تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820463213




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

واعظ آشتياني:رفتم؛ بر هم نمي‌گردم


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: واعظ آشتياني:رفتم؛ بر هم نمي‌گردم


محمد هيراد حاتمي: وزير صنايع و معادن و معاون وزارت متبوع وي هنوز طعم يك سال همكاري مداوم را در وزارت صنايع و معادن نچشيده بودند كه اميررضا واعظ‌آشتياني اينگونه از قطع همكاري با وزارت صنايع خبر داد. به نظر مي‌رسد اين بار پاي تغيير و تحولا‌ت مرسوم دولت نهم به وزارت صنايع و معادن باز شده باشد چرا كه هفته گذشته پرويز كاظمي كه در ابتداي فعاليت اين دولت توانسته بود صندلي وزارت رفاه را به خود اختصاص دهد از فعاليت در يكي از زيرمجموعه‌هاي مهم ايران خودروكنار گذاشته شد.

شنيده‌ها حكايت از آن دارد كه موج تغييرات در وزارت صنايع و معادن آغاز شده است و براي تاييد اين موضوع استعفاي اخير واعظ‌آشتياني و بركناري پرويز كاظمي دليل آورده مي‌شود. از سوي ديگر همچنين گفته مي‌شود دخالت‌هايي كه از سوي بعضي مقام‌هاي قدرتمند در وزارت صنايع انجام مي‌شود علت اصلي استعفا و بركناري واعظ‌آشتياني و پرويز كاظمي بوده است. البته بايد به اين موضوع اشاره كرد كه در اين ميان استعفاي واعظ‌آشتياني از سمت خود سر و صداي بيشتري به پا خواهد كرد چرا كه او پس از تجربه حضور در شوراي شهر حامي محمود احمدي‌نژاد، به وزارت صنايع و معادن رفته بود و يكي از مهره‌هاي كليدي در راي اعتماد مجلس به وزارت محرابيان به حساب مي‌آمد. در روز‌هايي كه احمدي نژاد عليرضا طهماسبي، نخستين وزير صنايع و معادن دولت نهم را كنار گذاشته بود، حكم سرپرستي محرابيان در وزارت صنايع و معادن را امضا كرد. در همين مدت واعظ‌آشتياني به عنوان يكي از افراد همسو با دولت نهم لا‌بي‌هاي خود را براي جلب نظر مساعد نمايندگان مجلس هفتم براي وزارت محرابيان آغاز كرد. حضور واعظ‌آشتياني كنار محرابيان در مراسم توديع و معارفه وزير سابق و سرپرست جديد وزارت صنايع و معادن پررنگ‌تر از گذشته احساس شد به‌طوري كه از همان جا گمانه‌زني‌ها حكايت از آن داشت كه در آينده‌اي نزديك واعظ‌آشتياني پست جديدي در وزارت صنايع و معادن خواهد گرفت؛ اتفاقي كه به فاصله چند روز پس از وزارت محرابيان اتفاق افتاد و واعظ‌آشتياني به سمت معاون وزير و رئيس سازمان شهرك‌هاي صنعتي منصوب شد. واعظ‌آشتياني در حال حاضر عضو شوراي مركزي حزب موتلفه اسلا‌مي است و در اين حزب فعاليت مي‌كند و به اعتقاد برخي از كارشناسان موقعيت شغلي او سهم حزب موتلفه در دولت نهم محسوب مي‌شود؛ موضوعي كه واعظ‌آشتياني آن را به صراحت رد مي‌كند: رئيس مستعفي سازمان شهرك‌هاي صنعتي سهم خواهي حزب موتلفه اسلا‌مي از دولت را نيز منطبق بر واقعيت نمي داند و اينگونه به دفاع از حزب منسوب به راست‌گرايان سنتي دفاع مي‌كند: واعظ‌آشتياني كه حضور در فدراسيون دوچرخه سواري را نيز همزمان با معاونت وزارت صنايع و معادن و رياست سازمان شهرك‌هاي صنعتي تجربه كرده است روز گذشته به طور رسمي اعلا‌م كرد كه از سمت خود در وزارت صنايع و معادن كنار خواهد كشيد. او تمام تلا‌ش خود را كرده است تا رفتن او از وزارت صنايع و معادن با جنجال همراه نشود: معاون مستعفي وزارت صنايع و معادن و رئيس سازمان شهرك‌هاي صنعتي هرگونه دلخوري از مسوولا‌ن وزارت صنايع و معادن را نيز نادرست مي‌داند: واعظ‌آشتياني كه تاكنون استعفاي او از سوي وزير صنايع و معادن پذيرفته نشده است حضور مجدد خود در سمت معاونت وزارت صنايع و معادن و رئيس سازمان شهرك‌هاي صنعتي را به كلي رد مي‌كند: وي در بخش ديگري از صحبت‌هايش به ادامه حضور خود در صنعت و ورزش تاكيد مي‌كند:

انتهاي خبر // روزنا - وب سايت اطلاع رساني اعتماد ملي//www.roozna.com
------------

------------
 دوشنبه 25 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن