تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820511594




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفت و گو با فارس دزفولي: عملكرد عنايت بسيار ضعيف است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در گفت و گو با فارس دزفولي: عملكرد عنايت بسيار ضعيف است
خبرگزاري فارس: پيشكسوت داوري فوتبال گفت: عملكرد مسعود عنايت به عنوان رئيس كميته داوران بسيار ضعيف است.


هادي دزفولي در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاري فارس، اظهار داشت: داوران ايراني دلخوش نيستند زيرا فقط افرادي كه نامشان در فهرست داوران ممتاز قرار دارد براي قضاوت به مسافرت خارج از كشور مي‌روند در حالي كه رئيس كميته داوران بايد با كشورهاي همسايه مثل تركيه رابطه برقرار كند و ما تبادل داور داشته باشيم.
وي افزود: عملكرد مسعود عنايت به عنوان رئيس كميته داوران بسيار ضعيف است. او بيشتر براي تدريس به خارج مي‌رود و به كميته داوران اشراف كامل ندارد. عنايت هم اكنون بايد پاسخگوي افكار عمومي باشد؛ اما در اسپانيا به سر مي‌برد. رئيس كميته دوران بايد حضور فيزيكي هم داشته باشد.
دزفولي ادامه داد: كميته داوران بايد توسط 5 نفر صاحب نظر كه مسئوليتي ندارند و قصد مسافرت هم ندارند، اداره شود.
اين داور پيشكسوت با انتقاد از ناظرين داوري عنوان كرد: متاسفانه ناظران داوري ما هم كاربلد نيستند. بايد از 20 ناظر تست گرفته شود تا مشخص شود كداميك مي‌توانند با اختلاف يك تا دو درصدي عملكرد داور را مورد نقد قرار دهند.
دزفولي در مورد مسعود مرادي گفت: او يكي از داوران بين المللي فوتبال ما است كه من او را به فارق بوزو رئيس داوران وقت كنفدراسيون فوتبال آسيا معرفي كردم و امروز متوجه شدم نبايد اين كار را مي‌كردم و مرتكب اشتباه شدم. مرادي اين امر برايش مشتبه شده كه جز بهترين داوران است؛ اما اين مسئله واقعيت ندارد. او به غلط حمايت مي‌شود و رسانه هاي گروهي بي مورد او را بزرگ كرده اند.
وي افزود: بايد چند داور بي حاشيه كه خودشان را بزرگ جلوه نمي‌دهند را مورد حمايت قرار داد. من 4 مسابقه را به مرادي ياد آوري كردم كه او نتيجه آن ديدارها را تغيير داده است. بازي ابومسلم و صبا باتري در فينال جام حذفي، پرسپوليس و سپاهان در فينال جام حذفي، پرسپوليس و مس كرمان و استقلال و ذوب آهن با اشتباهات مرادي نتيجه اش تغييير كرده است و طبق قانون داوري كه چنين عملي مرتكب شود سه امتياز از ده امتيازش كسر مي‌شود.
دزفولي تاكيد كرد: اعتراف به اشتباه باعث بزرگي آدم مي‌شد؛ اما مرادي حاضر به پذيرش اشتباهش نيست.
انتهاي پيام/
 يکشنبه 24 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 192]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن