تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):روزه سپرى است از آفت هاى دنيا و پرده اى است از عذاب آخرت.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820445036




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تاكيد رييس سازمان صدا و سيما بر تحول موسيقي در رسانه ملي


واضح آرشیو وب فارسی:موج: تاكيد رييس سازمان صدا و سيما بر تحول موسيقي در رسانه ملي
خبرگزاري موج - رييس سازمان صدا و سيما بر تحول ساختاري فرآيندتوليد و پخش موسيقي در رسانه ملي تاكيد كرد.
به گزارش موج، مهندس ضرغامي در مراسم توديع و معارفه مديران سابق و جديد مركز موسيقي سازمان صدا و سيما با قدر داني از تلاش هاي تاثيرگذار اين مركز در ارتقا كيفي موسيقي در رسانه ملي گفت: در سالهاي اخير آثار ارزشمند و ماندگار متعددي در مركز موسيقي سازمان توليد شده است.
وي با اشاره به اينكه توليدات فعلي پاسخگوي نياز گسترده شبكه هاي مختلف صدا و سيما نيست، گفت: ساماندهي توليد و پخش موسيقي از اولويت هاي اصلي رسانه ملي است.
ضرغامي خاطر نشان كرد: موسيقي در رسانه ملي بايد كاملا منطبق با حدود شرعي و ويژگي هاي فرهنگي و متناسب با اهداف برنامه سازي باشد.
رييس سازمان صدا و سيا با اشاره به افزايش اختيارات و گسترش نظارت مركز موسيقي سازمان گفت: اين نظارت كارشناسي بايد بر فرآيند انتخاب و پخش موسيقي در تمامي برنامه هاي رسانه ملي اعمال شود.
مهندس ضرغامي همچنين با يادآوري ظرفيت هاي استفاده نشده براي تحول كيفي موسيقي در رسانه ملي گفت: ساختارهايي نظير نماهنگ كه از ظرفيت بيشتري براي افزايش محتوا برخوردارند بايد مورد توجه قرار گيرد.
رييس رسانه ملي اجراي مجدد سرودهاي حماسي دوران انقلاب توسط گروه هاي كر مركز موسيقي سازمان، را ابتكاري ارزشمند و تاثيرگذار در تقويت هويت انقلابي و فرهنگي دانست.
مهندس ضرغامي در اين نشست كه با حضور اصحاب هنرو بزرگان موسيقي برگزار شد، از تلاش هاي كرم رضا پيريايي مدير سابق مركز موسيقي صدا و سيما قدر داني و كيومرث طهماسبي نسب را به عنوان مدير جديد اين مركز معرفي كرد.
طهماسبي نسبت كار خود را در رسانه ملي از واحد تفسير و برنامه هاي سياسي معاونت سياسي آغاز و سپس به عنوان مدير كل مراكز چهارمحال و بختياري، سيستان و بلوچستان، يزد و فارس خدمت كرده است.
وي همچنين مدتي عهده دار مديريت دفتر صدا و سيماي جمهوري اسلامي در كشورهاي مشترك المنافع مستقر در مسكو بوده و سپس با عنوان قائم مقام در مركز موسيقي و سرود سازمان خدمت كرده است.
دكتر طهماسبي نسب در سالهاي اخير با عنوان مدير كل روابط عمومي صدا و سيما مشغول به كار بوده است.
 دوشنبه 25 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 163]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن