تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را رها مكن حتى اگر بعدش شعر باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820281782




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بهمن ماه سال جاري انقلاب به برترين شاعران و نويسندگان كودك و نوجوان جايزه مي دهد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بهمن ماه سال جاري انقلاب به برترين شاعران و نويسندگان كودك و نوجوان جايزه مي دهد
بخش ويژه انقلاب اسلامي و امام خميني (ره) در سيزدهمين جشنواره كتاب كودك و نوجوان، بهمن ماه امسال به برترين شاعران و نويسندگان كودك و نوجوان جايزه مي دهد


اين جشنواره، چند سالي است كه هر دو سال يك بار برگزار مي شود.
به گزارش خبرنگار ايرنا ، در بخش ويژه انقلاب اسلامي و امام خميني (ره) اين جشنواره، داوران از ميان آثار مكتوب توليد شده با موضوع امام خميني (ره) و انقلاب اسلامي، در رشته هاي داستان و شعر كودك و نوجوان، كتاب هاي برتر را معرفي كرده و از پديدآورندگان اين آثار تقدير مي شود .
اين بخش ويژه، امسال به خاطر سي سالگي پيروزي انقلاب اسلامي ايران در جشنواره كتاب كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان راه اندازي شده است.
همچنين آثار برگزيده مكتوب در چهار رشته شعر، داستان تاليفي، داستان ترجمه ‌اي و گرافيك در اين جشنواره بررسي و معرفي مي شوند.
از ناشران، نويسندگان، مترجمان، شاعران و هنرمندان عرصه تصويرگري و گرافيك در حوزه كتاب كودك خواسته شده سه نسخه از هر يك از آثار خود را كه سالهاي 1385 و 1386 منتشر شده ، تا پانزدهم مهر ماه سال جاري به دبيرخانه جشنواره ارسال كنند . اين جشنواره بهمن ماه امسال با دبيري "جعفر ابراهيمي نصر" شاعر و نويسنده كودك و نوجوان برگزار خواهد شد .
 سه شنبه 19 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 153]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن