تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820718273




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سالن كنفرانس رسانه‌اي شهيد صارمي در ورزشگاه حافظيه شيراز افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سالن كنفرانس رسانه‌اي شهيد صارمي در ورزشگاه حافظيه شيراز افتتاح شد
داخلي. ورزشي. فوتبال.

سالن كنفرانس مطبوعاتي و رسانه‌اي شهيد محمود صارمي بطوررسمي در ورزشگاه حافظيه شيراز افتتاح شد.

شهيد محمود صارمي خبرنگار ايرنا هفدهم مرداد ماه سال ‪ ۱۳۷۷‬در افغانستان به دست متحجران طالبان به شهادت رسيد.

به‌گزارش روز يكشنبه خبرنگار ايرنا، اين سالن جديد كه بر اساس آيين نامه ليگ برترفوتبال ساخته‌شده‌است داراي تجهيزات‌ارسال خبرهمانندفاكس، كامپيوتر، دستگاه‌هاي صوتي مي‌باشد كه مي‌تواند به بيش از‪ ۳۰‬خبرنگار خدمات دهد.

رييس هيات فوتبال فارس در اين‌باره به خبرنگار ايرنا گفت : در راستاي اطلاع رساني دقيق و به موقع مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي ايران يك سالن كنفرانس مطبوعاتي به نام شهيد محمود صارمي خبرنگار خبرگزاري جمهوري اسلامي كه در راه آرمان‌هاي انقلاب اسلامي جانش را در افغانستان فداي اطلاع رساني كرد نام‌گذاري شده است.

سيد محمد هادي آيت اللهي افزود: در اين سالن امكاناتي از سوي كميته مطبوعات هيات فوتبال فارس فراهم شده است تا خبرنگاران رسانه‌هاي مختلف كه براي تهيه خبر به ورزشگاه مي‌آيند براحتي بتوانند خبرهاي خود را تهيه و به موقع ارسال نمايند.

وي اضافه كرد: شرايط بگونه‌اي است كه براي فوتبال فارس كه در طرح آسيا ويژن و در اجراي آن در آسيا نمونه شناخته‌شده‌بايستي كاري كنيم تاامكانات حرفه‌اي موردنياز در ورزشگاه حافظيه هم براي تماشاگران و هم براي تيم‌هاي ميهمان و ميزبان فراهم شود.

عضو هيات رييسه فدراسيون فوتبال ادامه داد: ساختمان ويژه (‪ (VIP‬ورزشگاه حافظيه‌كه چند سال گذشته به دليل تنگناهاي مالي تا حد فونداسيون نيمه كاره مانده بود نيز با حمايت اداره كل تربيت بدني فارس و مسوولان اين استان مجددا آغاز به كار كرد و ساخت آن نيز به سرعت ادامه دارد.

وي گفت:براي خبرنگاران رسانه‌ها كارت ويژه‌اي صادر شده است كه بر اساس آن مي‌توانند در تمام ورزشگاه‌هاي كشور وارد شوند و لازم است خبرنگاران در نگهداري اين كارت كه به تاييد سازمان تربيت بدني رسيده است كوشا باشند چرا كه به هيچ عنوان كارت المثني صادر نخواهد شد.

آيت‌اللهي افزود:باشگاه‌هاي برق و مقاومت سپاسي كه اين ورزشگاه در اجاره آنها مي‌باشد لازم است نسبت به پرداخت اجاره خود اقدام نمايند تا بر اين اساس امكانات رفاهي بيشتري براي علاقه مندان در ورزشگاه حافظيه تدارك ديده شود.

وي گفت: قرار گرفتن تيم فوتبال برق شيراز در صدر جدول مسابقات فوتبال ليگ برتر باعث شده است تا تماشاگراني زيادي از مسابقات ليگ ديدن نمايند و و قطعا با درخشش تيم‌هاي برق و مقاومت سپاسي و ادامه روند اين موفقيت ها شاهد استقبال بيشتري از تماشاگران خواهيم بود.

آيت اللهي افزود:اكنون كه تيم برق شيراز در صدر جدول قرار دارد كار اين تيم در ادامه مسابقات سخت تر مي‌باشد چرا كه تيم‌ها براي ديدار با صدرنشين تدارك ويژه‌اي مي‌بينند و اميدوارم بازيكنان تيم برق دچار غرور نشوند و اين روند رو به رشد خود تا پايان مسابقات ادامه دهند و در پايان نيز هر دو نماينده فارس درليگ برتربه جايگاهي كه سالهاست فوتبال فارس در انتظار آن است دست يابند.

وي همچنين درموردكمبودفضابراي پارك خودروهادراطراف ورزشگاه‌از تماشاگران در خواست كرد حتي الامكان از آوردن وسايل نقليه شخصي خودداري نمايند و سعي كنند با خودروهاي ويژه جابجايي مسافر خود رابه‌ورزشگاه برسانندتا آنها نيز دغدغه‌اي براي پارك خود رو نداشته باشند.ك/‪۳‬
 يکشنبه 24 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 271]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن