تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819882719




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ژرمن ها جديدترين محصولات الكترونيكي شان را رونمايي كردند؛ از راديوي ترانزيستوري تا تلويزيون مسطح


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: ژرمن ها جديدترين محصولات الكترونيكي شان را رونمايي كردند؛ از راديوي ترانزيستوري تا تلويزيون مسطح
در سال 1924 هنگامي كه نمايشگاه بين المللي مخابرات در برلين برپا شد، تنها دستگاههاي مخابراتي و صوتي در آن ارائه شدند و

راديوهاي لامپي و ترانزيستوري بيش از هرچيز توجه بازديدكنندگان را به خود جلب كردند. اما در سالهاي بعد، نوع مصنوعاتي كه در نمايشگاه عرضه مي شد، بسرعت تنوع يافت. يك سال راديوهاي مجهز به «اف ام» در مركز توجه قرار گرفتند، سال ديگر تلويزيونهاي قابل حمل به عنوان مدرن ترين پديده شناخته شدند و بعدها تلويزيونهاي رنگي، ابزارهاي كنترل از راه دور، سي دي و دي وي دي نگاهها را به خود جلب كردند.
محل برپايي نمايشگاه نيز در فاصله سالهاي 1924 تا 1971 چندين بار تغيير يافت و به دوسلدورف، فرانكفورت و اشتوتگارت منتقل شد. اما در سال 1971 تصميم گرفته شد كه اين نمايشگاه براي هميشه در برلين برگزار شود. تا سه سال پيش، نمايشگاه بين المللي مخابرات هر دو سال يك بار برپا مي شد، اما از آن پس، تصميم به برگزاري همه ساله آن در پاي برج مخابراتي برلين گرفته شد. اين برج كه اكنون به برج تلويزيوني معروف است، در نزديكي ميدان الكساندر پلاتس واقع شده، كه تا پيش از وحدت دو آلمان، در حوزه آلمان شرقي قرار داشت. امسال بار ديگر تلويزيونها و نمايشگرهاي مسطح ال سي دي و پلاسما، مهمترين جايگاه را در نمايشگاه بين المللي مخابرات به خود اختصاص داده اند. در عين حال، با توجه به بحران جهاني انرژي، عرضه كنندگان كالاها مي كوشند توجه بازديدكنندگان را به مصرف انرژي كم توليدات خود جلب كنند.
دستگاههاي الكترونيكي خانگي، دفتري و حتي سرگرم كننده، در شمار كالاهايي هستند كه به فراواني در اين نمايشگاه عرضه مي شوند. ضمناً نمايشگاه بين المللي مخابرات، محلي نيز براي تفريح و سرگرمي هم خواهد بود. مجريان برنامه هاي تلويزيوني، هنرپيشگان، آشپزهاي سرشناس و گروههاي موسيقي آلماني و غيرآلماني، با اجراي برنامه هاي رنگارنگ، زمينه نشاط و سرگرمي بازديدكنندگان را فراهم خواهند كرد.
كريستيان گوكه، رئيس نمايشگاه برلين مي گويد: «ما به مدت پنج روز هر روز روي صحنه اي كه در محل باغ تابستاني ايجاد شده است، برنامه هاي هنري ارائه خواهيم داد.»
به گفته رئيس انجمن وسايل ارتباطات و سرگرمي الكترونيكي، بر تنوع كالاهاي ارائه شده در نمايشگاه، همواره افزوده مي شود. امسال تلويزيونهاي مسطح، سينماهاي خانگي، دوربينهاي ديجيتال و ويژه ارتباطات رايانه اي، در كنار وسايل خانگي الكترونيكي جديد نشسته اند. به اين ترتيب، بازديدكنندگان مي توانند با تازه هاي الكترونيكي براي آشپزخانه، اتاق نشيمن و دفتر كار خود يك جا آشنا شوند. امسال برنامه هاي ويژه اي نيز براي خانواده ها، دانش آموزان و دانشجويان سازمان دهي شده است. از جمله دانش آموزان و دانشجويان مي توانند با تازه ترين فناوريهاي الكترونيكي آشنا شوند و دستگاه ها را شخصاً مورد آزمايش قرار دهند.
بنا به اظهار رئيس نمايشگاه برلين، نمايشگاه بين المللي مخابرات، محلي است براي تلاقي رسانه هاي گروهي، صاحبان صنعت و مصرف كنندگان عادي. علاقه مندان به بازديد از اين نمايشگاه مي توانند كارت ورودي روزانه آن را از شعبه هاي راه آهن و باجه هاي فروش بليت قطار شهري برلين بخرند.
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن