تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820387943




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير علوم خبر داد تدوين آيين نامه بكارگيري استادان بازنشسته بالاي 70 سال


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: وزير علوم خبر داد تدوين آيين نامه بكارگيري استادان بازنشسته بالاي 70 سال
وزير علوم، تحقيقات و فناوري در جمع استادان نمونه كشوري از تدوين آيين نامه بكارگيري استادان بازنشسته بالاي 70 سال در عرصه پژوهش خبر داد.


به گزارش روز دوشنبه خبرنگار فرهنگي ايرنا از روابط عمومي وزارت علوم، "محمد مهدي زاهدي"، افزود: به دستور رييس جمهوري ، تشكيل ستادي با حضور وزارتخانه هاي علوم و بهداشت، معاونت علمي فناوري رياست جمهوري، معاونت توسعه مديريت و سرمايه هاي انساني و تدبير شوراي عالي انقلاب فرهنگي به منظور تدوين راهكار اصولي براي بكارگيري استادان بازنشسته بالاي 70 سال در دستور كار قرار گرفته است.
وي با اشاره به شروع فعاليت اين ستاد تا هفته آينده، اظهار داشت: با فعاليت اين ستاد، سعي خواهد شد از تجربه هاي گرانسنگ استادان بازنشسته در پيشبرد اهداف مقدس نظام جمهوري اسلامي در تمام عرصه هاي علمي كشور استفاده شود.
زاهدي از استادان دانشگاه به عنوان طلايه داران و نخبگان جوان كشور ياد كرد و گفت: در سال نوآوري و سال هاي گذشته،‌ نوآوري هايي كه در عرصه هاي پزشكي، هسته اي و ديگر زمينه ها صورت پذيرفته، مديون هدايت هاي استادان مجرب كشور است و بايد طي برنامه اي جامع و اساسي از اين استادان در حوزه پژوهش، استفاده مطلوب صورت گيرد.
وزير علوم خاطرنشان ساخت: علم و علم آموزي در دين اسلام مورد تاكيد فراوان بوده و در هيچ زماني، بازنشستگي در علم، معنا و مفهوم ندارد و به دليل مقررات اداري، عنوان بازنشستگي بكار برده مي شود. ما سعي مي كنيم تا بازنشستگي،‌ پايان كار علمي پژوهشي استادان، محسوب نشود و آغازي مجدد در عرصه پژوهشي و هدايت دانشجويان به سمت و سوي تعالي تلقي گردد.
استادان نمونه كشورنيز در اين مراسم، به بيان برخي مشكلات و راه كارهاي عملياتي ساختن نحوه بكارگيري استادان بازنشسته بالاي 70 سال، پرداختند.
 دوشنبه 25 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 123]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن