تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ابتداى هر كتابى كه از آسمان نازل شده، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم است. هر گاه بس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820130611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آواي تلاوت قاريان مصري در ايران طنين‌انداز مي‌شودشحات‌انور امروز در مجلس شوراي اسلامي و شهرداري تهران قرآن تلاوت مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: آواي تلاوت قاريان مصري در ايران طنين‌انداز مي‌شودشحات‌انور امروز در مجلس شوراي اسلامي و شهرداري تهران قرآن تلاوت مي‌كند
گروه فعاليت‌هاي قرآني: «محمود ‌شحات ‌محمد‌انور» قاري برجسته مصري امروز، 24 شهريورماه به ترتيب در نمازخانه مجلس شوراي اسلامي و شهرداري تهران به اجراي برنامه تلاوت قرآن كريم مي‌پردازد.
«مرتضي‌ ملاصالحي» مسئول كميته امور قرآني معاونت اجتماعي ناجا، در گفت‌وگو با خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) با ارايه گزارشي از برنامه‌هاي قاريان مصري مهمان در ايران اسلامي، گفت: ظهر امروز شحات‌انور به دعوت از سوي مجلس شوراي اسلامي در نمازخانه مجلس بعد از نماز ظهر و عصر به تلاوت آياتي از كلام‌الله مجيد خواهد پرداخت.

وي تصريح كرد: اين قاري برجسته مصري ساعت 18 امروز، به دعوت از بسيج شهرداري تهران در نمازخانه شهرداري تهران واقع در خيابان «بهشت» تلاوت خواهد داشت و نيز آواي تلاوت شحات‌انور فردا، 25 شهريورماه ساعت 17 در حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمين «هاشمي رفسنجاني» رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در جلسه اين مجمع طنين‌انداز خواهد شد.

ملاصالحي با اعلام خبر تلاوت شحات‌انور بعداز نماز ظهر و عصر فردا، 25 شهريورماه در صنايع هوايي قدس تهران، تاكيد كرد: شهرستان آران و بيدگل فردا شب بعد از نماز مغرب و عشا به دعوت هيئت متوسلين به امام حسن مجتبي(ع) با حضور بيش از شش هزار علاقه‌مند، ميزبان محمود ‌شحات ‌محمد‌انور قاري برجسته مصري خواهد بود.

مسئول كميته امور قرآني معاونت اجتماعي ناجا در ادامه افزود: عبدالفتاح ‌طاروتي نيز امشب، هم‌زمان با 13 ماه رمضان بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد جامع استان لرستان به اجراي برنامه تلاوت قرآن كريم خواهد پرداخت.

ممدوح جوده‌سعد امروز ميهمان استان‌هاي كهكيلويه و بويراحمد و فارس خواهد بود

وي با اشاره به تلاوت قرآن صبح امروز توسط ممدوح ‌جوده‌سعد در نمازخانه ستاد فرماندهي انتظامي استان كهگيلويه‌ و بويراحمد، عنوان كرد: آواي تلاوت اين قاري برجسته مصري بعدازظهر امروز در شهرستان كازرون از توابع استان فارس طنين‌انداز خواهد شد.

ملاصالحي تصريح كرد: ممدوح ‌جوده‌سعد شنبه، 23 شهريورماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد «جامع صاحب‌الزمان(عج)» استان كهكيلويه ‌و بويراحمد به تلاوت آيات وحي پرداخت و نيز در همان‌روز بعد از نماز مغرب و عشا آواي تلاوت استادان؛ شحات‌انور در مسجد امام حسن(ع) واقع در محله نازي‌آباد تهران و طاروتي در مسجد جامع ايلام گوش‌نواز شد.

مسئول كميته امور قرآني معاونت اجتماعي ناجا با ارائه گزارشي از تلاوت‌هاي قاريان مصري در روز جمعه، 22 شهريورماه عنوان كرد: در اين روز شحات‌انور در نماز جمعه استان كرمانشاه به تلاوت قرآن كريم پرداخت و بعد از نماز مغرب و عشا در محفل انس با قرآن مسجد الغدير كرمانشاه حاضر و تلاوتي ماندگار اجرا كرد، همچنين ساعت 23 همان شب در صدا و سيماي استان كرمانشاه به صورت پخش زنده به اجراي برنامه تلاوت قرآن كريم پرداخت.

وي با اعلام خبر تلاوت عبدالفتاح طاروتي روز جمعه، 22 شهريورماه در مسجد جامع كردستان در بين بيش از سه‌ هزار مشتاق، اظهار كرد: ممدوح جوده‌سعد نيز قبل از ظهر روز جمعه، 22 شهريورماه در جمع قاريان و عموم مردم استان فارس در سالن اداره اوقاف و امور خيريه اين استان به تلاوت آياتي از قرآن كريم پرداخت.

ملاصالحي تصريح كرد: شميم تلاوت جوده‌سعد حدود ساعت 14 جمعه، 22 شهريورماه در نمازخانه ستاد فرماندهي انتظامي استان فارس به مشام مخاطبان رسيد و جمعه شب بعد از نماز مغرب و عشا نيز در مسجد جامع شهرستان سپيدان از توابع استان فارس برنامه تلاوت آياتي از قرآن كريم داشت.

قاري برجسته مصري در صحن حرم مطهر امام رضا(ع) به تلاوت پرداخت

مسئول كميته امور قرآني معاونت اجتماعي ناجا اظهار كرد: پنجشنبه، 21 شهريورماه بعد از نماز مغرب و عشاء محمود شحات‌انور در داخل صحن حرم مطهر امام رضا(ع) در ميان جمع كثيري از زائران آن حضرت به تلاوت پرشوري از آيات قرآن كريم پرداخت.

وي در پايان يادآور شد: صوت قرآن عبدالفتاح طاروتي نيز پنجشنبه، 21 شهريورماه بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد عباسيه جولان در استان همدان طنين‌انداز شد همچنين در همان روز ممدوح جوده‌سعد بعد از نماز مغرب و عشا در مسجد سيدالشهدا تهران به تلاوت قرآن كريم پرداخت.

يادآوري مي‌شود، اين سه قاري قرآن ممتاز مصري تا 19 ماه مبارك رمضان در ايران حضور دارند و در اين مدت به تمام استان‌هاي كشور سفر خواهند كرد و در محافل انس با قرآن كريم به اجراي برنامه مي‌پردازند.
 يکشنبه 24 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن