تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 17 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814304776




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آغاز رسمي سال تحصيلي جديد با حضور 1/2 ميليون كلا س اولي


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: آغاز رسمي سال تحصيلي جديد با حضور 1/2 ميليون كلا س اولي
حدود يك ميليون و 200 هزار نوآموز بدو ورود به دبستان، ديروز به طور همزمان در سراسر كشور، راهي مدرسه شدند، تا آغاز زندگي تحصيلي خود را جشن بگيرند.
به گزارش ايسنا، جشن شكوفه ها يا جشن ورود نوآموزان به مدرسه از ساعت 30:7 صبح ديروز در بيش از 64 هزار و 640 مدرسه ابتدايي در كشور آغاز شد كه اين جشن در برخي مدارس تا بعد از ظهر ادامه داشت.
عليرضا رحيمي - مدير كل آموزش و پرورش پيش دبستاني و ابتدايي - علت آغاز سال تحصيلي 88 -87 كلاس اولي هاي كشور از 26 شهريور ماه يعني با چهار روز تقدم نسبت به سال تحصيلي گذشته را به خبرنگار ايسنا، تقارن 31 شهريور ماه امسال با شب هاي شهادت حضرت علي (ع) اعلام كرد.

بررسي چگونگي اعطاي نشان دولتي به برترين هاي صنعت گردشگري

هيات داوران جشنواره برترين هاي گردشگري ايران انتخاب شده اند تا از ابتداي برگزاري آن سيستمي عادلانه، منسجم، هماهنگ براي انتخابي برترين هاي گردشگري ايران نباشد.
به گزارش ستاد خبري جشنواره برترين هاي صنعت گردشگري ايران، مجيد اسفنديار، مدير كل بازاريابي و تبليغات سازمان ميراث فرهنگي صنايع دستي گردشگري با بيان اين مطلب گفت: سازمان ميراث فرهنگي. صنايع دستي و گردشگري ناظر بر تمام مراحل اجراي نخستين جشنواره برترين هاي صنعت گردشگري ناظر بر تمام مراحل اجراي نخستين جشنواره برترين هاي صنعت گردشگري ايران است و بخش خصوصي فعال و علاقه مند يابد در حوزه گردشكري از اين فرصت بوجود آمده براي ارتقاي اين صنعت به نحو شايسته استفاده كند.»
مجيد اسفنديار در ادامه افزود: «از آنجا كه برترين هاي انتخاب شده در اين جشنواره بايد وجه تمايز و برتري نسبت به ساير دست اندركاران صنعت گردشگري داشته باشد،كميته اي با حضور كارشناسان بخش خصوصي و دولتي و اساتيد پژوهشكده گردشگري تشكيل شده تا چگونگي روند اعطاي يك نشان دولتي را به برترين هاي گردشگري پيگيري كنند.»

بيكاري تنها 10 درصد معتادان كشور

مدير كل امور فرهنگي و پيشگيري ستاد مبارزه با موادمخدر از اشتغال به كار 50 درصد معتادان كشور خبر داد و اعلا م كرد: بيش از نيمي از معتادان كشور، هزينه اعتياد را از حقوق ماهانه خود تامين مي كنند.
دكتر هومان نارنجيها در گفت و گو با ايسنا، ضمن اعلا م اين خبر گفت: مابقي معتادان كشور نيز اگر شاغل نيستند، به اين معني نيستند كه شغل نداشته و بيكار هستند.
وي توضيح داد: از مجموع معتادان كشور، تنها حدودا 10 درصد آن ها بيكار هستند. البته اين 10 درصد داراي شغل بوده، اما به دليل اعتياد از محل هاي كار خود اخراج شده اند.

تمديد مهلت معاينه فني سرويس هاي مدارس با تخفيف ويژه

مدير عامل ستاد مركزي معاينه فني خودروهاي تهران از تمديد مهلت معاينه فني سرويس هاي مدارس تا 15 مهرماه خبر داد و گفت: با توجه به اينكه داشتن برگه معاينه فني براي سرويس مدارس اجباري است و در صورت نداشت آن، خودروهاي متخلف در هفته اول مهرماه جريمه و در هفته دوم متوقف خواهند شد مهلت معاينه فني سرويس هاي مدارس با تخفيف ويژه تمديد مي شود.

انتقاد از عدم تعيين شهريه
مهدهاي كودك

رييس هيات مديره كانون همياري مهدكودك هاي كشور اعلا م كرد: با وجود آغاز ثبت نام مهدهاي كودك، شهريه مهدها هنوز تعيين نشده است.
فاطمه دعايي در گفت و گو با ايسنا، افزود: علي رغم آئين نامه اجرايي سازمان بهزيستي مبني بر تعيين شهريه مهدهاي كودك در اسفند ماه هر سال، متاسفانه در آستانه آغاز سال تحصيلي هنوز اين شهريه تعيين نشده است.

رونمايي كتب درسي جديد كشور
در 15 مهر

از 928 عنوان كتاب درسي كه در سال تحصيلي 88 -87 در اختيار دانش آموزان سراسر كشور قرار مي گيرد، در مجموع، 160 عنوان كتاب با تغييرات جزيي و كلي، جديد هستند كه از اين تعداد، 16 عنوان جديدالتاليف برشمرده مي شوند.
به گزارش ايسنا، محسن جعفرآبادي - مديركل برنامه ريزي و تاليف آموزش هاي فني و حرفه اي و كاردانش، ضمن اعلام خبر رونمايي از 160 عنوان كتاب درسي جديد كشور در 15 مهر ماه در قالب سومين دوره جشن رونمايي كتب درسي، هدف اصلي از برگزاري اين جشن را، تحكيم جايگاه كتب درسي به عنوان محوري ترين ابزار آموزشي و مهمترين سند ملي كشور، عنوان و اظهار كرد: تنظيم مطلوب سند ملي كشور يا به عبارتي، تاليف استاندارد كتاب هاي درسي، مايه افتخار نظام خواهد بود.

آماده باش تمامي اورژانس هاي
پيش بيمارستاني

وزير بهداشت از معاينه تمام ورودي هاي كلاس اول دبستان در سال جاري خبر داد و گفت: در هفته اول مهر ماه تمام اورژانس هاي پيش بيمارستاني شهري در آماده باش هستند.
به گزارش ايسنا، وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در جمع خبرنگاران، با اشاره به بازگشايي مدارس و اقدامات وزارت بهداشت در اين زمينه، گفت: بحث معاينات در زمان ثبت نام دانش آموزان با همكاري وزارت آموزش و پرورش پيگيري مي شود. اين امر هرسال با كيفيت مطلوبي انجام شده است. در سال جاري نيز كليه ورودي هاي كلاس اول دبستان معاينه شده و چند هزار نفر از جنبه هاي مختلف به مراكز متفاوت ارجاع داده شدند.
وي گفت: در زمان بازگشايي مدارس با توجه به جا بجايي ها، حمل و نقل و افزايش ترافيك، اورژانس هاي پيش بيمارستاني شهري در هفته اول مهرماه به حالت آماده باش هستند تا در صورت بروز مشكل وارد عمل شوند.
 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 159]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن