تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820272915




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
خسارت سنگين توفان به خوزستان

دبيرستاد حوادث غيرمترقبه استان خوزستان گفت: توفان در استان خوزستان خسارت سنگيني برجاي گذاشته است.
شاپور رستمي در گفت وگو با ايسنا، با بيان اين كه در حال حاضر حدود 100 روستا در اين استان در خاموشي به سر مي برند، گفت: مسوولان ذيربط در حال برطرف كردن مشكلات هفت شهر و 100 روستاي اين استان هستند.
وي با اشاره به اين كه توفان در استان خوزستان تلفات جاني نداشته است، افزود: ميزان خسارت هاي احتمالي در دست بررسي است.
دبيرستاد حوادث غيرمترقبه استان خوزستان، از آمادگي تيم هاي امدادي در مناطق حادثه ديده براي كمك و امداد رساني به حادثه ديدگان خبرداد.

هواي گيلان در 24 ساعت آينده تمام ابري است

كارشناس اداره كل هواشناسي گيلان هواي اين استان را در 24 ساعت آينده كاملا ابري و با بارش احتمالي باران پيش بيني كرد.
رضا كوثري در گفت وگو با فارس افزود: هواي شهرستان بندر انزلي كمي تا قسمتي ابري با احتمال رگبار، رعد و برق و با وزش باد از سمت جنوب شرقي به سمت جنوب غربي پيش بيني مي شود.
وي ادامه داد: حداقل و حداكثر دما 24 تا 27 درجه سانتي گراد و حداقل و حداكثر رطوبت 70 تا 96 درصد در بندر انزلي است.
وي در پايان گفت: حداقل و حداكثر دما 22 تا 28 درجه سانتي گراد و حداقل و حداكثر رطوبت 62 تا 98 درصد در رشت است.

توزيع 90 تن مرغ منجمد در استان مركزي

معاون توليدات دامي سازمان جهاد كشاورزي استان مركزي از توزيع 90 تن مرغ منجمد با هدف تنظيم بازار و ارائه گوشت مرغ به قيمت مناسب خبر داد.
علي ابراهيمي در گفت وگو با فارس افزود: كار توزيع مرغ منجمد از اول ماه مبارك رمضان در نقاط مختلف استان آغاز شده است.
وي با بيان اينكه 90 تن مرغ منجمد ديگر نيز اكنون در اين مركز آماده توزيع است، تصريح كرد: از مجموع مرغ توزيعي بيش از 50 تن در سطح شهرستان هاي استان و مابقي در اراك توزيع شده است.
معاون توليدات دامي سازمان جهاد كشاورزي استان مركزي گفت: توزيع اين مواد پروتئيني با توجه به نياز شهروندان تا پايان ماه مبارك رمضان ادامه دارد.

برگزاري نخستين مدرسه بين المللي
اطلاعات كوانتومي ايران در كيش

نخستين مدرسه بين المللي تابستاني اطلاعات كوانتومي ايران از 23 شهريور ماه تا ششم مهرماه سال جاري در جزيره كيش برگزار مي شود.
به گزارش فارس به نقل از روابط عمومي سازمان منطقه آزاد كيش، در اين رويداد علمي بيش از 67 نفر كه بيشتر آنان از دانشجويان دكتري و كارشناسي ارشد دانشگاه هاي داخلي و خارجي هستند، شركت مي كنند.
بر اساس اين گزارش، حدود يك چهارم از اين شركت كنندگان از كشورهاي آلمان، ايتاليا، كانادا، انگلستان، ژاپن، هند، پاكستان، آمريكا، مكزيك، بلژيك، الجزاير، اسلواكي و اسپانيا هستند.
در اين مدرسه تابستاني موضوعاتي از جمله نظريه اطلاعات كوانتومي ساخت كامپيوترهاي كوانتومي، شبكه هاي كامپيوترهاي كوانتومي، در هم تنيدگي در سيستم هاي بس ذره اي آنگوريتم هاي كوانتومي، مخابرات كوانتومي، روش اپتيك كوانتومي و رمزنگاري كوانتومي مورد بحث و بررسي قرار مي گيرد.
آشنايي محققان و دانشجويان تحصيلات تكميلي رشته كوانتومي با مباني اين موضوع، بررسي آخرين پيشرفت هاي اين رشته، افق هاي ساخت كامپيوترهاي كوانتومي در عرصه آزمايشگاه و علمي كردن پروتكل هاي انتقال اطلاعات كوانتومي از جمله اهداف اين دوره بين المللي اعلام شده است.

بهره برداري از 7 پروژه صنايع غذايي و مرغداري در صومعه سرا

مدير جهاد كشاورزي صومعه سرا از بهره برداري 7 پروژه صنايع غذايي و مرغداري در اين شهرستان خبر داد.
وحيد مهدوي در گفت وگو با فارس در صومعه سرا افزود: براي اين تعداد پروژه بالغ بر يك هزار و 820 ميليون ريال اعتبار هزينه شده است.
وي پروژه هاي مذكور را شامل كارخانه خوراك دام، بسته بندي مواد غذايي، كارخانه برنج كوبي، تعاوني ها توليد روستا و مرغداري ها عنوان كرد كه در هفته دولت امسال به بهره برداري رسيده است.
مهدوي اظهار داشت: با راه اندازي اين پروژه ها 39 نفر به طور مستقيم داراي شغل شدند ضمن اينكه يك هزار و 450 نفر كشاورز نيز از مزاياي تشكيل تعاوني هاي توليد بهره مند خواهند شد.

خشكسالي و سرمازدگي 50 درصد
محصولات كرج را از بين برد

رييس توليدات گياهي اداره جهاد كشاورزي كرج گفت: خشكسالي و سرمازدگي باعث از بين رفتن 50 درصد از محصولات كشاورزي شهرستان كرج شده است.
به گزارش مهر در كرج، حامد نعيمي، صبح در جمع مسوولان منابع طبيعي، جهاد كشاورزي و آبفا اظهار داشت: امسال از دو هزار و 300 هكتار زمين زيركشت گندم بيش از 9 هزار و 200 تن محصول برداشت شده كه نسبت به زمان مشابه در سال گذشته حدود 50 درصد كاهش داشته است به طوري كه پارسال 15 هزار تن محصول برداشت شد.
وي افزود: قيمت تضميني خريد گندم از سوي دولت 280 تومان اعلام شده بود كه در بازار آزاد تا 340 تومان نيز خريداري مي شد و اين امر باعث شد تا كشاورزان تمايل داشته باشند محصولات خود را در بازار آزاد بفروشند.
 سه شنبه 19 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن