تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):صله رحم، انسان را خوش اخلاق، با سخاوت و پاكيزه جان مى‏نمايد و روزى را زياد مى‏كند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820045034




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مترجم مجاري: تنها با عينك قرآن مي توان شيطان را تشخيص داد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مترجم مجاري: تنها با عينك قرآن مي توان شيطان را تشخيص داد
"عبدالرحمن ميحالفي" مترجم قرآن از كشور مجارستان در نشست تخصصي صهيونيسم شناسي با محوريت "يهود در قرآن" در شانزدهمين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم گفت: تنها با عينك قرآن مي توان شيطان را تشخيص داد.


به گزارش ايرنا و به نقل از ستاد خبري شانزدهمين نمايشگاه بين المللي قرآن كريم، ميحالفي درباره عظمت و گستردگي قرآن و عدم برابري آن با كتاب هاي انجيل و تورات، تاكيد كرد: "تورات و انجيل درطول سال هاي گذشته تغيير كرده اند، اما قرآن هيچ تغييري نكرده است."
وي با اشاره به اينكه هيچ كس در هيچ كجاي دنيا، حتي يهوديان و صهيونيست ها موفق به تحريم قرآن نشده اند، اظهار داشت: "آنها بعد از1400 سال براي ضربه زدن به قرآن، به سلمان رشدي متوسل شدند تا كتاب دروغين جديدي را درست كند.
اين مترجم قرآن از كشور مجارستان، در زمينه اتحاد تمامي مسلمانان بوسيله قرآن، گفت: بايد همه قرآن را حفظ كنند تا به وضعيت يهوديان دچار نشوند.
وي در زمينه چگونگي آشنايي، با قرآن كريم افزود:"من ابتدا به دين مسيح بودم و كتاب انجيل را حفظ كردم، اما در دانشگاه توسط يك دانشجوي سوداني با قرآن آشنا شدم.
ميحالفي، بعد از آشنايي با قرآن، شروع به خواند آن كرد و با استفاده از آموزه هاي قرآن در طول هشت سال، قرآن را به زبان مجاري ترجمه نمود.
 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن