تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس دوست دارد خداوند هنگام سختى ها و گرفتارى ها دعاى او را اجابت كند، در هنگام آ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820493038




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فرماندار رباط كريم با عملكرد مثبت باعث خوشبيني صنعتگران به دولت شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فرماندار رباط كريم با عملكرد مثبت باعث خوشبيني صنعتگران به دولت شد
جمعي از صاحبان صنايع شهر صنعتي پرند روز پنج شنبه در مراسم بازديد فرماندار رباط كريم از اين شهر اظهار داشتند: فرماندار رباط كريم با عملكرد مثبت خود در بخش صنعت اين شهرستان باعث خوشبيني صاحبان صنايع و صنعتگران رباط كريم به عملكرد دولت شد.


به گزارش خبرنگار ايرنا ،يكي از صنعتگران شهر پرند گفت : در بدو ورود به اين شهر صنعتي با مشكلات و معضلات عديده اي مواجه بوده ايم به طوري كه در برخي موارد ادامه فعاليت در اين شهرستان امكان پذير نبود.
مهندس مهران اكبري در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: صنعتگران تمام فكر و ذهنشان به نتيجه رساندن فعاليت صنعتي خود و ارائه خدمت به مملكت و مردم بوده اما مشكلاتي كه برسر راه صنعتگران ايجاد مي شد راه حلي جز اتمام فعاليت باقي نمي ماند.
يكي ديگر از صنعتگران رباط كريمي گفت : با توجه به شرايط موجود در بخش صنعت كشور كه ناگزير صنعت رباط كريم را نيز تحت تاثير خود قرار داده است به جرات مي توان گفت اگر تلاشهاي و پيگيري فرماندار نبود قطعا بخش صنعت اين شهرستان به شرايط فعلي دست نمي يافت .
مهندس علي پرويزي افزود: اگر شرايط مديريت كنوني با مديريت گذشته اين شهرستان را مقايسه كنيم بايد اذعان داشت كه پيگيري و نحوه تعامل مجموعه فعلي رباط كريم با بخش صنعت اين شهرستان بسيار رضايت بخش است .
مهندس رحيم اكبري ،مدير عامل شركت بادبند گفت : متاسفانه يكي از معضلاتي كه در گذشته وجود داشت بحث هاي مالي كه همواره گريبان گير صنايع اين شهرستان بود اما از زمان تصدي مديريت جديد اين مشكل به طور 100 درصد رفع گرديده است .
يكي ديگر از صنعتگران گفت : انجام برخي اقدامات توسط بعضي از مسوولان در شهرستان رباط كريم باعث ايجاد بدبيني صاحبان صنايع به مجموعه هايي دولتي و در راس خود دولت شده بود كه خوشبختانه در يك سال اخير به واسطه تغيير مديريت آرامش و اطمينان خاطر در اين بخش حاكم شده است .
مهندس مرتضي گرشاسبي ادامه داد: با توجه به اينكه بزرگترين دغدغه صنعتگران توليد و در كنار آن اشتغال است ،پيگيري ها شخصي فرماندار براي رفع اين دغدغه ها و مشكلات موجود دراين بخش اميدواري بخش صنعت به دولت و دولتمردان شده است .
رييس هيات امناي شهر صنعتي پرند نيز گفت : صنعتگران با سياست رابطه خوبي ندارد و آنچه كه امروز از زبان صاحبان صنعت در اين مجموعه بيان شد كلامي جز واقعيت درون آنها نيست .
مهندس نعيم شجاع الدين افزود: متاسفانه در گذشته مسوولان مرتبط تنها در كلام و گفتار و مصاحبه ها اظهار مي داشتند پيگير رفع مشكلات هستند در حالي كه اين اظهارات بعد از مدت زمان كوتاه تبديل به وعده هاي پوچ مي شد.
به گفته وي ، با توجه به اينكه يكي از اركان توسعه در جوامع رشد و توسعه بخش صنعت است متاسفانه هيچ بهايي به اين بخش در رباط كريم داده نمي شد اما در حال حاضر وضعيت تغيير كرده و صاحبان صنايع با آرامش خاطر بيشتري به فعاليت خود مي پردازند .
رباط كريم با 650 هزار نفر جمعيت داراي سه شهرك صنعتي بزرگ و بيش از دو هزار واحد صنعتي بزرگ و كوچك مي باشد.ك/2
تهرام /7243/1354 / 1645
 پنجشنبه 21 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 714]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن