح طلبان انتقاد كرد!

فرج سركوهي با اشاره به حمله اخير خاتمي به دولت در كنار سخنان حسن روحاني و... نوشت: اين سخنان از فقر برنامه اي و مفهومي خاتمي خبر مي دهد. سخنان او مي توانست نويدبخش طرح و برنامه اي جذاب، نو و كارساز باشد اما درستي پيش بيني كساني را نشان داد كه بخت پيروزي او در برابر احمدي نژاد و كروبي را بسيار اندك ارزيابي مي كنند و معتقدند چهره اي كه 11 سال پيش با طرح مفهوم و برنامه هاي تازه و جذاب براي رأي دهندگان به چهره اي محبوب تبديل شد، جز تكرار شكست خورده 8 سال رياست جمهوري خود، مفهوم و برنامه اي كارساز در سر ندارد و دچار فقر مفهومي شده است.

اين عنصر لائيك مي افزايد: مهم ترين سازمان سياسي مدافع ليبراليسم اقتصادي (كارگزاران) با آگاهي بر همين واقعيت فقر مفهوم و برنامه، از پيروزي نامزدهاي مطلوب خود آقايان حسن روحاني و محمد خاتمي نااميد شده و در هفته هاي اخير به حمايت از آقاي مهدي كروبي برخاسته كه تا چندي پيش او را به پوپوليسم و مخالفت با بخش خصوصي متهم مي كرد. اما جبهه مشاركت و سازمان مجاهدين انقلاب اسلامي هنوز چشم به راه اعلام نامزدي محمد خاتمي هستند و اميدوارند كارگزاران به وعده قبلي خود در حمايت از خاتمي عمل كنند.

هواداران اصلاحات هيزم ديگران هستند(خبر ويژه)

همكار فراري روزنامه هاي زنجيره اي از سيدمحمد خاتمي خواست از نامزدي عبداله نوري حمايت كند.

روزبه ميرابراهيمي كه با روزنامه هايي چون اعتماد همكاري داشته با اشاره به ترديدهاي خاتمي مي نويسد: در سال هاي اخير به اين نتيجه رسيدم كه پيشبرد اصلاحات در ايران با روش اصلاح طلبان عملاً امكانپذير نيست و تنها هيزم ديگران بودن است.

وي مي افزايد: خاتمي نبايد بيايد و اگر بيايد عقبگرد اصلاح طلبان خواهد بود. به اين دليل كه هيچ نشانه اي از تغيير نگرش حكومت ديده نمي شود. عقل هم حكم مي كند كه اگر به دنبال پيشبرد اصلاحات هستيم لزوماً تكرار گذشته دردي را دوا نمي كند،... بهترين خدمتي كه خاتمي مي تواند بكند كمك به جرياني است كه قصد دارد عبدالله نوري را به كارزار رياست جمهوري وارد كند. جز او هيچ گزينه اي قادر به وارد كردن اصلاحات به فاز جديد نيست. با او مي توان بخشي از ريزش نيروها را دوباره بازگرداند. پا فشردن بر رد صلاحيت نوري ريختن آب در آسياب محافظه كاران است.

كشك چي؟ تحريم چي؟!(خبر ويژه)

ادعاي عضو گروهك نهضت آزادي درباره جدي بودن تحريم اقتصادي و آثار آن بر ايران، با انتقاد محافل ضد انقلاب مواجه شده است.

پس از طرح ادعاي مذكور از سوي اميرانتظام، سايت ماركسيستي و ضد انقلابي اخبار روز به رغم ابراز همدلي با وي در مخالفت با جمهوري اسلامي، وي را به خوش باوري متهم كرد و نوشت: جمهوري اسلامي مگر در قضيه گروگان هاي سفارت آمريكا به قطعنامه شوراي امنيت اعتنا كرد كه اكنون هم اعتنا كند.

اخبار روز اضافه مي كند: محاصره اقتصادي مورد بحث در اين 29 سال در هيچ مقطع زماني اجرا نشده و حكومت اسلامي هيچگاه در تنگناي محاصره اقتصادي نبوده است؛ حتي در زمان جنگ 8ساله ايران و عراق. دولت هاي اروپايي به دليل بالا بودن نرخ بيكاري و اوضاع بد اقتصادي در كشورشان، هر آنچه را ايالات متحده از ايران دريغ داشته است، با گشاده رويي و سخاوت به ايران فروخته اند. چين و روسيه هم هرچه در توان داشته اند، در كمك و مساعدت به اين حكومت كوتاهي نكرده و اگر در جايي رأي منفي داده باشند، در معاملات تجاري آن را جبران كرده و سنگ تمام گذاشته اند. امارات عربي و به ويژه «دوبي» مخزن و انباري است براي دسترسي ايران به اجناس آمريكايي، از اين جهات مي بينيم و مي شنويم در ايران عليرغم گراني، كمبود وجود ندارد و برعكس، وفور نعمت است. آنگونه كه از هر ايراني بپرسيد، پاسخ خواهد داد همه چيز به فراواني موجود است. وضع چنان خوب و فروشگاه ها چنان پر و پيمان اند كه وقتي ايرانيان مقيم خارج به مسافرت درون ميهن مي روند، اجناس سوقاتيشان كه با هزاران اميد براي فاميل تهيه كرده اند، هيچ نمودي در برابر هر آنچه خود ايرانيان دارند و در ايران خريده اند ندارد. اتفاقا در حضور اين همه جنس و كالا جاي حصر اقتصادي خالي است. اگر جهان مي خواست جمهوري اسلامي را تحريم كند، بهترين راه، نخريدن نفت او بود اما مي بينيم در اين مدت مرتب بر خريد نفت از ايران افزوده مي شود. آقاي اميرانتظام از كدام تحريم اقتصادي سخن مي گويد.

خودكشي ناموفق رئيس جمهور مخملين(خبر ويژه)

منابع از تلاش نافرجام ساكاشويلي رئيس جمهور گرجستان پس از ضربه روحي بزرگ در درگيري با روسيه و خالي شدن پشتش از سوي آمريكا و اسرائيل خبر مي دهند.

گفته مي شود رئيس جمهور گرجستان قصد داشته به خاطر شكست از روسيه خودكشي كند اما يكي از محافظان طپانچه را به موقع از دست وي گرفته است. به نوشته روزنامه اينترنتي روسي لنتا، روانشناسان كه پيش از اين هم به حالت نامتعادل روحي ميخاييل ساكاشويلي اشاره كرده بودند اظهار داشته اند كه وي در حال حاضر فقط با مصرف مقادير فراواني داروهاي قوي خود را سرپا نگه داشته و حالت چشمانش كاملاً غيرطبيعي است. به گفته شاهدان وي پس از بازگشت از مناطق نزديك به جبهه جنگ بسيار آشفته بوده و در چهره اش لرزش مشاهده مي شده است و دركل رفتارش خيلي با قبل تفاوت دارد.

آنها همچنين تأكيد كردند كه هر صداي تيري هرچند از دوردست به شدت وي را به وحشت مي انداخته و هيچ نشانه اي از اطمينان به پيروزي در سيماي وي ديده نمي شده است.

اين روزنامه مي افزايد؛ مردم گرجستان رئيس جمهور كشورشان را با مسخرگي «ميشيكو» مي نامند و به تصاوير وي آب دهان مي اندازند و لطيفه هاي فراواني درمورد وي بر سر زبان هاست كه در آنها تأكيد مي شود گرجستان قرباني هوس بازي هاي كسي شده كه همه از ماجراهاي پرتعداد عشقي اش با وجود داشتن همسر و فرزند خبر دارند.

ساندرا رولفز همسر هلندي ساكاشويلي سه سال قبل وي را در رستوراني به همراه يكي از معشوقه هايش مشاهده كرد و جلو چشم محافظان موي سرش را كشيد. پس از اين جنجال افتضاح آميز ساندرا به كشورش بازگشت و ساكاشويلي كه دچار افسردگي شده و به الكل روآورده بود معشوقه اش را واداشت بچه اش را سقط كند
 چهارشنبه 27 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 180]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن