تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):يك عالم برتر از هزار عابد و هزار زاهد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820133090




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

کی روش: مشکلاتم با فدراسیون را رسانهای نمیکنم


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: ورزش>فوتبال -اردوی تدارکاتی تیم ملی فوتبال ایران از چهارشنبه هفته گذشته در لوی پرسدورف منطقهای واقع در 170 کیلومتری وین پایتخت اتریش آغازشده است.



این اردو شامل تمرینهای تاکتیکی و بدنسازی است که بیشتر تمرینهای تاکتیکی زیرنظر کارلوس کی روش انجام میشود و مک درموت وظیفه گرم کردن بازیکنان و حضور در سالن بدنسازی همراه با ملی پوشان را بر عهده دارد. دروازهبانهای تیم ملی هم زیرنظر دن گاسپار تمرینهای اختصاصی را پشت سر میگذارند. جلسات تمرینی تیم ملی هر روز بهصورت منظم دنبال میشود و شاگردان کی روش خودشان را برای بازی دوستانه با متالیست خارکوف آماده میکنند. این تیم، تیم سوم لیگ اوکراین است و در لیگ اروپا حضور دارد. این دیدار طبق برنامه روز دوشنبه برگزار خواهد شد.

البته یک دیدار تدارکاتی هم برای روز 18 تیر ازسوی کادر فنی پیشبینی شده که احتمال دارد دیداری درون اردویی میان بازیکنان حاضر در اردو باشد. تیم ملی 19تیر به ایران بازخواهد گشت تا خود را برای دیدار دوستانه با ماداگاسکار و 2دیدار رفت و برگشت با مالدیو در مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 آماده کند. وش هم در صحبتهایی که در تمرین روز پنجشنبه با بازیکنان داشت خطاب به آنها گفت:« اگر بازیکنی احساس آسیب دیدگی میکند حتما به من یا سایر اعضای کادر فنی یا پزشکان تیم اعلام کند و با ما حرف بزند. ما به اینجا نیامدهایم که پس از یک یا 2جلسه تمرین چند بازیکن آسیب دیده داشته باشیم بلکه اینجا هستیم تا شما را به مرز آمادگی برای مسابقاتی که درپیش داریم برسانیم. »

جادوگر نیستم

چند روز قبل از پرواز تیم ملی به اتریش، شایعاتی در مورد اختلاف کی روش با فدراسیون فوتبال در مورد مسائل مالی مطرح شد و برخی میگویند این مربی درخصوص موارد دیگری هم با فدراسیون مشکل دارد. وش اما میگوید: «وقتی بحث فوتبال و تیم ملی به میان میآید تعهد و وظیفهام است که صادقانه پاسخ دهم. مسائل مالی جزیی از زندگی شخصی من محسوب میشود که نمیتوانم درخصوص آن صحبت کنم. من نیازی نمیبینم که این مسائل را رسانهای کنم.» او ادامه میدهد:

« مطمئن باشید اگر روزی فدراسیون از کار من راضی نباشد عذر من را خواهد خواست چون برای مسائل فنی و ارتقای پیشرفت فوتبال به ایران آمدهام. فلسفه مربیگری من با دیگر مربیان متفاوت است. روش من این نیست که مشکلات را در رسانهها مطرح کنم و اگر کموکاستی وجود داشته باشد آن را با سرپرست تیم در میان میگذارم و مشکلات را به مطبوعات نمیکشانم. دلیل استفاده فدراسیون فوتبال ایران از من به این خاطر بود که از دانش و تجربه مربیگریام استفاده شود و اگر قرار است همان کارهای قبلی تکرار شود به هیچ دردی نمیخورد.

من باید خودم را با فرهنگ و آداب ایرانی تطبیق دهم و با همه شرایط کنار بیایم.» او در در پاسخ به این سؤال که آیا با این طرز تفکر حرفهای حاضر هستید دانشتان را در اختیار مربیان ایرانی بگذارید میگوید:« در بندی از قرارداد من آمده که در زمانهای لازم آموزش مربیگری را به دیگران انتقال دهم چون من جادوگر و سوپرمن نیستم که نخواهم به کسی اطلاعات بدهم. مطمئن باشید در زمان مناسب با کمال میل دانش و تجربه را در اختیار مربیان ایرانی میگذارم.»

به پورتو نمیروم

در 2 هفته اخیر بحث مذاکره باشگاه پورتو پرتغال با کی روش در رسانههای خارج از ایران مطرح شد ولی این مربی با صراحت اعلام میکند که حاضر نیست تیم ملی ایران را ترک کند.او میگوید:
« بین من و پورتو هیچ صحبتی نبوده و تا سال 2014 و پایان جام جهانی برزیل با تیم ملی ایران قرارداد دارم. قراردادم با باشگاه پورتو را تکذیب میکنم و تنها بهصورت شفاهی آن هم قبل از عقد قرارداد با ایران با آنها صحبتهایی انجام دادهام ولی وقتی با فدراسیون فوتبال ایران توافق کردم همه چیز منتفی شد.» کی روش بدون درنظر گرفتن مسائل حاشیهای و اتفاقاتی که شاید فقط برای رسانههای ایرانی جذابیت دارد، مشغول آمادهسازی تیم ملی است و حتی نمیخواهد مشکلاتش با فدراسیون را رسانهای کند. بهنظر میرسد هدف او ایجاد تحولی بزرگ در تیم ملی است، تیمی که حالا در جدیدترین ردهبندی فیفا 2پله سقوط کرده و در رده پنجاهم جهان و چهارم آسیا قرار گرفته است.







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 170]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن