تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):اگر در عُمرت دو روز مهلت داده شدى ، يك روز آن را براى ادب خود قرار ده تا از آن بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820347827




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يازدهمين پيش شماره روزنامه خورشيد منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: يازدهمين پيش شماره روزنامه خورشيد منتشر شد


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز: يازدهمين پيش شماره روزنامه خورشيد امروز با تيتر نخست در طرح تحول اقتصادي يارانه كالاهاي اساسي حذف نمي شود منتشر شد.

به گزارش روز دوشنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" در اين خبر كه در صفحه نخست چاپ شده دكتر عبدالرضا مصري وزير رفاه و تامين اجتماعي اعلام كرده است: يارانه كالاهاي اساسي و كوپني در مرحله اول و دوم هدفمند كردن يارانه ها حذف نمي شود.
وي در ادامه گفت: همه يارانه ها يك مرتبه حذف نمي شود بلكه برخي اقلام ممكن است در مرحله اول يا دوم حذف شود اما به طور قطع يارانه هاي كالاهاي اساسي مثل نان و كالاهايي كه با كوپن هاي ارزاق واگذار مي شوند، در مرحله اول و دوم اصلا حذف نخواهند شد.
وزير رفاه ادامه داد: از 90 هزار ميليارد تومان يارانه پرداختي در كشور 10 هزار ميليارد تومان به عنوان يارانه كالاهاي اساسي پرداخت مي شود و مابقي به حامل هاي انرژي اختصاص مي يابد.
در صفحه نخست يازدهمين پيش شماره يك خبر خوش براي مشمولان تامين اجتماعي منتشر شده است.
بر اساس اين خبر، جمعيت يك ميليون و 300 هزار نفري مستمري بگيران تامين اجتماعي به زودي برگه هاي سهام عدالت را دريافت مي كنند.
كار پردازش نهايي و آماده سازي اطلاعات مستمري بگيران تامين اجتماعي در ستاد مركزي توزيع سهام عدالت به پايان رسيده و در مرحله چاپ فرم هاي فراخوان بوده و به زودي فرآيند توزيع فرم هاي فراخوان و ثبت نام مشمولان دريافت سهام عدالت در تعاوني ها آغاز مي شود.
اختصاص سبد كالا به خانوارهاي بهزيستي و كميته امداد، آژانس، نظارت بر مواد هسته اي ايران را رسما تاييد كرد، تنگه هرمز اينگونه بسته مي ماند، مرگ در جاده خوشبختي و ... از ديگر عناوين صفحه نخست است.
پيش شماره امروز داراي 24 صحفه رنگي شامل صفحات پرونده ويژه ، سياست، جامعه ، از نگاه دوربين، هفت اورنگ، راهبرد، گزارش روز، طنز، بين الملل، جهانشهر، سلامت، ورزش، فوتبال ، اقتصاد، تامين اجتماعي و ... است.
در صفحه جامعه پيش شماره 11 گزارشي با عنوان مرگ در جاده خوشبختي در مورد افغان هاي مقيم ايران منتشر كرده و عنوان كرده است: افغان هاي مهاجر از ايران دل نمي كنند.
در صفحه تامين اجتماعي نيز گزارشي با عنوان طبق قانون بخشودگي جرائم بيمه اي كارفرمايان، جريمه ها بخشيده مي شود.
كارفرمايان كشور كه به گفته وزير رفاه تا پايان اسفند ماه سال 85 بيش از 1200 ميليارد تومان به سازمان تامين اجتماعي بدهكار هستند با اجراي قانون بخشودگي جرائم بيمه اي در صورت پرداخت اصل بدهي خود در اقساط 12 ماهه مشمول بخشودگي صددرصدي جرائم معوق بيمه اي مي شوند.
در صفحه اقتصاد نيز در گزارشي به موضوع مصرف نفت و گاز در فصل زمستان پرداخته و عنوان كرده است: مصرف روزانه گازوئيل 3 رقمي مي شود.
بر اساس پيش بيني هاي صورت گرفته توسط شركت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي امسال روزانه حدود 16 ميليون نفت ليتر گازوئيل وارد كشور خواهد شد.
در صفحه فرهنگ در گزارشي با عنوان كدام فيلم به اسكار مي رود؟ به بررسي چگونگي معرفي فيلم منتخب ايران به اسكار پرداخته است؟ و آورده است: با وجود مهلت اندك باقيمانده براي معرفي فيلم منتخب ايران براي حضور در اسكار هنوز كار رسمي و دقيقي در اين باره انجام نشده است.
يازدهمين پيش شماره روزنامه خورشيد در صفحه اينفوگرافي در گزارشي تصويري با عنوان تنگه هرمز اينگونه بسته مي ماند به بررسي وضعيت تنگه هرمز پرداخته و در توضيح آن آمده است: همان قدر كه همواره از اهميت تنگه هرمز سخن گفته شده به مان ميزان نيز از راههاي بستن و بازنگه داشتن اين شاهراه انرژي جهان نيز تحليل هاي متعدد و بعضا متفاوتي ديده مي شود.
امروز در صفحه سلامت در گزارشي با عنوان «نبض گردشگري سلامت كند مي زند» به بررسي وضعيت گردشگري سلامت پرداخته است./د/184 /187/125
 دوشنبه 25 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 2949]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن