تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820680962




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

محمد سرير: انتخاب مديرعامل خانه‌موسيقي تعاملي بين اعضا هيات مديره است


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: محمد سرير: انتخاب مديرعامل خانه‌موسيقي تعاملي بين اعضا هيات مديره است
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: فرهنگ و هنر - موسيقي

محمد سرير گفت: انتخاب مديرعامل جديد خانه موسيقي تعاملي بين اعضاي هيأت مديره است.

يكي از اعضا هيأت‌مديره خانه موسيقي درباره آن‌كه مديرعامل جديد از ميان اعضاء انتخاب مي‌شوند يا خارج از آن به خبرنگار موسيقي خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: اين مسأله به تصميم كل اعضاي هيأت‌مديره مربوط است، چنان‌كه روند فعاليت‌هاي گذشته نشان مي‌دهد در انتخابات جديد نوعي تأييد بر كارها وجود دارد. ضمن اين‌كه مديرعامل گذشته هم جزء منتخبين با رأي بالايي در مجمع عمومي بود بنابراين هيأت مديره جديد بايد برنامه‌هاي آينده را براساس ديدگاه‌هايي تنظيم كنند كه طبعا مديرعامل هم در همان راستا بايد انتخاب شود.

عضو هيأت‌مديره خانه موسيقي در پاسخ به آن‌كه اين امكان وجود دارد كه مديرعامل خارج از اعضا انتخاب شود؟ تصريح كرد: بله، چراكه در اساسنامه هيچ محدوديتي در اين زمينه وجود ندارد.

سرير در ادامه افزود: اين مسأله تعاملي است بين اعضاي هيأت‌مديره كه بايد در اين زمينه صحبت كنند، در هر صورت چون نوربخش (مديرعامل قبلي) نيز با رأي بالايي انتخاب شده به هرحال نظر مثبتي بر روي او حتما وجود دارد.

وي درباره ارزيابي از عملكرد و فعاليت خانه موسيقي اذعان كرد: البته موارد مختلفي در مجمع عمومي داده شده و مورد تأييد اعضا نيز قرار گرفت و ما در واقع حركتي را طي يك دهه شروع كرديم و اين فقط براي تثبيت خانه موسيقي است كه بتواند در جامعه، شناختي از آن باشد و تعامل و ارتباطات خود را با بخش فرهنگي برقرار كند.

اين آهنگساز معتقد است: خانه موسيقي درحال حاضر وضع تثبيت‌شده‌تري دارد و ما شوراي عالي خيلي قوي داريم كه نظارت كلي روي فعاليت‌ها دارند و به نظر من در دوره‌هاي آينده اين‌گونه فعاليت‌ها مي‌تواند سرعت بگيرد و شتاب بيشتري نسبت به گذشته داشته باشد.

سرير درباره اين‌كه آيا اهداف مشخصي در نظر گرفته شده است؟ اظهار داشت: اهداف هيأت‌مديره يا خانه موسيقي همان مسايلي است كه در اساسنامه وجود دارد، منتهي اين‌ها همه نمي‌تواند در يك دوره جامه عمل بپوشاند و اهداف خيلي‌بلند مدتي است كه شايد حدود 45 مورد در اين‌باره ذكر شده بنابراين در هر بخش و مقطعي كه ميسر باشد اقدام خواهد شد.

انتهاي پيام
 چهارشنبه 20 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن