تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منافق به آنچه مؤمنان بواسطه آن خوشبخت مى‏شوند، ميلى ندارد، ولى خوشبخت سفارش به تق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819717302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس كل دادگستري استان گلستانمهمترين رسالت پايگاههاي مقاومت ادارات ترويج فرهنگ ايثارگري و شهادت است


واضح آرشیو وب فارسی:موج: رئيس كل دادگستري استان گلستانمهمترين رسالت پايگاههاي مقاومت ادارات ترويج فرهنگ ايثارگري و شهادت است
خبرگزاري موج - فاضليان گفت: فرهنگ ايثارگري يادگار بسيار ارزشمندي از فرزندان دلاور اين سرزمين است كه توانستند تابلوهاي بسيار زيبايي از فداكاري و ايثار را خلق كنند و مهمترين رسالت پايگاههاي مقاومت بسيج ادارات در اين راستا ترويج فرهنگ ايثار و شهادت است.
به گزارش موج، احمد فاضليان در نشست با اعضاي شوراي پايگاه بسيج شهيد قدوسي دادگستري كل استان گلستان كه با حضور سرهنگ پاسدار پايين محلي فرمانده پايگاههاي مقاومت بسيج ادارات استان در سالن اجتماعات دادسگتري برگزار شد فرهنگ ايثارگري و شهادت را رمز پايداري ملت و نهضت بزرگ اسلامي دانست و تصريح كرد: در ارزيابي از عملكرد پايگاههاي مقاومت بسيج بايد ببينيم چقدر در توسعه و ترويج فرهنگ ايثار و شهادت خوب عمل كرده ايم.
به گفته وي؛ مهمترين سالت مديريت يك مجموعه سالم سازي محيط كاري در آن مجموعه و تربيت فكري و اعتقادي كاركنان آن است.
وي اظهار داشت: جهت دستيابي به اهداف سازماني بايد به عاملي انساني و تربيت آن توجه كافي داشته باشيم زيرا تجربه نشان مي دهد كه آنچه در سلامت يك دستگاه موثر است ايمان و اعتقاد عوامل آن مجموعه است.
وي با اشاره به اينكه تشكيلات دادگستري مجموعه اي حساس است كه سرنوشت جان و مال و نواميس مردم در اختيار اين مجموعه است خاطر نشان كرد: براي داشتن تشكيلات سالم بايد روحيه ايمان و تقوا را در بين كاركنان دستگاه قضايي تقويت كنيم و كاركنان دستگاه قضايي بايد الگو و نمونه باشند زيرا سرنوشت مردم در اختيار اين تشكيلات است.
رئيس كل دادگستري استان گلستان در ادامه از ديگر وظايف شوراي پايگاه بسيج دادگستري استان را ترويج فرهنگ عفاف و حجاب، نظارت و برنامه ريزي در امور فرهنگي و تعميق ارزشها و باورهاي ديني عنوان كرد.
وي تعداد ايثارگران در دستگاه قضائي استان را در حدود 280 نفر عنوان كرد و افزود: مجموعه ايثارگران دادگستري استان با منش ، رفتار و اخلاق خود نقش اساسي را در ترويج فرهنگ ايثارگري و شهادت ايفاء مي كنند.
فاضليان مهمترين صفات انسان هاي مومن را ايثار و از خود گذشتگي برشمرد و يادآور شد: همه اين صفات نيك مثل ايمان، تقوا، ايثار و از خود گذشتگي و همه صفات پسنديده و الهي را در فرهنگ ايثارگري و بسيجي مي توانيم ببينيم.
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن