تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819907074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نشست هم‌­انديشي گسترش عفاف و حجاب در قم برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: نشست هم‌­انديشي گسترش عفاف و حجاب در قم برگزار شد
گروه خبرنگاران افتخاري / سيد جعفر فاطمي نوش آبادي: نشست هم‌­انديشي و كارشناسي گسترش عفاف و حجاب با موضوع «بزرگداشت حضرت خديجه(س)» با حضور مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم برگزار شد.
به گزارش خبرنگار افتخاري خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به نقل از روابط عمومي اداره‌‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم، «محمد حسين استاد» مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم در ابتداي اين نشست گفت: خوشبختانه در سال­هاي گذشته برنامه‌­هاي مناسبي جهت معرفي و گراميداشت مقام و منزلت حضرت ابوطالب(ع) در كشور برگزار شده است، اما متأسفانه تاكنون آن گونه كه بايد و شايد به موضوع حضرت خديجه(س) پرداخته نشده است.

وي افزود: حضرت خديجه(س) مصداق بارز «ام المؤمنين» هستند و نقش مهم و تأثيرگذاري در پيش­برد اسلام داشتند.

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان قم ادامه داد: با توجه به جايگاه و نقش حضرت خديجه(س) در تاريخ اسلام، امسال تصميم گرفتيم كه علاوه بر برنامه­هاي مناسبتي كه هر ساله برگزار مي­شود، برنامه­اي را به طور وسيع­تر برگزار كنيم.

وي در خصوص برنامه­هاي اولين همايش گراميداشت حضرت خديجه(س) اظهار كرد: اين اداره‌كل با مشاركت آستانه مقدسه حضرت معصومه(س) روز پنج­شنبه، 21 شهريورماه مصادف با دهم ماه مبارك رمضان همايشي را در شبستان نجمه خاتون و با عنوان سوگواره بزرگ حامي رسالت برگزار مي­كند.

محمد حسين استاد همچنين به ارسال پوسترهايي به همين مناسبت به ادارات‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي سراسر كشور اشاره كرد و گفت: با رايزني با ادارات‌كل ارشاد ساير استان­ها تلاش مي­كنيم كه در سطح كشور نيز برنامه­هاي مناسبي به مناسبت بزرگداشت مقام و منزلت حضرت خديجه(س) برگزار شود.

معاون فرهنگي هنري اداره‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي قم نيز در اين نشست با اشاره به برگزاري اولين همايش گراميداشت حضرت خديجه(س) گفت: با توجه به اينكه اين همايش براي نخستين بار در كشور برگزار مي­شود، قطعاً باعث ايجاد حركت و توجه بيش از پيش مردم نسبت به شناخت حضرت خديجه(س) خواهد شد.

حجت­الاسلام شرفخاني گفت: با نامه­نگاري­هايي كه با ادارات‌كل فرهنگ و ارشاد اسلامي سراسر كشور انجام شد، اميدواريم كه چنين همايش­هايي در سراسر كشور نيز برگزار شود.

وي با اشاره به برنامه­هاي اولين همايش بزرگداشت حضرت خديجه(س) گفت: در اين مراسم برنامه‌هايي شامل سخنراني، مداحي، قرائت مقاله و شعر با موضوع مقام و منزلت حضرت خديجه(س) برگزار مي­شود.

وي افزود: در اين مراسم بروشورهايي بين حضار توزيع مي­شود كه سؤالاتي از محتواي آن طراحي و در نهايت به تعدادي از پاسخ­‌دهندگان هدايايي تعلق خواهد گرفت.
 دوشنبه 18 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن